Diskuze
Miliardy pro pardubické nádraží. Vznikne nové nástupiště i zastávka
Děkujeme za pochopení.
M87a82r85t14i89n 66H67a80v38e77l91k72a
Vidím tu jeden zásadní problém, který jsem pocítil i na vlastní kůži při tvorbě územního plánu, jenž definoval novou trasu trati přes Ostřešany:
- Úřednictvo a politici si něco usmyslí, pracují za naše daně, mají k disposici za naše daně právníky a za naše daně na to mají celou pracovní dobu, aby se tím zabývali.
Navíc jsou u zdroje informací, takže se jim s nimi mnohem snáze manipuluje a mohou včas reagovat. Prostě mají pravdu a nemusí to dokazovat.
Pokud se k tomu někdo chce vyjádřit, že je něco nesprávně, připomínkovat a upozornit na reálné hrozby, tak narazí na:
1) Neskutečnou aroganci, opírající se o detailní znalost konkrétních zákonů. (jsem technik, mluva právní je pro mne špatně čitelná a když jsem cosi nechápal, tak jsem se dozvěděl něco ve smyslu, že to je na mne vidět, že to asi nepochopím - od té doby jsem na ně také začal být velmi agresivní, mnohé si nastudoval a začal je topit v jejich kaši... (ne pro "topení", ale abych byl alespoň trochu respektovaným partnerem k diskusi))
2) Neprůhlednost - mnohdy je nedohledatelné, kdo co rozhodl a je to kryté jen jménem instituce - jediná cesta je papírový dotaz ... bez nároku na solidní odpověď
3) Asymetrií vztahu - mnoho věcí se (dle zákona) vyvěsí na webu po nějakou dobu a má se za to, že to občan ví, byť se ho to bytostně dotýká (v extrémním případě, že mu třeba udělají u zahrádky skládku) - kdo tam pravidelně chodí každý týden že? To úředník nemá - ten dostane oběžník či e-mail. Občan pak je zírá ...
4) Arogance politiků - na vlastní oči jsem viděl "poslaneckou kancelář pro lid", která po celé volební období neměla žádné označení a uvnitř se přehrávaly filmy a srandičky z webu i za přítomnosti občana - co bylo výsledkem nekomentuji
5) Lhaní úředníků a jimi najatých firem - je na občanovi, aby jim toto dokazoval a někam se dobral
Ke všemu mám konkrétní jména, příklady a pod. Ale protože se nechci soudit (na obou stranách de-facto za svoje), tak je neuvádím. Za obsahem si ale stojím.
M67a32r62t36i10n 31H83a19v19e43l23k49a
No - pan Pulpán zapomněl na další přínosy "Ostřešanské spojky:
1) V jednom z mála kopců v Polabské nížině se bude kopat (je tam jak na potvoru v cestě) - kopec plný vody - to se to bude stavět, vysušovat, odvodňovat a betonovat
2) V pohodě se může stavět v Dražkovicích, kde to bylo povoleno i navzdory tehdejšímu územnímu plánu - kdopak to tam asi vlastní že?
3) Někdo se pěkně napakuje. Ono to totiž ekonomicky nevychází, tak p. Dušek prosadil neuchopitelný parametr "společenský přínos" a hned to vyšlo - akorát to tam bude smrdět naftou, protože s elektrifikací by ten prodělek již tloukl do očí - zlaté 2 miliardy - tam se naleje mnohem více betonu ...
4) V novém územním plánu to křižuje trasy zvěře (tedy ne že by si zvěř četla v nápadech architekta) - ale jsem zvědav, jak se s těmito malůvkami popasují ...
A nejzajímavější je to, že není zveřejněna žádná dostatečně čitelná studie, kde by byly vidět detaily. Prostě tajnosti a pak šup beton na pole ....
Třeba ještě někdo dojde k rozumu a dořeší to nějakou smyčkou u Rosic a jen zrenovuje existující trať...
P21e21t20r 95K84o71r46b48e15l
Smyčka nejde, alespoň jsem tedy neviděl žádný návrh, který by měl provozně smysl. Lze jen zkapacitnit to, co je dneska. Ale jinak nejsme ve sporu.
F52r67a96n42t70a 83S37t37r96n70a41d
super zpráva, takže nemovitosti v Pardubicích budou dál zdražovat. Jako důvod vidím modernizaci a zlepšování železničního spojení.
M26a37r31t29i17n 48H85a81v47e10l53k69a
No - některé spíše zlevňovat, když jim bude pod okny rachotit další vlak ...
M46i92l77o55s70l95a65v 41Z52í67t24k63a
Prodloužení podchodu na druhou stranu za nádraží je zásadní chybou projektu. Zdá se, že SŽDC zase šetří na nepravém místě a nikdo mu v tom nebrání.
P65e92t39r 46K55o81r21b72e80l
Je otázka, jak hodně potřebuje ten podchod právě SŽDC.
R91o93m82a88n 76V77í32c59e66n66e52c
Umístění nového nádraží Pardubice-centrum zase o tolik vzdálenost do centra nezkrátí. Lepší by bylo dále od hlavního, někde k podjezdu S.K.Neumanna/Anenská.
P23e37t94r 77K15o81r65b11e14l
Ty byste se vzdálil od třídy Míru a Afi, což jsou místa vyhledávanější než Pernštýnské náměstí.
M10a13r58t22i66n 63H23a19d48y35s
Tak to je dobrá zpráva, i když mě se teda nelíbí, že z plánu vypadlo prodloužení podchodu až na jižní stranu kolejiště.
Nadvláda pokračuje. Třinec slaví pátý titul v řadě, vyrovnal historický rekord
Na českém hokejovém trůnu zůstává všechno při starém. Třinec v napínavém sedmém finále porazil...
Pardubice - Třinec 3:0. Pětiminutovka snů přihrála klíčový mečbol Dynamu
O důležitý třetí bod ve finálové sérii extraligy sváděla obě mužstva litý boj do poloviny zápasu,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Oblíbené občerstvení se dostalo i do Hejlíkovy Gastromapy. Letos už neotevře
Zpomal, projíždíš hospodou. Ta cedule se vryla hluboko do paměti snad každému cyklistovi, který...
„Nauč se pískat.“ Zaplněné pardubické náměstí se těšilo na oslavy, přišlo zklamání
Pardubické Pernštýnské náměstí dnes mohlo zažít velkou hokejovou noc - oslavu titulu. Po porážce...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Cena z výběrových řízení neplatí, D35 do Ostrova je už dražší skoro o miliardu
Stát zaplatí za stavbu dvou úseků dálnice D35 mezi Opatovicemi nad Labem a Ostrovem mnohem více,...
Silný vítr komplikuje dopravu. Z Havlíčkova Brodu nejezdí vlaky na dvou tratích
Silný vítr potrápil hlavně řidiče na Pardubicku. Z důvodu pádu několika stromů museli policisté...
Křivda se neustále opakuje. Vědec chce hranici Čech a Moravy víc zatraktivnit
Premium Sociální a regionální geograf z Masarykovy univerzity Petr Marek chce hranici Čech a Moravy...
Rivalové z finále v jedné šatně: Do neděle bychom se zabili, hlásil Sedlák
Ještě v neděli by si během finále extraligy nejraději vyškrábali oči, do prodloužení sedmého zápasu...
Chrudim chce více podzemních parkovišť, další chystá i developer
Pro města přeplněná auty je ideální budovat k novým bytům i podzemní parkování. Je to však drahé a...
TECHNICKO-OBCHODNÍ ZÁSTUPCE (od 45.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Pardubický kraj
nabízený plat:
45 000 - 50 000 Kč