Diskuze
Příprava nové trati na Chrudim nabírá zpoždění, možná se vůbec nepostaví
Děkujeme za pochopení.
A62l41e31š 34V84o22n88d66r11á75k
Je hrozná škoda, že se ta nová trať nepostavila už dávno, protože ta stávající překážela při výstavbě silnice u Parama. Kdyby tam nebyla trať, mohla se postavit klasická mimoúrovňová křižovatka a nebylo nutné při jízdě z Chrudimi kroužit po kruháku...
M51a68r36t79i51n 15H75a61v86e27l54k37a
Je kolem toho hodně povyku, ale pořád nevidím pádný argument k podpoře tohoto projektu.
1) Úspora cca 3 minuty - oficiální kalkulace (zdržení čekáním v Rosicích se nedá kalkulovat - to je pouze o špatné organizaci provozu)
2) Vznik nových zastávek - jiné budou zrušeny
3) Foxconn - pouze politická proklamace z dob Duška - Foxconn to ke svému provozu nepotřebuje, a nebo to má opravdu velice nízkou prioritu
4) Snížení rizika kontaminace vod Labe, dvojím přejížděním mostu - proti tomu se bude přejíždět navíc Chrudimka, její poldry a povede to v těsné blízkosti vodního zdroje
5) Dost zásadní změna krajiny a zásah do uspořádání osídlení, které je přirozeně přizpůsobeno historickým komunikacím
6) Pardubičtí radní si najednou uvědomili, že k dalšímu dopravnímu napojení musí vydat další 0,5 miliardy, se kterou nepočítají ... kolik dalších takovýchto položek se objeví? - teď jsme tedy již na 2,9 miliardách a jak praxe ukazuje, výsledek se bude reálně blížit 1,5 až 2-násobku tohoto odhadu...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je zde vůbec někdo, kdo je s tím projektem opravdu seznámen a četl EIA (cca 8 cm papíru)? Má někdo opravdu pádný a konkrétní argument pro tuto stavbu?
Nebo to jsou jen (s prominutím) nezasvěcené řeči a plácání?
M44a65r73t13i43n 55Č73a49p37e78k
Bod1) Hlavním přínosem je po již jisté elektrifikaci umožnění přímého provozu Chrudim - Hradec bez nutnosti courat se sem a tam po Pardubicích.
Bod 2) Zrušeny budou málo využívané zastávky. A pokud ji v Ostřešanech nechcete nemusí se tam stavět.
Bod 3) A ta auta co jezdí z Chrudimi přes ostřešany jezdí kam? No přece do průmyslové zóny.
Bod 5) To i verze přes Dražkovice, kde to bude ještě větší zásah, jelikož tam povede obchvat, který je veden na náspu. Navíc je prostor mezi Jesničánkami a Dražkovicemi součástí příletového koridoru letiště, takže by elektrifikace byla hodně drahým řešením vzhledem ke spodní vodě. Stoprocentně nebudou v Dražkovicích rádi, že jim trať bude muset vést kolem domů. Narozdíl od Ostřešan, kde se to dá posunout dál od domů.
Z34b87y36š59e36k 49Š49v75e59c
Pane Ing. Trávníčku, kdypak budou volby, ve Vašem věku?
M94i52c55h83a31l 83S37t46e58b60l73o
Škoda, že se přijde o takovou šanci kvůli neschopnému vedení některých obcí a Chrudimi
Místo současné trati mohla být luxusní a široká cyklostezka
M83a56r35t95i64n 60H80a78v42e92l61k47a
S tou cyklostezkou to jsou jen sliby - nyní. Úplně stejně slibovali třeba prodloužení podchodu na Duklu - než si to ovšem spočetli. No ale to už byla příprava rekonstrukce nádraží ve velmi pokročilém stavu ...
M72a44r48t52i91n 77Č35a22p20e66k
Je vidět, že starostové a politici vlakem nejezdí. Kdyby se tam měla stavět dálnice, tak na stavbu pošlou ccelou vesnici na brigádu. Hlavně pan Kolovratník, který Ostřešanskou spojku pošle na začátek, kdežto dálnici u Litomšle chce stavět i přes mrtvoly.
I když se to nezdá, tak je Ostřešanská spojka nejlepším řešením, jelikož jakákoliv jiná varianta přivede trať do prostoru letiště, což znemožní její elektrifikaci. Tudíž se vyhodí velké množství peněnz do kanálu (dofám že to pak Ostřešany a spol. zaplatí ze svého). Navíc je jisté, že budou nové protesty v nové trase.
J86a41r91o20s88l81a58v 28J36o89n76á15š
Trať lze vést tak, že osu přistávací dráhy překříží ve vzdálenosti 2,5 km. A to elektrifikaci nevadí.
I49v40o 11H62a70š87l67e96r
Si myslím, že tahle varianta by byla mnohem efektivnější, levnější a takový dobrý kompromis: http://www.zelpage.cz/story/prelozka_trat_238.jpg
Z27b73y43š15e81k 48Š81v40e45c
Za posledních cca 100 let je návrh ostřešanské spojky nejlepší. Má své zápory, ale především klady v přímém spojení k Zámečku, do Pardubiček (nemocnice) a do centra Pardubic.
Varinata p. Hašlera se smyčkou kolem Trojice řeší jen úvrať. Neřeší troleje pro elktrizaci v prostoru u letiště a dopravu bez přestupu do Pardubic!
Potom zbývá další nesmysl vést trať pod letištěm v tunelu, pod hladinou spodní vody!
P47a62v27e69l 92Ř14a53p71e97k
Hlavně že devastovat krajinu dalšími silnicemi je ok, ale jak má vzniknout něco užitečného, tak se vyrojí desítky "inteligentů", kteří o věci nemají ani potuchy, ale vědí vše o tom, proč to nejde. To je fakt přehlídka ubohosti tenhle stát.
M24i66r70o69s67l94a17v 51S39v16o46b53o22d48a
Pavle, ta trat prilis uzitecna nebude,resp. vyuziti vs. cena stavby. To je obsahem jednani/nejednani po celou dobu (mluvi se o tom snad 30 let). Ted, kdyz uz to vypadalo, ze se snad zacne stavet, hodili do toho vidle obyvatele primestskych casti, kterych se to dotyka. Takze se z toho stal drahy nesmysl. Probiha prestavba krizovatky Paramo, Pardubice potrebuji obchvat jak sul a to stejne Chrudim. Trat,resp. vyse zminena spojka nic nevyresi - porad jde o regionalni trat, bohuzel s tristni situaci pri napojeni na koridor v Pardubicich.
To je jadro celeho problemu, ale reseni je priserne drahe...
M22a97r86t37i50n 98H27a82v67e65l38k51a
Stávající projekt je v duchu "...postavíme to, ať to stojí co to stojí, vždyť nám na to dají a není to z našeho ... a my (investoři) bydlíme jinde a koukat na to nebudeme..."
Aneb další "plus" celého dotačního systému ...
M70i17r57o27s26l69a77v 13S16v71o44b24o53d74a
Vzdyt je to maximalne drahy nesmysl...
P15e60t85r 93K49o77r56b94e27l
Zdvoukolejnit trať do Rosic, zkapacitnit most a překopat Rosice se musí časem stejně kvůli trati na HK. Co takhle k tomu jen přidat dvoukolejku Závodiště - Chrudim.
J26a31r97o11s41l97a15v 40J25o72n45á43š
To by nijak neřešilo úvrať v Rosicích. A za druhé tam překáží letiště, kvůli kterému nejde současná trasa elektrifikovat. Ideální je spojka Z od Nemošic a severně od Dražkovic, kde by stačilo postavit cca 3 km kolejí.
Mrtvolu vařili tři hodiny. „Byly to čtyři kýble kostí a čtyři tkání,“ řekl muž
Dva muži, kteří dnes předstoupili před Krajský soud v Hradci Králové, odmítli obvinění z vraždy...
Pardubice - Třinec 6:3. Domácí si k první výhře pomohli drtivým finišem
Je vyrovnáno. Hokejisté Pardubic dosáhli na své první vítězství v letošním finále extraligového...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Cyklista u Chocně zemřel na lesním trailu, jeho tělo leželo u jedné z překážek
Lesní cyklookruh u Chocně na Orlickoústecku se stal o víkendu osudným pětatřicetiletému cyklistovi....
Pardubice - Třinec 1:2. Obhájci se vezou na vítězné vlně, znovu zářil Kacetl
Třinečtí hokejisté navázali na povedené výsledky z posledních zápasů a úspěšně vstoupili i do...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Za vraždu a uvaření mrtvoly nelze žádat doživotí, může za to slovíčko v posudku
Jaký význam může mít jedno slovo ve znaleckém posudku, ukazuje další vývoj v případu bestiální...
Kraj chce, aby parkovací domy v areálu nemocnice postavil soukromník
Ve stísněném areálu Pardubické nemocnice by měly vyrůst dva parkovací domy. Kraj chce, aby vznikly...
Podvodníci chtěli po muži zaplatit 270 tisíc za clo, poslali mu falešnou fakturu
S nezvyklou taktikou přišli podvodníci, které zastavili až celníci. Zaznamenali totiž případ, kdy...
Autobus zezadu narazil do náklaďáku, čelní sklo se rozbilo o korbu
S lehčími zraněními vyvázli řidič a dvě cestující v linkovém autobusu, který se dnes dopoledne na...
Divočina v Děčíně na úvod i v závěru. Ústí dál válcuje Pardubice
Ústečtí basketbalisté potvrdili roli favorita i ve druhém utkání čtvrtfinále ligového play off a v...
Zavedený a fungující penzion v obci…
Svojanov, okres Svitavy
15 900 000 Kč