Diskuze
Příprava nové trati na Chrudim nabírá zpoždění, možná se vůbec nepostaví
Děkujeme za pochopení.
A76l93e89š 42V13o48n28d92r32á67k
Je hrozná škoda, že se ta nová trať nepostavila už dávno, protože ta stávající překážela při výstavbě silnice u Parama. Kdyby tam nebyla trať, mohla se postavit klasická mimoúrovňová křižovatka a nebylo nutné při jízdě z Chrudimi kroužit po kruháku...
M13a60r34t91i84n 46H22a54v22e13l47k14a
Je kolem toho hodně povyku, ale pořád nevidím pádný argument k podpoře tohoto projektu.
1) Úspora cca 3 minuty - oficiální kalkulace (zdržení čekáním v Rosicích se nedá kalkulovat - to je pouze o špatné organizaci provozu)
2) Vznik nových zastávek - jiné budou zrušeny
3) Foxconn - pouze politická proklamace z dob Duška - Foxconn to ke svému provozu nepotřebuje, a nebo to má opravdu velice nízkou prioritu
4) Snížení rizika kontaminace vod Labe, dvojím přejížděním mostu - proti tomu se bude přejíždět navíc Chrudimka, její poldry a povede to v těsné blízkosti vodního zdroje
5) Dost zásadní změna krajiny a zásah do uspořádání osídlení, které je přirozeně přizpůsobeno historickým komunikacím
6) Pardubičtí radní si najednou uvědomili, že k dalšímu dopravnímu napojení musí vydat další 0,5 miliardy, se kterou nepočítají ... kolik dalších takovýchto položek se objeví? - teď jsme tedy již na 2,9 miliardách a jak praxe ukazuje, výsledek se bude reálně blížit 1,5 až 2-násobku tohoto odhadu...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je zde vůbec někdo, kdo je s tím projektem opravdu seznámen a četl EIA (cca 8 cm papíru)? Má někdo opravdu pádný a konkrétní argument pro tuto stavbu?
Nebo to jsou jen (s prominutím) nezasvěcené řeči a plácání?
M12a66r10t87i12n 73Č93a75p75e46k
Bod1) Hlavním přínosem je po již jisté elektrifikaci umožnění přímého provozu Chrudim - Hradec bez nutnosti courat se sem a tam po Pardubicích.
Bod 2) Zrušeny budou málo využívané zastávky. A pokud ji v Ostřešanech nechcete nemusí se tam stavět.
Bod 3) A ta auta co jezdí z Chrudimi přes ostřešany jezdí kam? No přece do průmyslové zóny.
Bod 5) To i verze přes Dražkovice, kde to bude ještě větší zásah, jelikož tam povede obchvat, který je veden na náspu. Navíc je prostor mezi Jesničánkami a Dražkovicemi součástí příletového koridoru letiště, takže by elektrifikace byla hodně drahým řešením vzhledem ke spodní vodě. Stoprocentně nebudou v Dražkovicích rádi, že jim trať bude muset vést kolem domů. Narozdíl od Ostřešan, kde se to dá posunout dál od domů.
Z59b11y28š34e59k 86Š28v66e11c
Pane Ing. Trávníčku, kdypak budou volby, ve Vašem věku?
M80i55c79h71a26l 66S95t29e87b47l44o
Škoda, že se přijde o takovou šanci kvůli neschopnému vedení některých obcí a Chrudimi
Místo současné trati mohla být luxusní a široká cyklostezka
M66a72r91t32i41n 25H46a54v98e56l91k65a
S tou cyklostezkou to jsou jen sliby - nyní. Úplně stejně slibovali třeba prodloužení podchodu na Duklu - než si to ovšem spočetli. No ale to už byla příprava rekonstrukce nádraží ve velmi pokročilém stavu ...
M63a12r41t83i28n 87Č94a34p84e80k
Je vidět, že starostové a politici vlakem nejezdí. Kdyby se tam měla stavět dálnice, tak na stavbu pošlou ccelou vesnici na brigádu. Hlavně pan Kolovratník, který Ostřešanskou spojku pošle na začátek, kdežto dálnici u Litomšle chce stavět i přes mrtvoly.
I když se to nezdá, tak je Ostřešanská spojka nejlepším řešením, jelikož jakákoliv jiná varianta přivede trať do prostoru letiště, což znemožní její elektrifikaci. Tudíž se vyhodí velké množství peněnz do kanálu (dofám že to pak Ostřešany a spol. zaplatí ze svého). Navíc je jisté, že budou nové protesty v nové trase.
J12a30r21o30s25l84a16v 97J55o87n98á61š
Trať lze vést tak, že osu přistávací dráhy překříží ve vzdálenosti 2,5 km. A to elektrifikaci nevadí.
I85v19o 94H91a43š49l73e66r
Si myslím, že tahle varianta by byla mnohem efektivnější, levnější a takový dobrý kompromis: http://www.zelpage.cz/story/prelozka_trat_238.jpg
Z53b88y88š25e68k 83Š82v76e41c
Za posledních cca 100 let je návrh ostřešanské spojky nejlepší. Má své zápory, ale především klady v přímém spojení k Zámečku, do Pardubiček (nemocnice) a do centra Pardubic.
Varinata p. Hašlera se smyčkou kolem Trojice řeší jen úvrať. Neřeší troleje pro elktrizaci v prostoru u letiště a dopravu bez přestupu do Pardubic!
Potom zbývá další nesmysl vést trať pod letištěm v tunelu, pod hladinou spodní vody!
P92a23v59e84l 70Ř70a21p21e10k
Hlavně že devastovat krajinu dalšími silnicemi je ok, ale jak má vzniknout něco užitečného, tak se vyrojí desítky "inteligentů", kteří o věci nemají ani potuchy, ale vědí vše o tom, proč to nejde. To je fakt přehlídka ubohosti tenhle stát.
M60i47r11o11s13l66a12v 47S55v74o32b94o60d83a
Pavle, ta trat prilis uzitecna nebude,resp. vyuziti vs. cena stavby. To je obsahem jednani/nejednani po celou dobu (mluvi se o tom snad 30 let). Ted, kdyz uz to vypadalo, ze se snad zacne stavet, hodili do toho vidle obyvatele primestskych casti, kterych se to dotyka. Takze se z toho stal drahy nesmysl. Probiha prestavba krizovatky Paramo, Pardubice potrebuji obchvat jak sul a to stejne Chrudim. Trat,resp. vyse zminena spojka nic nevyresi - porad jde o regionalni trat, bohuzel s tristni situaci pri napojeni na koridor v Pardubicich.
To je jadro celeho problemu, ale reseni je priserne drahe...
M20a23r58t41i31n 14H55a11v33e30l24k94a
Stávající projekt je v duchu "...postavíme to, ať to stojí co to stojí, vždyť nám na to dají a není to z našeho ... a my (investoři) bydlíme jinde a koukat na to nebudeme..."
Aneb další "plus" celého dotačního systému ...
M85i11r78o25s47l83a79v 43S88v35o65b52o85d32a
Vzdyt je to maximalne drahy nesmysl...
P22e31t38r 17K54o45r41b38e48l
Zdvoukolejnit trať do Rosic, zkapacitnit most a překopat Rosice se musí časem stejně kvůli trati na HK. Co takhle k tomu jen přidat dvoukolejku Závodiště - Chrudim.
J70a21r39o89s17l53a59v 24J79o85n18á80š
To by nijak neřešilo úvrať v Rosicích. A za druhé tam překáží letiště, kvůli kterému nejde současná trasa elektrifikovat. Ideální je spojka Z od Nemošic a severně od Dražkovic, kde by stačilo postavit cca 3 km kolejí.
Pardubice - Třinec 3:0. Pětiminutovka snů přihrála klíčový mečbol Dynamu
O důležitý třetí bod ve finálové sérii extraligy sváděla obě mužstva litý boj do poloviny zápasu,...
Třinec - Pardubice 4:3. Obhájci získali druhý bod, zářili slovenští střelci
Obhájci extraligového titulu si berou zpět vedení ve finálové sérii. Hokejisté Třince zvládli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vysoká pokuta za nařčení Antoše. APK hlásí: Zadina znevážil jméno extraligy
Po výhře 6:2 ve čtvrtém utkání finále hokejové extraligy si postěžoval, že názory experta České...
Zadina nařkl Antoše z ovlivňování finále: Špiní Pardubice, tlačí na rozhodčí
I přes výhru měl ke spokojenosti daleko. Pardubický kouč Marek Zadina se po skončení čtvrtého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Oblíbené občerstvení se dostalo i do Hejlíkovy Gastromapy. Letos už neotevře
Zpomal, projíždíš hospodou. Ta cedule se vryla hluboko do paměti snad každému cyklistovi, který...
Šafarčík chce Pardubice donaha: Soupeř nás přejel, neschovávejme se
Nikdy neměl problém mluvit na rovinu. „Ústí nás přejelo na plné čáře, nemá cenu se za něco...
Ve vápně se musíme chovat jako zabijáci, nabádá pardubický Kissiedou
Pardubickým manažerům se údajně sám ozval s tím, že by rád v jejich fotbalovém klubu působil....
Kloučkův návrat do Budějovic je potvrzený. Willa bylo těžké sesadit, tvrdí
Dominika Hrachovinu v budějovickém brankovišti nahradí Milan Klouček. Spekulace z hokejového...
Cena z výběrových řízení neplatí, D35 do Ostrova je už dražší skoro o miliardu
Stát zaplatí za stavbu dvou úseků dálnice D35 mezi Opatovicemi nad Labem a Ostrovem mnohem více,...
VÝVOJÁŘ C/C++ (od 60-80.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Pardubický kraj, Jihomoravský kraj, Olomoucký kraj
nabízený plat:
60 000 - 80 000 Kč