náhledy
Z vrchního patra je vidět jak na blízkou opatovickou elektrárnu, tak i na nedalekou Kunětickou horu.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Zorientovat se na velké křižovatce už není pro řidiče složité. Během stavby to bylo horší.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Z horního patra je vlevo dobře vidět sjezd ze současného konce D35.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Dolní patro tvoří takzvaná Hradubická silnice a prostřední velká okružní křižovatka. Záběr je z dokončeného třetího patra.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Asfaltový koberec končí na vysokém náspu. Za ním je dle neosetého pole vidět, kudy trasa D35 dále povede.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Nová silnice je vybavená zábradlím i svodidly.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Mostní estakáda překlenuje i čtyřproudovou silnici I/37.
Autor: Martin Švec, MAFRA
K úpravě terénu použili stavbaři hlínu i štěrk.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Estakáda pokračuje směrem k Časům a překračuje i potrubí vedoucí od tepelné elektrárny.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Srovnaná plocha pod stavbou.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Pod křižovatkou teče opatovický kanál i další menší potoky.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Hotové třetí patro i s upraveným terénem pod velkými mosty.
Autor: Martin Švec, MAFRA