Diskuze
Nádraží v Ústí nad Orlicí chátrá. Přitom okolo se staví za stamiliony
Děkujeme za pochopení.
J59á34n 46K16o64t93ú43č
Podľa mňa zachovanie tejto budovy bola chyba. Keby bola z raného stredoveku, v pohode. Ale budova z 19. storočia, akých sú v Česku desiatky, to nemá zmysel. Nikto nemá peniaze na jej údržbu, nikto sa o ňu nechce starať.... ale predražila sa tým modernizácia žel. uzlu a vlaky budú povinne spomaľovať. Celkovo je to loss-loss situácia
T33o80m53á14š 73Š88t41e51c
Je pekné, že občianske združenie má právo vrieskať, že chce budovu zachrániť, ale potom by malo mať aj povinnosť sa o ňu postarať. To, že kvôli tomu, že zostala stáť, sa bude cez Ústí jazdiť pomalšie (a teda zbytočne brzdiť a zas rozbiehať), než bolo projektované vo verzii bez zachovania budovy je len drobný detail. Takže "ďakujeme". Aj pre SŽDC/ČD je to vítaný "darček" asi ako pre človeka bezdomovec na chodbe paneláku.
V17l22a46d74a 53M51o
Ona jeta kolejová přeložka impozantní. Pěkně se na to kouká z vlaku, i na kolejsem si tam dojel. Stará budova bude prakticky bez možnosti přístupu. Domnívámse, že ve staré budově je stále zabzo/sdělovací technologie dráhy-i výpravčí musí někam odhoditčervenou čepici. Takže k rekonstruování by to mohlo být až po vystěhovánído nových prostor. Tím nezpochybňuji, že by o tom mohl někdo jednat, zvlášťpokud se ví, jak může být budova využita. Jedna věc je zabránit zbourání něčeho (,že? …a nemusíme chodit daleko). Druhápak takový (i když krásný) objekt účelně využít.
Z57d22e79n76e70k 25S84i60t70i29n23a
V Pardubicích chátrá nádraží už také od roku 1958. Nevrazil do něj nikdo ani korunu a všichni se bijí v prsa o historický skvost. Takže hledejme viníka.
J41a50r66o96m88í65r 13K20r96á61l
Ta budova chátrá už 50 let a ústečtí stále čekají na moderní nádraží. Pokud se to paní Sommerové nelíbí, ať si to nádraží koupí a opraví.
J35a64n 11P54i43r98k31l
Tento stav v ČR způsobil ten, kdo provedl rozdělení Českých drah na dva subjekty. SŽDC, která dostala do správy dopravní cestu a ČD, kterým zbyly budovy, pozemky a něco dalšího ke správě. A podle ekonomie kapitalismu začaly ČD vybírat nájemné za budovy, kde bylo umístěno zařízení pro provoz dopravy, jako výpravčí, zabezpečovací zařízení, transformátory, čekárny a WC. Ani paní Sommerová a Vít Bárta, by do cizího majetku nedávali své peníze na údržbu. A tím to začalo. SŽDC si při přestavbě staví vlastní budovy a staré nádražní budovy " nenasytnému nájemci ČD" vrací. Tak tam jsme došli s tím kapitalizováním.
M10i49c28h11a21l 65P39a93v78l58á72t
Ono je lepsi svadet to na zly kapitalismus, nez poukazovat na hlupaky a zlodeje v cele statnich organizaci (a politiky, kteri si na dotovani CD z nam ukradenych dani akorat masti kapsu). ;o)
Nadvláda pokračuje. Třinec slaví pátý titul v řadě, vyrovnal historický rekord
Na českém hokejovém trůnu zůstává všechno při starém. Třinec v napínavém sedmém finále porazil...
Pardubice - Třinec 3:0. Pětiminutovka snů přihrála klíčový mečbol Dynamu
O důležitý třetí bod ve finálové sérii extraligy sváděla obě mužstva litý boj do poloviny zápasu,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Oblíbené občerstvení se dostalo i do Hejlíkovy Gastromapy. Letos už neotevře
Zpomal, projíždíš hospodou. Ta cedule se vryla hluboko do paměti snad každému cyklistovi, který...
„Nauč se pískat.“ Zaplněné pardubické náměstí se těšilo na oslavy, přišlo zklamání
Pardubické Pernštýnské náměstí dnes mohlo zažít velkou hokejovou noc - oslavu titulu. Po porážce...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Cena z výběrových řízení neplatí, D35 do Ostrova je už dražší skoro o miliardu
Stát zaplatí za stavbu dvou úseků dálnice D35 mezi Opatovicemi nad Labem a Ostrovem mnohem více,...
Silný vítr komplikuje dopravu. Z Havlíčkova Brodu nejezdí vlaky na dvou tratích
Silný vítr potrápil hlavně řidiče na Pardubicku. Z důvodu pádu několika stromů museli policisté...
Křivda se neustále opakuje. Vědec chce hranici Čech a Moravy víc zatraktivnit
Premium Sociální a regionální geograf z Masarykovy univerzity Petr Marek chce hranici Čech a Moravy...
Rivalové z finále v jedné šatně: Do neděle bychom se zabili, hlásil Sedlák
Ještě v neděli by si během finále extraligy nejraději vyškrábali oči, do prodloužení sedmého zápasu...
Chrudim chce více podzemních parkovišť, další chystá i developer
Pro města přeplněná auty je ideální budovat k novým bytům i podzemní parkování. Je to však drahé a...
KORMIDELNÍK V MATERIÁLOVÉM TOKU - DOVOZ/VÝVOZ
Advantage Consulting, s.r.o.
Pardubický kraj
nabízený plat:
34 500 - 42 000 Kč