náhledy
V květnu 2014 začaly růst pilíře na budoucím nájezdu z okružní křižovatky.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Pilíře dokončili stavbaři v červenci 2014. Následně na nich začalo betonování vrchní desky.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Deska byla dokončena v prosinci 2014. Díky mírné zimě práce neustaly ani ke konci roku.
Autor: Martin Švec, MAFRA
V dubnu 2015 už byla deska nájezdové rampy připravena k pokládce izolace.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Koncem června pak stavbaři k základům nájezdu navezli zeminu, aby se srovnali s úrovní desky.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Na konci prosince byl nájezd zcela dokončený. Nechybí na něm svodidla ani zábradlí.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Takový pohled na počátek stavby křižovatky se naskytl projíždějícím řidičům v únoru 2014.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Na konci stejného roku už stavba pokročila na obou mostech.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Finální podoba stavby třetího patra R35 v Opatovicích.
Autor: Martin Švec, MAFRA
V září 2013 začala stavební firma z levou polovinou mostu na hlavní trase.
Autor: Martin Švec, MAFRA
V červenci 2014 postavili stavbaři takzvanou posuvnou skruž na počátek pravého mostu.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Postupně se obří konstrukce posunovala do dalších částí křižovatky. Takto byla k vidění v listopadu 2014 ze silnice spojující Opatovice s Čeperkou.
Autor: Martin Švec, MAFRA
V březnu 2015 už měly vybetonované mosty takřka hotovou podobu.
Autor: Martin Švec, MAFRA
V listopadu 2015 už na mostech nechybělo zábradlí. Stroje pak prováděly finální úpravu terénu pod stavbou.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Sjezdovou větev v prosinci 2014 naplno využívala cisterna, která zajišťovala zásobu betonu určeného pro stavbu mostů hlavní trasy. V popředí je stále postavená ochranná střecha nad silnicí I/37.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Hotové třetí patro i s upraveným terénem pod velkými mosty.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Zatímco vlevo je používaná část křižovatky sloužící ke sjezdu z R35, tak na třetím patře stavaři stále pracují. Skončit by měli v prosinci.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Čištění bednění připraveného na betonáž dalšího mostního pole R35.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Žlutá posuvná skruž před jedním z posledních volných pilířů pravého mostu. V pozadí je vidět stavební technika u nájezdové větve na R35.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Měření jednoho z pracovníků firmy na mostu, za kterým úsek skončí po sto metrech v polích.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Práce na bočních stranách mostů se musely provádět i s pomocí vysokozdvižných plošin.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Kvůli betonování mostů docházelo opakovaně k uzavírkám na okružní křižovatce ve druhém patře.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Usměrňování nákladních vozů při zátěžových testech na R35.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Vizualizace celé křižovatky v Opatovicích nad Labem. Od reality se ničím neliší.
Autor: MAFRA