Věrní fanoušci hokejových Pardubic už se můžou vydat pro permanentky na novou sezonu.

Věrní fanoušci hokejových Pardubic už se můžou vydat pro permanentky na novou sezonu. | foto: Radek Kalhous, MAFRA

Hokejové Pardubice už prodávají lístky na příští sezonu. Nezdražily je

  • 0
Byť se hokejoví fanoušci teprve chystají na vrchol letošní sezony, který v pátek začne obstarávat mistrovství světa na Slovensku, pardubičtí příznivci si už mohou zajistit svá místa na dalším ročníku extraligy.

Hokejový klub Eaton Pardubice začal včera v pravé poledne prodávat permanentní vstupenky na sezonu 2011-2012. Dobrou zprávou pro fandy je, že hokejisté nezdražili.

"Ceny permanentních vstupenek zůstávají stejné jako v loňské sezoně. Zájemci si tak mohou vybrat z šesti cenových kategorií v rozmezí od 2100 až do 6600 korun," uvedl marketingový manažer klubu Miroslav Novotný. Více korun z peněženek lidí by však mohla vybrat daňová reforma.

Ceny vstupného na sezonu 2010/2011

Permanentky
kategorie A 6 600 Kč
kategorie B 5 000 Kč
kategorie C 3 600 Kč
kategorie D 2 650 Kč
stání 2 100 Kč

Jednotlivé vstupné
kategorie A 285 Kč
kategorie B 215 Kč
kategorie C 165 Kč
kategorie D 125 Kč
omezená 95 Kč
stání 95 Kč

Prodejní doba v aréně
pondělí 9.00-12.00
úterý 12.00-17.00
středa 12.00-17.00

Pokud vláda skutečně zvedne zdanění u vstupenek na sportovní akce, klub podle toho zřejmě zareaguje. "V případě zákonné změny sazby DPH je možné, že bude tato případná změna připočtena k ceně jednotlivé vstupenky, ale až po začátku platnosti této případné změny," uvedl Novotný.

Fanoušci mohou chodit k pokladnám ČEZ Areny v tomto týdnu už jen dnes, kdy je otevřeno od 12 do 17 hodin. V dalších týdnech se pak bude prodávat vždy od pondělí do středy. "Držitelé permanentních vstupenek z uplynulé sezony mají svá místa rezervována do pátku 17. června 2011," uvedl Novotný s tím, že právě před zmíněným datem budou pokladny k dispozici celý pracovní týden.

Prodej permanentních vstupenek je pro klub důležitý. Peníze od fanouškůmu pomáhají během letní přestávky, kdy nemá prakticky jiné příjmy. Vloni po zisku pátého mistrovského titulu fanoušci rozebrali 5 633 permanentek. Tím do klubové pokladny nasypali více než 10 milionů korun.

Prodej permanentek? Hlavní letní příjem klubu "Peníze z prodeje permanentek jsou naším hlavním letním příjmem. Na druhou stranu zase musíme počítat s tím, že vybereme v sezoně méně na běžném vstupném," uvedl k prodeji sezonních vstupenek dnes už bývalý marketingový manažer klubu Eaton Pardubice Ondřej Šebek.

Klub a fanoušci

5633 permanentek prodal hokejový klub na právě skončenou extraligovou sezonu. Klubu tak lidé ještě před začátkem soutěže donesli více než deset milionů korun.
8922 lidí chodilo v poslední sezoně v průměru na každý domácí zápas Eatonu. Ten je už deset roků nejlépe navštěvovaným českým klubem.

Lidé z vedení klubu tak mohou být v posledních letech s prodejem permanentek spokojeni. Pravidelně se totiž už v létě rozprodá zhruba půlka kapacity arény, do které se vejde 10 194 fanoušků. V kombinaci s tím, že Pardubice mají jedno z vůbec nejdražších vstupných v lize, je jasné, že lidé klubu dost finančně pomáhají.

Na straně druhé generální manažer klubu Zbyněk Kusý výběr ze vstupného ani trochu nepřeceňuje. "Stále platí, že nám peníze ze vstupenek pokryjí jen asi deset až 15 procent rozpočtu.Drtivou většinu financí musíme sehnat od našich sponzorů," uvedl Kusý.

Pardubice jsou už deset let jasně nejnavštěvovanějším českým klubem. Vloni činil divácký průměr na každý domácí zápas 8 922 fanoušků.