Diskuze
Řidičům před opraveným nádražím ubyl pruh, tvoří se tak větší zácpy
Děkujeme za pochopení.
V46á77c94l35a85v 25J69e58l42í81n56e76k
Dnes jsem tam jel.To svedení do jednoho pruhu musela navrhnout opravdu "chytrá hlava".Místo zlepšení opravdové zhoršení !!Stejně jako jsme mysleli,že při posunu přechodu pro chodce se zkrátí doba nekonečného čekání.Bohužel!
Z63d14e56n70e62k 48S74i52t66i38n89a
Žádná smyčka na semaforech situaci nevyřeší. Stačí se na gordický uzel jako takový podívat, několikrát ve špičce ho projet a zjistíte neřešitelnost situace. Zejména ten unkát změny pruhů z 2/2 na 3/1 je skutečný uniká honý na Nobelovu cenu řešení dpravy.
Shrnuto a podtrženo : dopravní situaci to zhoršilo na nedohledno.
J15a17n96a 24H40o27r75á92č51k88o70v78á
Ještě před zahájením stavby jsem tu psala, že arch Med umí dělat domky. A měl by u toho zůstat. Psala jsem i to, že vracení aut od nádraží zpět ke křižovatce k Albertu je další zpomalení průjezdu, protože je jim třeba vytvořit čas pro průjezd křižovatkou.
Nechápu, proč na té samé křižovatce, stejně jako na křižovatce U Marka nikdo nepřemýšlel nad tím odvést auta odbočující vpravo samostatným odbočovacím pruhem s možností tlačítkem ovládaného semaforu pro chodce. (pro upřesnění u Alberta z města do Polabin, U Marka sjezd na rychlodráhu. Ta magořina co udělali na výjezdu z terminálu je na Nobelovu cenu Za blbost.
Podobně by šlo řešit i odbočení u Afi, tam dokonce ve všech směrech.
A též u divadla, kde by auta mohla projíždět od soudu k divadlu rovně samostatným pruhem, stejně jako auta od divadla odbočující vpravo ke Karlovině. Tam by pak stačil jen jeden průběžný odbočovací pruh, druhý, dnes odbočující by byl pro jízdu rovně a ten levý by byl pro auta jedoucí z Karloviny k divadlu. A na ostatní průjezdy by pak zbyl větší čas.
Umožnit autům plynule odjet a nevytvářet zbytečné kolony by centu jen pomohlo.
J81a47r33o61s64l74a60v 89R22y48c41h73t84á69ř
Je to moc hezké, ale nedá se tím jezdit.
M85a69r58t63i50n 35Č17a87p88e28k
Provnání s předchozím stavem:
bod 1. - to se tam dělo i před tím. Auta jedoucí na rychlodráhu ignorovala, stejně jako teď, přednost vozů od nádraží a ucpávala výjezd a blokovala vozy MHD.
body 2., 4. a 5. - klasické (nejen) pardubické najíždění do křižovatky i když se za ní nedá pokračovat. Za to rekonstrukce nemůže.
R88o11b38e41r65t 87V15a86l91e34n73t32a
Pokud si k bodu 1 pamatuju, od nádraží přednost nebyla, jelikož to bylo osazeno značkou "dej přednost v jízdě"
V38á86c19l76a15v 48D76e66m74e32l39e
Kde se tam bere tolik aut když jsem tam nakreslil jen 4.Povzdech projektanta.Aha,navrhl jsem to tak hezky,že se jede každý podívat ,pochválil se.
F70r40a16n44t87i48š45e70k 93K58a15b72r63h46e29l
Neměli by se mě zeptat, když mě citují přímo v článku?
J33a34r42o54s80l59a95v 63J40o70n53á72š
Proč? Citace je z veřejných zdrojů a zdroj je uveden.
M29a67r20t31i52n 65H71a67v10e59l53k27a
Kolik že ta "zácpa" stála?
P48a56v63e78l 72Ř33a24p54e40k
Masový automobilismus naprosto zdevastoval naše města. Každá snaha o utlumení individuální automobilové dopravy je správná.
P30a51v78l73a 75K74v72a43p74i25l12o82v36á
Vy jste vtipálek. Měl byste ještě navrhnout koňskou dráhu, s absolutní předností v jízdě.
R61a16d91e78k 28N72o79v25a15k
V Pardubicích, tam by chtěl žít každý!
H95e26l89e17n56a 98P42a42r52d67u97b32s23k91á
Člověče, byl jste někdy v Pardubicích?!?!?
L92u34d84v79í83k 72R40a60k
Pardubice- staví, buduje, slibuje, plánuje a zase se něco podělalo, zase se.....že?, ale alespoň něco, snad se za pár let dotáhneme na úroveň krajského města.
J94a46r70o17s62l61a67v 52J71o17n24á27š
To, že dodnes Pardubice nemají jediný obchvat, je hlavně vinou státu.
Ženu z Chrudimska zavraždil 19letý syn. Měl masku, aby ho nepoznala
Třiačtyřicetiletou ženu z Boru u Skutče na Chrudimsku v pondělí zavraždil kvůli dlouhodobým...
Mrtvolu vařili tři hodiny. „Byly to čtyři kýble kostí a čtyři tkání,“ řekl muž
Dva muži, kteří dnes předstoupili před Krajský soud v Hradci Králové, odmítli obvinění z vraždy...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Cyklista u Chocně zemřel na lesním trailu, jeho tělo leželo u jedné z překážek
Lesní cyklookruh u Chocně na Orlickoústecku se stal o víkendu osudným pětatřicetiletému cyklistovi....
Pardubice - Třinec 6:3. Domácí si k první výhře pomohli drtivým finišem
Je vyrovnáno. Hokejisté Pardubic dosáhli na své první vítězství v letošním finále extraligového...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Rozkvetlé stromy na parkovišti nechal obchodní dům pokácet, kvůli padajícím hruškám
Vlnu nelibosti mnoha lidí vyvolalo kácení ovocných stromů na parkovišti před obchodním domem...
Divočina v Děčíně na úvod i v závěru. Ústí dál válcuje Pardubice
Ústečtí basketbalisté potvrdili roli favorita i ve druhém utkání čtvrtfinále ligového play off a v...
Pardubice - Třinec 6:3. Domácí si k první výhře pomohli drtivým finišem
Je vyrovnáno. Hokejisté Pardubic dosáhli na své první vítězství v letošním finále extraligového...
Uvaříme je! Nikdo na střídačce nebyl negativní, těší Mandáta po skalpu Třince
Po úvodní porážce dostali pardubičtí hokejisté dílčí úkol a ten splnili. Ve druhém finále...
Za vraždu a uvaření mrtvoly nelze žádat doživotí, může za to slovíčko v posudku
Jaký význam může mít jedno slovo ve znaleckém posudku, ukazuje další vývoj v případu bestiální...