Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Pardubice přeladí semafory u nádraží, aby zmírnily kolony

Pardubická radnice změní do dvou týdnů frekvenci všech semaforů kolem vlakového nádraží. Chce tím zlepšit dopravní situaci a zmírnit denní kolony. Plynulou jízdu ale řidiči očekávat nemohou, protože počty aut na silnicích se každoročně zvyšují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VA

A co takhle rychle dostavět obchvaty co jsou už hooooodně dlouho plánovaný..Určitě by se ulevilo u nádraží.

2 0
možnosti
JV

J29a33n 34V64r84a24b46e79c

27. 11. 2017 17:59

Já OPRAVDU nepochopím, jak je možné, že někdo vůbec schválí 1 PRUH pro všechny auta z Polabin+Chrudimi+HK směrem do města ?!!

Kde teprve další semaforová křižovatka u nádraží ČSAD to poté rozmělní na auta na rychlodráhu a auta do centra k Tescu...

Mezi oběma semaforovými křižovatkami byly před rekonstrukcí 2 pruhy a i tak to bylo hektické, teď jsme jako všichni najednou překvapení, že jsou v 1 pruhu kolony? ;-D

Opravdu BEZ KOMENTÁŘERv.

Naproti je budova lihovaru+trávník+nyní nepoužívaný chodník, proč proboha všechno nerozšířili o ty 2metry k lihovaru a neudělali tam pruh navíc???

Obrácený směr (z města ven, kde jsou 2 pruhy) je úplně v pohodě...

6 0
možnosti
PK

Protože to Bakajsu nenapadlo.

0 0
možnosti
Foto

Pokud se bude preferovat individuální doprava na úkor MHD, nevyřeší se nic, protože čím průjezdnější to pro IAD bude, tím víc jí to přitáhne.

4 0
možnosti
AV

Situaci by vyřešilo, kdyby se bývala realizovala silniční průpojka od Holic k Trojici, která měla vést rovně přes autobusové nádraží kolem skateparku a dále mezi Albertem a UniHobby. Tím by se špunt u nádraží zcela odstranil a mělo by to i další výhody. Leč bohužel...

3 0
možnosti
PK

Budovat se nic nemusí a stačí zprůjezdnit ulici závodu míru na kruhový objezd.

0 0
možnosti
VP

Když jsem byl ještě kluk, za sociku, sledoval jsem na třídě Míru vývěsku okresního svazu architektů. A tam byl projekt dořešení tzv. rychlodráhy. Přibližně U Marka se zdvihal mohutný nadjezd, který překlenul celý prostor dnešního náměstí Jana Pernera až po zhruba dnešní Albert. Už tehdy si někdo uvědomoval, že - alespoň na papíře - je potřeba dořešit situaci před nádražím velkoryse, když už tam vyústili rychlodráhu. A to se o dnešní dopravě a hypermarketech, které tam dnes jsou, nemohlo nikomu ještě ani zdát...

2 0
možnosti
FK

vy.sral bych se na novoty, vrátil od úrovně lihovaru 2 pruhy směrem do centra a fertig. MHD může zatáčet k nádraží ze společného pruhu směrem k Hypernově.

Anebo se měli na celou odbočku u lihovaru vyhulánkovat, nechat vjezd k nádru jen Hypernovy s tím, že by si MHD ve směru do Polabin a Svítkova prostě udělala před nádrem kolečko.

4 1
možnosti

Dokážete si představit co by se stalo, kdyby vozy MHD ČEKALY na odbočení ve společném pruhu? Uvědomte si, že narozdíl od Parama a Polabin, se od města a z rychlodráhy se najíždí ze dvou pruhů. Ze dvou pruhů by jste to tam stáhnul na jeden, kdo by taky čekal, než vůz MHD bude moct odbočit. Takže ve výsledku docílíte jen toho, že se to ucpe i z druhé strany. Celé to tam stojí kvůli nutnosti nějak spojit frekventované směry z Parama a z Polabin. To je základní problém, kterému nepomůže ani deset pruhů, protože najednou jet nemůžou.

A omezovat všechny okolo kvůli autům snad ani nemyslíte vážně. Do teď se to tak dělalo a preference aut přinesla jen kolony.

1 1
možnosti

Bakajsa na Hrad, toho debila se prostě musíme zbavit

9 0
možnosti
RV

MHD tam tu dopravu nijak nezatěžují, právě naopak MHD na tom nejvíce trpí. Pokud MHD zajíždí od centra směrem na nádraží, tak zdlouhavě čeká na semaforu a pouští protijedoucí kolony...ale když má zelenou MHD, stěží projedou max 2 autobusy/trolejbusy......

3 0
možnosti
PK

Pane Bakajso, možná by pomohly Vámi oblíbené ostrůvky a zelenobílé patníky, které velmi prakticky zužují vozovky a přispívají ke zpomalení jízdy všech vozidel a tím nesporně přispívají i k bezpečnosti dopravy.

4 0
možnosti

Tak třeba před nádražím už zachránili balisety dost slepých řidičů osobáků a dodávek, před placením škod na vozech MHD. Tam je ze zrcátka vidět do vedlejšího pruhu až za nima. Ale i tak lidi zrcátka nepoužívaj.

Navíc je tam zajímavé sledovat, jak se z jedné strany vozy MHD bez problémů protáhnou mezi balisety a obrubníkem a osobáky z druhé strany musí do protisměru. Asi jsou osobáky širší a delší než vozy MHD a nebo je ten pruh užší.

1 1
možnosti

V jednu chvíli to vypadalo, že se podařilo vyladit semafor u lihovaru. Když přijížděl vůz MHD proti "plné červené" tak ho to hned pustilo a díky tomu vypadla jedna červená, kvůli lihovaru (směry do nádraží a z lihovaru jsou pevně spojené). To samé když bylo od Alberta prázdno, semafor okamžitě pustil, aby vůz MHD projel dřív než někdo přijede a tudíž se to zbytečně nezastavovalo. Teď se v tom opět vrtali a směry do nádraží a z lihovaru spojili napevno tak, že když jede jeden, jede pak ten druhý.

A u Alberta do teď nebyli schopní převést ty dva pevné špunty (doleva na nádraží a šipka rovně z Parama) na smyčky.

Tak uvidíme co tam vymyslí

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Na dostizích v Pardubicích se splašil kůň, vběhl mezi diváky a zranil i dítě

8. května 2024  15:29,  aktualizováno  19:59

Na dostihovém závodišti v Pardubicích se ve středu odpoledne splašil kůň bez jezdce. Přeskočil plot...

Rivalové z finále v jedné šatně: Do neděle bychom se zabili, hlásil Sedlák

1. května 2024  15:24

Ještě v neděli by si během finále extraligy nejraději vyškrábali oči, do prodloužení sedmého zápasu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

U Pardubic usmrtil vlak člověka, provoz na hlavní trati byl ráno přerušen

3. května 2024  6:30,  aktualizováno  9:44

Na hlavní koridorové trati u Pardubic brzy ráno vlak srazil a usmrtil člověka. Nehoda omezila...

Stát se přiblížil stavbě nejnáročnějšího úseku D35, ministerstvo má poradce

2. května 2024  19:08

O krok blíž se posunul pokus státu o další výstavbu dálnice se soukromou účastí, tedy takzvaný PPP...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

U Pardubic vlak usmrtil člověka, koridor z Prahy na Moravu asi hodinu stál

7. května 2024  13:23,  aktualizováno  15:58

V Pardubicích po poledni vlak srazil a usmrtil člověka. Vlaky na železničním koridoru na Moravu asi...

Na dostizích v Pardubicích se splašil kůň, vběhl mezi diváky a zranil i dítě

8. května 2024  15:29,  aktualizováno  19:59

Na dostihovém závodišti v Pardubicích se ve středu odpoledne splašil kůň bez jezdce. Přeskočil plot...

Kaplička se stěhovala o dva kilometry, vázy a křížek v ní dělaly vodováhu

8. května 2024  16:23

Takřka šest hodin trvalo stěhování kapličky od silnice I/36 u Horních Ředic na Pardubicku na nové...

Nejstarší studna i šperky. Výstava ukáže, co našli archeologové pod silnicemi

8. května 2024  9:22

Východočeské muzeum v Pardubicích zahajuje na zámku výstavu nazvanou Exit 91 / Vykopávky. Číslovka...

Pavlát míří do Finska. V bráně Ilvesu Tampere nahradí Málka

7. května 2024  18:16

Brankář Dominik Pavlát bude v příští sezoně působit v hokejovém týmu Ilves Tampere ve Finsku. V...

ManpowerGroup s.r.o.
Účetní - menší pohodová společnost

ManpowerGroup s.r.o.
Pardubický kraj
nabízený plat: 35 000 - 45 000 Kč