- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Brendlovy zmizela duha tak se stane redaktorem
Funkce v jiných společnostech: jako je to samozřejmě na hraně, neutralizace při hlasování absolutně jasné, ale:
- aspoň víme co dělají, jestli jsou v tom úspěšní a něco dokázali, odkud mají další legální příjmy (=měli by být hůře uplatitelní)...
v tom problém neviděl...
=čím více úspěšných lidí ve vedení města (ideálně ze soukr.sektoru), tím lépe
Hmm. To si uložím. Dle mého názoru jsme se už víckrát přesvědčili, že tomu tak není. Naopak vzniklo velmi zajímavé seskupení, kde na každého někdo něco má. A teď uvidíte tu jízdu, jaké absurdity si odhlasují.
Už to vyšachování Haase byl geniální majstrštyk.
"Dušan Salfický se plně soustředí na stabilizaci Dynama,“ dodal primátor.
Nějak jsem si nevšiml, že by Dušan Salfický Dynamo stabilizoval. Komunikace s fanoušky prakticky žádná, místo reklam nápisy No logo, sponzoři snad aby se vnucovali sami... Takhle si já stabilizaci nepředstavuji.
Tak tohle bych snad ani neházel na Dušana.
Komunikaci s fanoušky má dělat Hrabal.
Pokud jde o sponzory, už vzhledem k Dušanovým dřívějším pracovním zkušenostem je jasné, že pro sponzory, obchodní partnery je spíše takové to "známé jméno", "ikona", s kterým se popovídá o hokeji, o posilách...
Dušan asi může být v kombinaci s Markem super přesvědčovací dvojka na lákání hráčů.
ALE NA BYZNYS: cenové podmínky marketingu, nabídky, dotahování obchodů atp. to má přece dělat obchodně-ekonomický ředitel Šebek Kvůli tomu jej tam před půl rokem najímali, aby se seznam sponzorů rozrůstal...
A k tomu: Jestli klub nepřijal před letošní sezonou nějakou extrémně jinou cenovou politiku (=myšleno skokově zdražím=bude svítit méně sponzorů, ale díky jiné ceně za cm vydělám to samé), tak to zatím nevypadá na nějaký obchodní úspěch