Vlaky musely místem projíždět jen po dvou ze šesti kolejí, a to rychlostí omezenou na 50 kilometrů v hodině. Ve středu provoz na trati přes den znovu omezí plánovaná výluka.
„Zároveň může ve středu začít plánovaná výluka v souvislosti se stavbou nadjezdu. Vlaky budou od 7:00 do 18:00 využívat nižší počet kolejí s rychlostí až do 80 kilometrů v hodině. Večer a v noci budou plně průjezdné všechny koleje,“ uvedla Správa železnic.
Příčinou poklesu části boční konstrukce na budovaném mostě podél železniční trati v Uhersku by nevhodně navržený montážní prostředek. Termín dokončení dálničního úseku příští rok by událost neměla ohrozit.
Dálniční most dlouhý asi 175 metrů nad železniční tratí u Uherska je atypickou a komplikovanou stavbou. Dálnice D35 povede v místě opěr asi 11 metrů nad nynějším terénem tak, aby byla dodržena podjezdná výška železniční tratě.
Konstrukci bude tvořit střední komorový nosník o třech polích s rozpětím 50, 72 a 50 metrů s dobetonovanou horní deskou mostovky. Části mostu se zatím budují na obou stranách frekventované trati, ve finále se spojí otočením nad kolejiště.
29. října 2021 |