Diskuze
Spor, jak spojit pardubické nádraží s Duklou, se snad rozhodne v březnu
Děkujeme za pochopení.
J51a25n 60T44a62r55a86b22a
Lávka je nepohodlná, podchod bude plný voňavých dřímajících občanů. Navrhuji kabinovou lanovku. Turistická atrakce a bezpečná k tomu. Pochybuji, že by vyšla dráž než podchod. A ještě jako atrakce přinese městu turistický ruch.
J98a57r52o55s58l72a91v 85J70o55n24á46š
Jako myšlenka zajímavé, ale pochybuji, že by projížďka lanovkou nad nádražním kolejištěm a vedle Parama byla pro turisty atraktivní. A pro cestující by to bylo dost krkolomné řešení.
Z75d31e67n71e75k 34S43i27t43i43n16a
Toto spojení jako obchvaty se zde staví min 40 let a vzhledem k nesourodému zastupitelstvu a hájený hokej se tohoto spojení v doohledné době nedočkáme. Jinak preferuji prodloužení podchodu. Bude to vznešenější a levnější.
J90a57n 76V50r30a33b72e20c
Prosazování lávky naprosto nechápu.
Ať se někdo dojede podívat např. do Ostravy, jak takové lávky po pár letech vypadají...no "krása".
Naopak v jiných městech -Brno, nově Plzeň, jsou podchody a vše bez problémů funguje.
Já nevím, proč my musíme vždy stavět něco jak v 18.století.
I ta naše východoČeská Třebová při přestavbě nádraží udělala zároveň podzemní parkoviště. Z těch se při aktuální přestavbě přednádraží mohlo rovnou chodit do podchodů, vše by bylo čisté, bezpečné. My tu stále řešíme parkování u Alberta, až se lihovar změní na areál ČSOB Pojišťovny =tak problém parking razantně "zhoustne"...
Po lávce budeme všichni čichat Paramo, každý vstup/výstup stavět kvůli bezbariérovosti výtahy, pak to celé ještě a-la Ostrava zaplechovat, aby tam ještě někdo někoho neshodil na koleje...
Kocourkov
J22a29r18o58s60l57a15v 27J19o46n25á18š
Pan architekt Řepa má pravdu. Podchod je ideální řešení. Lávka je zaprvé bariéra, takže mnoho lidí raději bude dále chodit přes koleje, a zadruhé je to řešení hodné 19. století.
A že by se město muselo finančně podílet? Myslím, že je i zájmem ČD či SDŽC řešit prostupnost nádraží způsobem, který umožní průchod i lidem s pohybovým handicapem, a hlavně zjednoduší v dlouhodobější perspektivě přístup k případnému dalšímu nástupišti nebo i přístup do kolejiště "posunovacího nádraží". A finanční spoluúčast města lze nejspíš řešit s pomocí nějakých strukturálních fondů EU.
M33a30r56t87i68n 37B22e68n78e64š
Počasí a děti by měli rozhodnout.
Rodiče budou radši, když za deštivého a větrného počasí jejich dítě dojde v suchu na vlak či autobus, než třeba zmoklé a vyfoukané větrem a vůní z Parama po lávce.
M61a97r80t31i71n 62H97a45v12e27l66k71a
Jojo - podchod slibovali. Pak si to spočítali a začali chystat další průmyslové konstrukce ... A že by už i věděli, kdo je postaví?
Všechno kolem železnice v Pardubicích "zapáchá" ... vždyť podchod prezentovali jako součást řešení nádraží. Nebo se mýlím pane Dušek?
---------------------------------------------------------------------------------------------
Místo kvalitních staveb co neničí krajinu, mají nějakou koncepci a řeší ji lidé znalí s respektem k názoru veřejnosti si to řeší politici "pod pokličkou", dělají s tím tajnosti, mnohdy to řeší na úkor občanů (aby to byla veliká zakázka, ale zase se neukázalo, jak to je zcela nerentabilní) - to jsou naši politici.
Rivalové z finále v jedné šatně: Do neděle bychom se zabili, hlásil Sedlák
Ještě v neděli by si během finále extraligy nejraději vyškrábali oči, do prodloužení sedmého zápasu...
U Pardubic usmrtil vlak člověka, provoz na hlavní trati byl ráno přerušen
Na hlavní koridorové trati u Pardubic brzy ráno vlak srazil a usmrtil člověka. Nehoda omezila...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Stát se přiblížil stavbě nejnáročnějšího úseku D35, ministerstvo má poradce
O krok blíž se posunul pokus státu o další výstavbu dálnice se soukromou účastí, tedy takzvaný PPP...
Křivda se neustále opakuje. Vědec chce hranici Čech a Moravy víc zatraktivnit
Premium Sociální a regionální geograf z Masarykovy univerzity Petr Marek chce hranici Čech a Moravy...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
U Pardubic vlak usmrtil člověka, koridor z Prahy na Moravu asi hodinu stál
V Pardubicích po poledni vlak srazil a usmrtil člověka. Vlaky na železničním koridoru na Moravu asi...
Pavlát míří do Finska. V bráně Ilvesu Tampere nahradí Málka
Brankář Dominik Pavlát bude v příští sezoně působit v hokejovém týmu Ilves Tampere ve Finsku. V...
Řidička vezoucí dítě obrátila auto na střechu, při nehodě zbořila cihlový plot
Rychlá jízda zřejmě stojí za pondělní dopravní nehodou v Sedleci na Orlickoústecku. Řidička vezoucí...
U Pardubic vlak usmrtil člověka, koridor z Prahy na Moravu asi hodinu stál
V Pardubicích po poledni vlak srazil a usmrtil člověka. Vlaky na železničním koridoru na Moravu asi...
Opilý řidič zběsile ujížděl policii. Chtěl jsem se pobavit, řekl při dopadení
Divokou noc zažili minulý týden policisté ze Žamberka na Orlickoústecku. Tu jim zařídil řidič,...