náhledy
Muzeum karosářství ve Vysokém Mýtě. Ředitel tamního Regionálního muzea Jiří Junek a vůz Praga Lady karosáře Oldřicha Uhlíka, který byl oceněn na pařížském autosalonu zlatou medailí.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Bugatti 46 na soutěži elegance v Poděbradech roku 1937 – u automobilu je Oldřich Uhlík.
Autor: archiv Milady Vepřekové
Reklamní automobil z roku 1929 na podvozku Praga Piccolo továrníka Františka Lhotského, který se proslavil výrobou hašlerek.
Autor: archiv Milady Vepřekové
Manželé Baumovi před svým druhým speciálním vozem od Oldřicha Uhlíka – Tatrou 72, upravenou pro přírodovědeckou práci. Majitelé s automobilem podnikli v letech 1934-1939 cestu kolem světa.
Autor: archiv Milady Vepřekové
Karosář Oldřich Uhlík
Autor: archiv Milady Vepřekové
Série vozů Škoda Superb se stahovací střechou pro reprezentační potřeby ministerstva vnitra, rok 1949.
Autor: archiv Milady Vepřekové
Pozoruhodný systém otevírání dveří u francouzského vozu Tracta – daly se otevřít pro pohodlné nastupování jak po směru, tak proti směru jízdy.
Autor: archiv Milady Vepřekové
Aerodynamická karoserie na podvozku Imperia pro Karla Navrátila, rok 1932.
Autor: archiv Milady Vepřekové
Bugatti 46 pro hraběte Jiřího Kristiána Lobkowicze se systémem zvláštních posuvných dveří, které nevadily při vystupování v příjezdové bráně šlechtického sídla, rok 1932.
Autor: archiv Milady Vepřekové