Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lékaři vypovídají služby v nemocnicích kraje, vedení chystá omezení péče

V nemocnicích Pardubického kraje se zdramatizovalo vyjednání o nové kolektivní smlouvě. Lékaři žádají více peněz, než jim chce vedení nemocnic dát. Pokud se odbory s manažery nedohodnou, už příští týden by mohla být v některých nemocnicích omezena péče. Není zatím jasné, jak výrazně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M76a21r14t22i44n 10N58e70u23ž68i16l 1846932373535

pomalu a postupne, pane Raku

zkuste ty pohadky vykladat nekde jinde - podle ispv.cz, coz je portal CSU, ma internista 111 tisic HRUBEHO az v 9. decilu jako zamestnanec (typicky spital), takze jen 10 % bere vic, prumerny plat ceskeho primare se vsim vsudy, mily kecko, je 106 895 v platove sfere, udaje za prvni pololeti 2017, novejsi zatim nejsou k dispozici... cili vypravite pohadky... nebo je synator extremne preplaceny ( mozne ve fakultkach ) na ceske pomery. BTW jiz od 1.1.2013 mel byt plat lekare- zamestnance garantovan na urovni 1.5-3.0x prumerneho platu, bez jedine sluzby, s pravidelnou valorizaci. Podepsal to ministr zdravotnictvi s LOK. Tedy pri prumernem platu 30000 kc mesicne ma mit absoluvent zajisteno 45000, lekar s praxi a atestaci 90000 kc a dalsi penize za sluzby. Prumerny plat lekare v CR je 68000 , coz je smesne malo. Prave proto kdo jen trochu muze, tak ze spitalu zdrhne... a cizinci se sem moc nehrnou, protoze pomerove k prumernemu platu jsou lekari v CR placeni smesne malo... V Britanii, ve statnim NHS, coz je obdoba socialistickeho zdravotnictvi v CR, ma lekar na urovni consultant, garantovany ctyrnasobek prumerneho platu, vetsinu sluzeb slouzi doma na telefonu a nema vic nez ctyri sluzby mesicne... Drzim lekarum Pardubickeho kraje palce, kez by se zavrely vsechny spitaly na mesic, pak by se konecne ukazalo...

+1/−2
14.1.2018 16:44

J73a60n 36N26o92v77á62k 7467187589886

Milý Františku, nevíte o tom vůbec nic, jen tady píšete nesmysly!! Pracovat ve dvanáctihodinovém režimu ve zdravotnictví je nesmysl z mnoha důvodů a tím nejzávažnějším je to, že se naprosto ztrácí kontinuita péče (v 7 večer předáte informace někomu, kdo o pacientovi nic neví, ten se pak musí snažit dál přes noc, de facto odcházíte od rozdělané práce - a neargumentujte tím, že můžeme být v práci třeba do půlnoci a zadarmo, to zase nejsme blbci). Můj základní plat jakožto atestovaného specialisty je 35000 hrubého, což je dáno tabulkami, čili kdejaký státní zaměstnanec má totéž!!Ano, je lepší pracovat na přesčas ne na mizerně placené "dohody". To, že podle "statistik" má průměrný lékař 100 tis./měs. je dáno tím, že se slouží třeba záchranná služba, apod. Takže přestaňte závidět, ono totiž není co;-€;-€

+1/−3
13.1.2018 17:37

L29u44d33v19í54k 69R30a63k 8285731394164

;-D Kecáš, syn je též atestovaný internista v nemocnici, ano musí se vzdělávat, ano má přesčasy, ano má 100 000,- čistého, ale i přesto má čas na rodinu a koníčky. Synovec je hasič, ano musí se vzdělávat, udržovat ve fyzické kondici, denně nasazovat život, dělat přesčasy a má 30 000,- čistého, někdy.

+2/−2
13.1.2018 22:47

J73a75n 78N23o84v53á25k 7617257109306

Vašemu synovi gratuluji a přeju mu to. Jestli to nebude tím, že váš syn je odměňován jako 14. nebo 15. platová třída, kdežto synovec jako 10 nebo 11. Pokud se u HZS dodržuje zákoník práce, tak těch přesčasů také není tolik, že? Ono je něco jiného udělat 17 dvanáctihodinových směn a 7 služeb (tj. min. 85 hodin navíc, tedy celkem někde přes 250 hod. měsíčně).

0/0
14.1.2018 16:19

J86a73n 58N79o39v37á23k 7747947629546

PS: Mohl byste mi sdělit, ve které nemocnici váš syn pracuje? Jmenuje-li se stejně, tedy RAK, pak je to jedině praktický lékař v soukromé ordinaci a má 40 let praxe, pak se není co divit, že má 100 tis. měsíčně čistého, nebo není v seznamu lékařů ČLK, tedy nepracuje v ČR, protože všichni lékaři pracující v ČR jsou zde povinně registrováni.

+1/0
14.1.2018 16:29

F79r23a47n14t24a 46S63t40r19n79a43d 7535616505

jeho jméno v diskuzi je asi tak reálné jako to vaše Jan Novák ;-D;-D;-D;-D

0/0
17.1.2018 13:18

F23r63a77n92t91i95š73e29k 23K45a44b94r88h89e35l 3145980442528

no, takze vy jen potvrzujete ma slova, ze to je jen o penezich. Dale uz jen prekrucujete fakta, protoze na moc dobre vim o existenci dalsich slozek mzdy jako jsou osobni ohodnoceni, ktera lekari maji, o stabilizacnich a motivacnich odmenach, o priplatcich apod. Takze Vasemu pokusu o tvrzeni, ze jste zbidaceny platem 35 tis. se musim smat.

+1/−1
14.1.2018 10:05

J29a94n 64N75o79v38á78k 7977847909506

Ne, nevíte o tom zhola nic a vaše slova to jen podtrhují. Jsem odměňován podle platových tabulek, stejně jako jiný státní zaměstnanec. Nikde jsem nepsal o tom, že jsem zbídačený. Ale rozhodně nemám 100 tis. čistého, to nemám ani při 6 službách měsíčně na hrubém. Tedy syn pana Ludvíka Raka se má podstatně lépe, ale to mu ze srdce přeji, zaslouží si to. Bohužel já se svou specializací do soukroma nemůžu, tak holt beru úděl zaměstnance, jak to je... Popravdě nevím, kde jste vzal pojem motivační odměny nebo stabilizační odměny?? Velmi by mě zajímalo, ve kterém zdravotnickém zařízení tohle je. To možná platilo tak před 30 lety. Pro zajímavost tady je aktuální přehled platů ve zdravotnictví. Podotýkám, že to je vč. služeb, tedy za nějakého 1,5-2,0 úvazku (když počítám s běžným průměrem 80-150 hod. ve službách)

0/−1
14.1.2018 16:16

J53a29n 96N39o26v72á45k 7807127669796

https://g.denik.cz/1/52/0301-platy-lekari-web.jpg

0/0
14.1.2018 16:32

F60r10a11n68t28i56š72e14k 14K79a97b10r42h54e58l 3875970642238

nemichejte hrusky s jablky, hovorime o pardubicke nemocnici, jeji zamestnanci nemaji platove tabulky (prispevkove organizace), ale mzdy, ktere jsou upraveny kolektivni smlouvou. Ta je jiste dostupna, tak se podivejte. Zamestnaci maji osobni ohodnoceni a pracoviste priplatky. Je zajimave, ze Vy osobni ohodnoceni nezminujete, ta jsou obvykla i v prispevkovych organizaci. Ale to nevadi, chapu, ze je pro Vas snazsi pravdu prekrucovat jak se Vam hodi.

0/−1
14.1.2018 21:58

J96a88n 37N71o90v24á97k 7597737619686

Mám 1500 osobní a 1000 rizikový příplatek, to jsou opravdu horentní sumy. 50000 hrubého průměrně včetně služeb v Pardubickém kraji, viz odkaz, je hluboko pod celostátním průměrem. Popravdě krom závisti nevim, o co vám jde. 50000 za 250-350 hod. v práci ke dost ubohé

+1/0
15.1.2018 6:16

F28r41a85n48t43i64š73e20k 19K32a35b79r85h70e54l 3285630832668

mohu Vás ujistit, že o závisti to rozhodně není. Rozpor spočívá v částkách, které uvádíte. Já tvrdím, že v Pardubické nemocnici mají lékaři (atestovaní) více než vy uvádíte. Nevím, kde pracujete a jaké tam jsou podmínky, reaguji na článek o Pardubické krajské nemocnici a Vaše stanoviska.

0/0
15.1.2018 12:16

M47a26r88t68i90n 33N37e20u54ž30i95l 1976512453605

tak jeste jinak. Proc jsou DPC? Protoze provozovateli vyhovuji mnohem vice, po strance ekonomicke, nez stadnardni placeni prescasu, ne? Navic s DPC se " aby to nejak vyslo " vejdete do limitu prescasove prace, typicky sice kvuli tomu, ze mate dve smlouvy na tu samou praci, ale to je preci problem tech doktoru, my nic, my muzikanti. Nebo proc pardubicka nemocnice vubec DPC ma? A ono vypovedet DPC je neco neetickeho, nelegalniho, nebo je to vyhlaseni stavky? Neni, ze?

0/0
15.1.2018 13:28

P66e24t92r 21M93á23c86a 9543907714180

Nikoliv, DPČ jsou kvůli zákonnému a ve světě naprosto unikátnímu omezení přesčasové práce, na které zdravotnictví všude ve světě stojí.

0/0
15.1.2018 22:36

M51a11r45t94i43n 75N16e76u31ž12i52l 1276562203365

to si nejsem jisty, ze to omezeni prescasove prace je "unikatni", protoze pro zdravotnictvi v ramci celeho EU bezela vyjimka, prechodne obdobi, do ktereho mely spitaly nabrat lidi, aby nemusely ty limity prescasove prace prekracovat. Prave po tomto narizeni od EU nastal hromadny nabor ze zapadnich zemi EU na vychode, navysily se jim i pocty absoluventu... tam zakony cti, v CR se behem prechodneho obdobi na to spitaly a politicka reprezentace totalne vykaslaly a nechaly to ( zase ) vyhnit... Pokud vim, tak v Britanni vam lekar patou sluzbu v mesici proste v jednom spitale nevezme a mily managere, delej si to jak umis, prave proto maji tolik locum... O Nemecku se neni treba bavit, vubec to nelze v socialisticke Francii, ale i Spanele nebo Belgicani, to same Skandinavci nemaji vic nez 4 sluzby mesicne a po kazde mazou rano povinne domu

0/0
16.1.2018 6:26

M63a65r88t35i37n 37N50e19u87ž14i69l 1726722713595

https://pravo.solen.cz/pdfs/pra/2004/03/06.pdf - judikatura evropskeho soudu ohledne prescasove prace ve zdravotnictvi

0/0
16.1.2018 10:43

F70r97a96n81t80a 35S73t58r85n30a90d 7745246585

Děkuji pane Novák za slušnou a zdvořilou odpověď. Podle mých informací jakožto zaměstnance pardubické nemocnice mám tuto informaci. 50 tisíc čistého. Nechci říkat, jestli je to lékař na interně nebo jinde, tak konkrétní už být nechci. Rozdíly mezi lékaři jsou. A někdy dost vysoké. Samozřejmě neurochirurg bude mít více (mnohem více) než třeba lékař internista. Ale 35 hrubého nemá snad nikdo. 50 hrubého je minimum. Je to krajská nemocnice. 35 hrubého možná v Litomyšli.

0/0
16.1.2018 11:59

M24a96r46t10i66n 59N30e64u64ž44i80l 1116912573905

ale 50000 kc hrubeho za 1,8 uvazku. Vy se tady porad tvarite jakoze sluzby jsou soucasti bezne prace. Nejsou, jsou moznosti, zamestnavatel vam muze naridit odslouzit max 150 hodin prescasu rocne, bez vaseho souhlasu ani o den vice. Takze plat za zakladni pracovni dobu, tedy za 40 hodin za tyden byva typicky kolem tech 35000 hrubeho...coz je tristni. Kdo odejde do privatu, kde zadne sluzby nejsou, bere bud to same, co bral se sluzbami, nebo i vice ( a to o dost ), takze nescitejme jablka s hruskami... pocitejme vzdy jen na 1,0 uvazek

0/0
16.1.2018 13:24

F72r12a43n14t70a 40S53t29r74n38a10d 7885176135

Souhlasím, že 35 hrubého pro lékaře v nemocnici je málo. Já mám jiné informace, 50 hrubého a i víc. To, že v soukr. praxích mají takové výdělky podle mě vyžaduje okamžitou regulaci ze strany pojišťoven. Není možné, aby z nemocnice utíkali lékaři do soukr.praxí, protože nemocnice je nezaplatí. To je špatně. Tohle se mělo regulovat už dávno. Je to darebáctví a obrovská černá díra pro ekonomiku této země.

0/0
17.1.2018 11:25

M14a45r62t35i59n 73N17e33u71ž15i22l 1396162423625

:-):-):-):-)

tak to je genialni

takze tam, kde plati adekvatne ( opakuji adekvatne ), tam to musime zregulovat, zavrit, aby tam, kde plati neadekvatne malo mohli nadale platit neadekvatne malo. Jste fakt vtipny :-) Cisla porovnavajici se zahranicim, cisla pomerova ! Tedy pomery k prumernemu platu, tak ty jsem tady uvedl... Vy si vazne nezaslouzite nic jineho, nez aby kazdy slusny doktor ze spitalu zdrhnul. Bud zacnete konecne platit adekvatne i ve spitalech ( a treba tak pritahnete i vic Africanu a Ukrajincu, kteri nadale odchazeji spise ven ) nebo si zvykejte... Takze ja jsem pro jeste vetsi uprk ze spitalu, dokud ty nezacnou konecne platit adekvatne a to zacina na 45000 mesicne a bez funkce to konci na 90000 mesicne a dalsi penize za sluzby / mezi 20000 - 40000 mesicne , dle dosazene kvalifikace /

Nechcete? OK, nechtejte, ony je ty privatni radi zamestnaji... Penez davame na zdravotnictvi smesne malo ( 7,2% HDP ), mate sekyru 100 mld kazdy rok, tedy na 9,9% HDP... takze zvaneni o cernych dirach mi prijde velmi usmevne. Jedine reseni je ty lidi konecne adekvatne zaplatit ve spitalech.

0/0
17.1.2018 12:34
Foto

R11a79d43e26k 66K22ř27á57p70e53k 5277697769703

Jasné a evidentní vydírání ze strany některých MUDr.

+3/−3
13.1.2018 9:31

M71i65c69h23a61l 60Č97e27r74n41ý 7834820491405

Ani není. Ministerstvo zdravotnictví zvýšilo úhradovou vyhlášku s tím, že zdravotníci mají dostat přidáno 10 %. Např. fakultní nemocnice tyto peníze přidaly, zatímco NPK nabídla původně 5 % a nyní 8 %. Ale proč nedá těch 10 %, které od pojišťoven dostane? Nedivím se, že se bouří. A navíc, platy měly být zdravotníkům zvednuty dávno, stát to slíbil v memorandu v roce 2011 při akci Děkujeme, odcházíme... mělo dojít k postupnému zvyšování platů v následujících 3 letech... Zdravotníci tehdy uvěřili slibům a vrátili se do práce.... Měli tehdy vydržet, a nyní by byli spokojení oni i pacienti.

+1/−1
13.1.2018 14:09

F37r91a41n34t21i66š72e57k 66K72a49b89r85h87e91l 3815410132408

A jste si na 100% jisty, ze to navyseni uhradova vyhlaska kryje v plnem rozsahu vsem nemocnicim? Stat nema co slibovat za organizace, ktere neridi, tedy nemocnice pod hlavickou kraje nebo soukrome. Je fascinujici, ze vsichni resi jednoduche politicke proklamace na urovni populismu, ale nezamysli se nad tim, kde se na to dostanou penize a jestli jich je skutecne tolik, kolik byt ma.

0/0
14.1.2018 22:02

M61a10r48t52i25n 53N81e63u82ž15i12l 1416822723865

Kontrolni otazka, jak to maji zarizeno v Nemecku? Vcetne cirkvnich! Tedy nestatnich ? Nemaji tam tarify platne pro vsechny? Jako nepodkrocitelne minimum? Ja bych rekl ze maji

0/0
15.1.2018 9:53

F29r78a21n92t58i52š97e23k 98K95a72b70r73h20e35l 3915980792528

až bude náš systém kopírovat ten německý, tak se máme o čem bavit. Dnes zdravotnictví funguje v úplně jiném režimu, takže nerozumím té argumentaci. Že je ten systém špatný a rozbouraný je snad jasné každému, o tom se přeci nepřeme, ne?

0/0
15.1.2018 12:18

M86a40r87t48i25n 79N38e12u89ž52i63l 1406652273985

v jakem "jinem rezimu" mate na mysli? Konkretne, prosim

0/0
15.1.2018 13:29

P67e23t69r 48M54á86c63a 9853497554510

Třeba že v té úhradové vyhlášce těch 10% prostě není? Sorry, tu vyhlášku znám.

0/0
15.1.2018 22:37

F82r17a53n56t22a 12S61t40r85n55a40d 7395956235

Já bych jim přidal. Ale s tím, že třeba 5 let nedostanou ani korunu navíc. Nebo to jako bude tahle elita dostávat každý rok 15% zvyšování platu? A všechny ostatní profese jsou jako nic?

Zeptejte se realitních makléřů, kdo kupuje nejdražší nemovitosti. Jsou to MUDr. a JUDr. JUDr. jsou ještě větší vyžírkové, ale MUDr. se je snaží předehnat.

+3/−4
13.1.2018 8:48

M29a49r18t69i44n 64N17e53u74ž51i22l 1326602353655

myslite MUDr ze spitalu, bez soukromych ambulanci? To jako vazne? :-) :-) :-) ( napovim, ani omylem )

0/0
16.1.2018 6:34

L32u53d48v92í72k 96R31a58k 8425391614784

8-o;-O Mají hodně, chtějí ještě více. Rv

+3/−6
12.1.2018 20:47

R35o41m52a37n 82S73t35o34n47e55k 1269143909441

za to co dělají a jakou u toho mají zodpovědnost mají málo

+1/−1
13.1.2018 17:05

M39a42r11t44i89n 51N35e73u62ž11i90l 1466322253975

zkuste ty pohadky vypravet nekde jinde, mily kecko ...

0/−1
14.1.2018 16:53

M89a75r39t82i84n 80N21e31u23ž38i58l 1356102273765

Copak, pane Kabrhel, nelibi se vasi malckosti, nelibi, kdyz nekdo napise fakta?

0/0
15.1.2018 9:54

L37u44c11i38a66n 87P56a97p49a19z52i60a77n 5504457461505

Zvýšení by mělo být násobné. Zvláště, když nám je tvrzeno, že existence české koruny je blahodárná a rosteme rychleji a lépe jak všichni okolo co platí eurem. Tak to dokažte v praxi.

+1/−4
12.1.2018 20:10

O19n36d56ř79e85j 30N15o62s27e20k 3870154401268

A jak by vám líbilo, kdyby se také násobně zvedly ceny služeb, nájmů, cestovného, jídel v restauracích...

Nejprve myslet a až potom psát.

+1/0
14.1.2018 15:52

P34e55t85r 73D56v44o92ř57á19k 8430779889726

Vedení Nemocnice Pardubického kraje a.s. a vedení Pardubického kraje už dlouhou dobu bezdůvodně brojí proti Litomyšlské nemocnici, kde zhůvěřile ruší jednotlivá oddělení, lůžka a velmi minimálně do ní investují, zatímco zbývající 4 nemocnice jsou preferovány! Vidíte, a přitom lékaři z Litomyšlské nemocnice, jako jediní, tyto DPČ podepsali a nedělají Vám potíže... Tak jim to můžete vrátit, až zase budete chtít něco zrušit, uzavřít... Ale že Vám nezůstal jediný mladý chirurg ve Svitavské nemocnici a zůstali tam pouze lékaři v předdůchodovém věku, neřešíte - ano, ošetří je totiž v Litomyšli. Že na interním oddělení Orlickoústecké nemocnice zůstalo z cca 80-ti lůžek pouze cca 40, také neřešíte - ano, hospitalizují je přeci v Litomyšli. Pořád proti Litomyšlské nemocnici něco máte, ale kdybyste ji neměli, tak by mě zajímalo, kde by bylo o tyto pacienty postaráno...!

+3/−2
12.1.2018 18:46

M41i30c42h79a77l 90M17o26t73y70č95k50a 9239957741

To jste napsal přesně,ale neříkejte to hejtmanovi a vedení kraje (Kortys,Linek respekt. ODS , KDU-CSL ).Ti o Lit nemocnici nemají zajem.

+2/−2
13.1.2018 12:43

F49r77a68n91t19i92š28e14k 91K76a88b12r56h60e26l 3235120952578

pane Dvoraku, kolik oddeleni se od fuze 5 nemocnic v Litomysli zrusilo? Ani jedno, tak si prosim nevymyslejte.

+1/0
14.1.2018 10:06
Foto

M72a42r84i39á19n 23C33a10l60p84a88š 4329431474275

V obou komentářích, Františka i Petra je problematika popsána,tak,že se nedá říct,že by někdo měl víc pravdu a někdo psal nesmysly,jak sem psal níže,ta problematika je mnohem složitější a tady je minimální prostor to popsat...

+1/0
12.1.2018 16:42

F18r40a73n84t79i78š23e25k 50K13a88b88r59h64e57l 3575930542648

No ted udelejte par kroku zpet a zkuste zvazit fakt, ze lekarum vubec nejde o to, pracovat mene, ale vydelat si jeste vice penez. O 12 hodinove smeny nemaji zajem, protoze by jejich prijmy poklesly. Ve skutecnosto jde o to, ze chteji dohody nahradit prescasy, protoze tak budou jeste lepe placeni. Slouzit sluzby jim nevadi. Takze sumasumarum to je jen boj o delsi prachy.

A ze je spatne cely system zdravotnictvi, to vi kazdy, to neni jen o pardubicke nemocnici. Zdravotniku je malo, protoze vzdelavaci system jich neumi vyprodukovat vic a do toho ministerstvo a pojistovny bezuzdne povolili spoustu soukromych praxi, ktere lekare berou z nemocnic, ale pacienti zustavaji a jejich pocet roste.

Nedelejte z lekaru chudaky, vim o tom sve.

+3/−2
12.1.2018 15:55
Foto

M33a42r63i48á58n 78C84a92l66p29a12š 4539541644395

Možná by bylo zajímavé,kdyby někdo z těch lékařů (1,2 atestovaných),vzal výplatní pásku a ukázal ji veřejně a řekl, podívejte za co musíme tady makat...

+2/0
12.1.2018 16:32

F51r84a48n27t25i77š58e27k 44K35a30b34r72h44e13l 3375940772778

verejnost by se hodne divila, protoze to ponekud odporuje medialni masazi o tom, jak jsou lekari chudi a placeni na urovni kvalifikovaneho delnika. Skutecnost je ale ponekud jina.

Ale ja je neodsuzuji, predevsim delaji dulezite povolani a pak zkratka vyuzivaji moznosti, ktere maji. Na jejich miste by vetsina z nas postupovala stejne.

+6/−1
12.1.2018 17:08

L23u84d53v91í24k 15R94a84k 8565951474584

Podobné to je i ve školství.

+1/0
14.1.2018 14:03

M43a33r30t23i71n 18N76e38u86ž73i24l 1296222383545

jste naivni nebo hloupy. Pomer platu dane profese k prumernemu platu je rozhodujici... nase zdravotnictvi patri na 13. misto v Evrope, v pomeru cena/vykon do prvni petky, v pomeru platu lekare k prumernemu platu do spodni petky, takze vypravite totalni nesmysly. Uz od 1.1.2013 mel byt garantovany plat lekare-zamestnance na urovni 1,5-3,0x prumerneho platu za 40 hod/tyden, s automatickou valorizaci, dle rustu prumerneho platu ve state... tedy konkretne pri prumernem platu 30000 kc brutto by mel mit absoluvent garantovano 45000 kc a dalsi penize za sluzby a lekar s atestaci a 15 lety praxe 90000 kc, primar typicky 4x prumerneho platu, tedy 120000 kc a dalsi penize za sluzby. Maji? Nemaji... odchazeji doktori ze spitalu? Ve velkem, v ambulancich ambulantnich specialistu po nich radi sahnou a zaplati je adekvatne, bez sluzeb... Bude hur, plne si to zaslouzite

0/−1
14.1.2018 16:58

F22r58a63n90t17i75š76e50k 53K96a91b33r21h30e91l 3125310952758

neopakujte se, to od Vas ctu jiz podruhe. Predevsim mi reknete, co do prumerneho platu/mzdy zahrnujete. Dneska Vam kdokoliv na pozadani vycaruje x variant prumernych mezd, podle toho, co do nic zapocita. Jsou Vase cisla jen prumerem tarifu/zakladu nebo zahrnuji i priplatky, osobni ohodnoceni, prescasovou praci, prijem za sluzby, tedy prumerne vydelky? Muzeme se spolu bavit, az v tomhle budete mit jasno. Protoze prumerne vydelky se L3 v pohode vejdou do Vasich cisel.

Zda se mi, ze cerpate teorii ze slovenskeho modelu, ktery dnes vede k tomu, ze vetsina jejich nemocnic je zadluzena, protoze populisticka gesta nemysli na budoucnost a limity v hospodareni zdr. zarizeni.

P.S. za co by mel mit L1 lekar - absolvent 45 tis., kdyz sam nemuze vubec nic a v aktivitach ho predci kazda zkusena vseobecna sestra? Zijete mimo realitu.

0/−1
14.1.2018 22:12

M86a10r52t30i40n 29N28e48u90ž48i69l 1346792853605

Takze jste liny. Vubec jste si ten odkaz na ispv.cz nerozklikl, je to tam vsechno, vcetne odmen, osobnich priplatku, odmen za sluzby. Jenze L3 ma mit 90000 zaklad a dalsich 20000-40000 za sluzby. Prumerny plat L3 ma odpovidat prumernemu platu soudce a ten je v CR na vysi 130000 . Ma to v CR prumerne L3? Nema, nema to ani v prumeru ten primar. Cili zvanite. Zjistete si data a pak neco piste, prosim. Tech 1,5x se sluzbami ma lekar v prumeru v Nemecku, ze? V Belgii, ze? Ve Spabelsku, ze? O Skandinavii vubec nemluve. Zjistet si data, at se neztrapnujete. Dokud nebudete platit adekvatne ( evidentne mate neco s managementem spitalu v Pardubickem kraji ), tak si zaslouzite rozklad. Vcera bylo pozde... V Britanii, pro vase info , je prumerny plat atestovaneho lekare o 15% vyssi nez je prumerny plat soudce... To v CR vazne neni

0/−1
15.1.2018 7:29

M82a36r91t14i40n 82N66e81u76ž25i78l 1836652173935

citace, ktera to vysvetluje

"

Velice trefnou poznámku k platům lékařů měl jeden vysoce postavený pracovník v jedné z pojišťoven, který s námi měl seminář v 6. ročníku. Řekl víceméně toto – Platy lékařů, to je mizérie a dalo by se to relativně snadno napravit, kdyby byla chuť. Jenže proč vám ty peníze navíc dávat, když poslušně makáte za málo? Měl samozřejmě pravdu."

jenze to by bylo min malych domu pro predstavitele managementu nemocnic a pro politicky dosazene predstavitele na krajich, uradech ci ve vlade, ze?

Ted se chteji nekteri lehce vzbourit, protoze platy lekaru, to je mizerie, ale vase malickost tady prska, ze doktori maji vic nez dost, ze?

0/0
15.1.2018 17:29

R71o92m32a45n 50S53t68o37n32e71k 1879363859111

Najděte si dil A DOST na streamu o platech lekařu. je bud z listopadu nebo z prosince a tam to uvidite

+1/0
12.1.2018 17:08

P82e72t22r 47S59p47á65l19e26n65ý 3925307279758

Je vidět, že tomu moc nerozumíte

0/−1
12.1.2018 17:37

F14r61a44n62t40i95š76e76k 11K43a44b17r23h97e69l 3415510552798

kdyz myslite :)

0/0
12.1.2018 17:52







Najdete na iDNES.cz