Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové tratě, zastávky či stroje. Pardubickou MHD čeká rozvoj

Nebývalý rozvoj hromadné dopravy, ale i cest pro pěší a cyklisty. Pardubice v nejbližších letech zažijí podle plánů zastupitelstva dopravní revoluci, kterou bude ze značné části platit Brusel. Teď už stačí „jen“ připravit kvalitní projekty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P33a83v10e36l 59K22m27o83n68í55č60e89k 6227141776471

Je jasné, že SV obchvat by dopravě v Pardubicích pomohl. Ale nevěřím, že bude v dohledné době se sestavou na radnici vybudován. Vždyť se už několik let neshodnou zda je dnes čtvrtek nebo pátek. A peníze na obchvat? Teď, když dokonce spadla lávka v Troji, by Pardubice chtěly korunky na čtyřproudový most? Venkovani se zbláznili, se v Praze smějí a Bakajsa to nevyjedná.

0/0
5.4.2018 8:48

Z30d20e41n56e34k 18Š11i90t71i88n97a 2193538420885

Strategický rámec plánu udržitelné městské mobility nemůže nahradit rozvoj infrastruktury v podobě obchvatů , D35 a liknavost politiků města a kraje. Podívejme se na realitu .... jen ....bla, bla , bla z úst politiků. Nic se neděje a dít se nebude. Asi to nejdůležitější při zasedáních je hokej.

+2/0
4.4.2018 21:50

J71a88r79o19s93l78a17v 80J47o66n29á47š 4958794772295

Na rozdíl od pana primátora si myslím, že zejména SV obchvat dopravě ve městě uleví. Dnes je doprava ze sídlišť Dubina, Drážka, ze Studánky, Židova atd. do Polabin, Doubravic, Ohrazenic, Cihelny atd. vedena přes Wonkův most, tudíž přes centrum kolem Zelené brány. Po vybudování SV obchvatu se centrum znatelně zklidní a Wonkův most bude mít zálohu pro případ opravy spojené s výlukou. Už aby byl ten SV obchvat hotový!

+4/−1
4.4.2018 17:56

M91i68c56h32a64l 57S84t98e74b97l45o 5879331294747

Už aby to bylo!!!!!!R^

+1/−2
4.4.2018 14:33

J25i23ř70í 27J32o34z68a 3528313230391

Chtelo by to spise kratsi intervaly a vetsi kapacitu vozu..

+1/0
4.4.2018 14:00

M92a88r15t70i14n 20H93a68v15e49l95k20a 8344242144

Na mně to dělá velmi silný dojem "kouřové clony", která má zakrýt neschopnost postavit obchvaty. Článek vyšel přesně v době, kdy je doprava ve městě v podstatě paralyzována částečnou uzavírkou jedné z mála tranzitních tras (kolem Parama). Možná by se tam měli pánové trochu projet ....

+5/0
4.4.2018 13:34

H80e43l95e43n29a 56P28a90r13d34u35b62s54k94á 1329252351191

S panem primátorem nesouhlasím, za neustálé zácpy může především tranzit (a tím nemyslím jenom kamiony). Absence mostu na severu města nažene všechny na trase od HK směr Holice (a opačně) do centra, jiná možnost není, když nepočítám úzký mostek v Kuněticích.

Pardubicím uleví především severovýchodní obchvat.

+4/0
4.4.2018 13:20

R34a63d94e92k 14K93ň34a93v63a 2231349299132

Naprostý souhlas. Ne nadarmo je Sukova třída jedna z nejvytíženějších silnic v kraji :(

0/0
23.4.2018 21:30

P45a13t28r53i35k 56E86g93e81r 2748960119461

Zajímavé je, že DPMP se rozšiřuje, ale DPMHK musí linky rušit a omezovat stejně jako DPP nebo PMDP.

Třeba lidem z pražských Cholupic a Točné by se líbilo ponechání linky X113 a doufají, že bude zachována pod označením 173 právě propojit by se mohla s linkou 117 znamenalo by to změny na lince 341 a 113. Pár cestujících že Šeberova a Písnic by uvítala prohození linek 165 a 197 a zkrácení 197 do zst. Chodov. Vidí se zde totiž také jiné trasování linky 154 v oblasti sídliště Jižní Město.

+1/−2
4.4.2018 12:50

H78e56l48e73n82a 34P69a10r10d59u18b86s39k11á 1189342921141

Proč to píšete do článku o pardubické MHD?

+5/0
4.4.2018 13:18

P66a83v30l88a 58K36v51a96p68i47l24o51v87á 7969908674247

Stížnosti na DPP u článku, kde se řeší DPMP, jsou, jako kdyby si k haldovému žíznivému bezdomovci přišel stěžovat boháč, že mu došly ústřice a šáňo. ;-D

+1/0
6.4.2018 9:59

J77i54r88k40a 10D58v12o45r52a19k 9655950541784

Klidně bych občas MHD využil,ale ne za 16 Kč jednu cestu.

+1/−2
4.4.2018 12:17

M68i88c70h40a27l 25S88t96e21b32l84o 5659321854587

Ano je to směšně levné - chtělo by to zvednout aspon na 20Kč nebop možná 25...stejně to nikdo nepoznáR^

+2/−1
4.4.2018 14:34

M70a20r94t70i86n 40H78a13v72e65l35k27a 8534162274

To určitě městskou dopravu "podpoří" ...:-/

Ještě že se čím dál více přerozděluje - to zakryje nerentabilitu některých akcí docela dobře ...

0/0
5.4.2018 13:16

J84a11n 23V67r55a62b27e66c 4732510346794

MHD jsem asi 3 roky nejel, ale (pro některé možná nepochopitelně) já bych byl PRO zlevnit měsíční/roční permanentky na minimum (ať platí v podstatě jen náhodní+turisti). Ať ti, co nutně nemusí používat auto i v průběhu pracovní doby, dojedou na své pracoviště/školu/úřad veřejnou dopravou R^

Pokud na toto budou padat moje daně = že mi "z cesty uhnou" někteří šoféři (a hlavně šoférky), kteří/ré nově přijedou+odjedou z práce MHD = budu na prázdnějších silnicích naprosto spokojen ;-)

0/−1
4.4.2018 17:02

J43i66ř55í 44F35r26a85n81c 5976702348670

Asi by to muselo být podmíněno počtem jízd v měsíci aby to pak nebylo výhodnější i pro ty jak uvádíte #náhodní# cestující.

+1/0
5.4.2018 9:18

P47a88v84e96l 74K90m97o45n90í93č46e83k 6517631396951

Pane Vrabče, že jste nejel už asi tři roky veřejnou dopravou Vám věřím, protože nevíte, že si i mladí a zdraví lidé kupují třeba jen na dvě stanice jízdenky u řidiče a ty jsou drahé ještě více než předplacené.

+1/0
6.4.2018 8:33



Najdete na iDNES.cz