Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po zániku pardubického autobusového nádraží se hledá azyl i u pošty

Krajští a pardubičtí politici se dohodli, jak si za rok poradí se zánikem pardubického autobusového nádraží. Koupila jej totiž skupina zbrojaře Jaroslava Strnada a hodlá na jeho pozemcích stavět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P49a12v73e93l 91K81m30o28n60í24č90e23k 6447341726281

Šitino, Šitino......

0/0
12.1.2018 14:56

Z96d11e32n74e91k 46Š76i22t25i49n43a 2443478650295

Pro pardubickou radnici je priorita hokej. S ostatním si hlávu lámat nebudou.

0/0
11.1.2018 22:03

J31a62r95o10s95l31a42v 69R70y82c89h98t10á15ř 2494719209776

Neměla se tato situace řešit už v rámci výstavby dopravního terminálu před nádražím?

Nebo se snad informace o tom, že pozemky pod autobusovým nádražím koupila firma zbrojaře Strnada, objevila až letos?

Od koho pozemky pod autobusovým nádražím firma zbrojaře Strnada koupila?

+2/0
11.1.2018 18:14

M71a53r78t72i14n 85Č13a34p61e77k 6510481857804

Terminál pro linkové autobusy se měl stavět ve druhé etapě. Jenže Strnad byl rychlejší. Nikdo nemohl tušit, že se ze dne na den rozhodne to tam zavřít a město postaví před hotovou věc.

0/0
11.1.2018 20:24

F94r94a69n59t48i34š75e95k 63K41a61b91r11h46e76l 3165750772338

V Pardubicích by chtěl žít každý. No, bohužel už dávno ne. Krásné město je zplundrováno dopravním systém, jehož akutní řešení je v nedohlednu, protože se stále rok za rokem oddaluje. Aktuální pře(do)stavby situaci paradoxně zhoršují. Spojka od Jesničánek k Pardubičkám je blokována ekoteroristy, obchvaty jsou vlhkým snem paniců. Plánovaná rekonstrukce nadjezdu k nemocnici a výstavba kruhového objezdu bude pro změnu noční můrou obyvatelstva. O stavu mostu Wonkova mostu kolují legendy, pokud by i tady došlo k opravám, bude lepší vymazat Pardubice z mapy. A tak bych mohl pokračovat.

A vědomí, že min. 5 let se situace nezlepší, to opravdu bolí.

+7/0
11.1.2018 8:29

J65a75n 22T49a57r57a19b96a 4706696649279

Pane, zapomněl jste na to, že to ŘSD v družné spolupráci s Bakajsou ještě okoření přestavbou rozpletu U Trojice. To nemohli udělat najednou, protože by se problém vyřešil příliš rychle, je třeba dopravní chaos utužovat a dlouhodobě udržet. A to bude teprve originální hardcore.

0/0
11.1.2018 16:27

J31a95n 19V14r15a45b88e32c 4852110746894

Já stále nechápu, že se do této situace vůbec dostaneme...(teď lepíme průšvih ještě větším průšvihem, to bude mačkanda nacpat před nádraží vše najednou).

Jak je vůbec možné, že když soukromá firma (CSAD BUS Chrudim) vlastní strategický prostor pro město (nádraží), že tam nemá město smlouvu o smlouvě budoucí kupní/předkupní právo/aspoň info, že se firma prodává?

Krachuje strategická Prokopka=město je mimo, centrum města vykoupí Vítek (CPI).

Novák přivede lihovar Hobé do konkursu=město je opět mimo, nemá o strategický prostor zájem=koupí to Strnad...

Já neříkám, že město má být realitka, ale prostě jsou strategická místa, o kterých MRFP musí mít přehled!!

+11/0
10.1.2018 22:00

O46n20d21ř83e65j 57N54o12s72e24k 3300144821548

Prostě Pardubice a dopravní stavby. To nemá cenu ani komentovat.

+1/0
11.1.2018 2:50

P21a11v39e36l 14K36m97o24n39í95č91e42k 6707691856551

A to už trvá mnoho let.

0/0
11.1.2018 7:59

J47a64r10o31s12l47a46v 35K41e23r24c62l 1532168750148

Možná se mýlím, ale zkuste situaci porovnat s Ústím nad Orlicí a poštou. Majitel nemovitosti si určí pravidla a jako nájemník s nimi souhlasím, nebo hledám náhradní řešení.

A Městu je houby po tom, co kdo prodává. Kolik jev PU pozemků? To mají sledovat všechny prodeje? A na nějaké předkupní právo zapomeňte!

0/−1
11.1.2018 19:55

P31e59t34r 86K92o58r96b48e91l 9326797250912

Kdyby meziměstské autobusy vyřešili problém s prostoji při kupování lístků cestujícími u řidiče tak by asi terminál příliš neblokovali.

0/−1
10.1.2018 18:00

M33a85r84t26i27n 76Č64a13p60e52k 6730641137944

Jenže je také potřebujete někde odstavit mezi spoji a tamních 6+3 místa (stanoviště 8, 9 a 6) plně obsazují vozy MHD. Přičemž na stanovišti 6 bude stát NAD. A ostatní stanoviště jsou nepoužitelná, kvůli nutnosti najet k hraně pro nástup a výstup, aby cestující nemuseli skákat do silnice.

0/0
11.1.2018 10:53

J90a21n 45T69a32r29a87b20a 4216456979629

Broukupytlíku, že MHD nemusí dělat pauzy u nádraží ale na protilehlých točnách, to vás nenapadlo? Nenapadlo, to bychom čekali moc.

0/0
11.1.2018 16:18

M87a66r61t39i78n 66Č30a43p18e36k 6390451367394

A na které protilehlé konečné je zázemí pro řidiče pane experte? Zjistěte si jaká je realita, než zase začnete prosazovat nějaká "geniální" řešení.

0/0
11.1.2018 20:33

J20a10n 69T16a59r31a88b62a 4156366559629

A já pořád pátral, jestli jste zakuklený Bakajsa, podle hlouposti vašich sentencí to tak dlouho vypadalo, ale teď už je to jasné, jste za Čapka schovaný Pelikán.

0/0
11.1.2018 22:34

M56a94r14t22i74n 48Č27a63p87e97k 6510311727164

A hodláte odpovědět na otázku, nebo zase hodláte kličkovat jako v případě vašeho tvrzení, že na Masarykovo náměstí nikdo MHD nejezdí. Když tvrdíte, že vozy můžou vykonávat přestávky na protilehlých konečných, tak jistě víte na kterých je to možné a jste schopen odpovědět.

0/0
11.1.2018 23:26

J44a69n 86T63a80r98a43b92a 4196866509149

Pane Pelikáne, to byste stejně nepochopil. A s tím Masarykovým náměstím jste to silně překroutil, respektive jako obvykle zcela mylně pochopil. Napsáno to bylo úplně jinak. Zněním i významem. Stejně jako se všemi vašimi pomýlenými příspěvky.

0/0
11.1.2018 23:31

J84i75n72d35ř60i34c82h 26Š19k34o39p94e61k 4905281710505

to je logika. Stávající nádraží prodáme, aby se zbouralo a nové postavíme složitě snad na zelené louce.

Variantu přestavby stávajícího asi tehdy politici nedomysleli ;-D

+3/0
10.1.2018 16:08

P22e58t48r 43K52o86r29b75e51l 9556557290632

V té době se u nás děly různé privatizační divočiny. Úsměvné je, když se členové tehdejší velící strany vztekají, že se s tím nic nedělá.

+3/0
10.1.2018 18:02

M85a26r71t69i62n 51Č90a62p46e26k 6470561967204

Tak ono se už tehdy postavilo blbě. Půl kilometrový pěší přesun z výstupní zastávky na nádraží přes dva semafory rozhodně není něco, co by lidi motivovalo k používání HD a uvolnění silnic od aut.

0/0
11.1.2018 10:56

J40a90n 12T89a80r70a51b96a 4386116709419

Jak byste uvolňoval tranzitní tah městem od aut? Zkrácením pěšího přesunu, aby kamiony z Hamburku do Ostravy nejezdily kolem hlavního nádraží v Pardubicích? To byste si měl nechat patentovat.

0/0
11.1.2018 16:20

M88a53r58t19i78n 36Č96a55p48e22k 6330911377754

Vy dokážete jet zároveň autobusem a autem? To by jste si měl nechat patentovat. Lidé, kteří jedou HD nemůžou vytvářet kolony svými auty, al eto je na vás evidentně složité.

0/0
11.1.2018 20:37

J80a87n 75T41a10r85a55b76a 4876836499649

Klid, nečekal jsem, že pochopíte obsah jednoduchého sdělení.

0/0
11.1.2018 22:35

A74l57e21š 88V86o69n97d30r62á46k 9140366475

Politici většinou mají optimistické vidění budoucnosti, která je pak ve skutečnosti mnohem černější. Pokud ale i politici nevidí budoucnost příliš růžově, jaká asi bude skutečnost? Jak asi budou řešit katastrofální dopravní špunt před nádražím, když ani tisíciprvé přenastavení semaforů nepomůže?

+4/0
10.1.2018 15:52

J21a59n 51T71a27r67a19b62a 4146896639319

Pelikán si už zas neumí představit, že by cokoli omezilo megakomfort jeho oveček. Neuměl si představit zrušení vyhrazených pruhů na Sukově třídě, teď si neumí představit přednádraží. Co kdybychom si představili DPMP bez Pelikána a OD MMP bez Bakajsy? Asi by se docela ulevilo.

+9/−1
10.1.2018 14:59

P96a11v83e85l 22K65m73o69n24í61č48e43k 6587341636921

Rozumný názor!

+2/0
10.1.2018 19:02

O16n23d44ř83e48j 92N88o36s14e15k 3700264391118

Už roky si všímám, že za každou zmršenou dopravní stavbou (včetně různých kruháků a cikcak pruhů) vykukuje někde zpoza buku hlava Bakajsy.

0/0
11.1.2018 2:53

J69a67n 57T67a89r67a24b44a 4506806399659

Nepochybně. Ale zdatně mu sekundují šéf DPMP a policejní patníkář. Tahle svatá trojice v družné spolupráci páchá stav, který budou následníci opravovat hodně dlouho a hodně draze.

+1/0
11.1.2018 16:16

M33a58r20t18i22n 91Č13a26p55e90k 6550781817134

Už teď se tam musí po ranní špičce naskládat sedm vozů na šest odstavných míst. Takže další vozy už se tam jaksi nevejdou, zvláště když bude jezdit NAD. To pak ještě musíte odstavit vozy z linek 15 a 24 tak, aby cestující nemuseli vystupovat do silnice.

A v odbočovacím pruhu není problém aby se sešly čtyři vozy. Což pokud nevíte, je kapacita toho odbočovacího pruhu. Ze kterého ale dokážou na tamní 6 vteřin dlouhou zelenou odbočit jen dva vozy. Takže jakékoliv prodloužení červené nebo navýšení provozu způsobí ucpání levého jízdního pruhu.

A pokud znáte realitu, ta jistě víte kde kromě nádraží mají linky které tam končí zázemí pro řidiče, kde by se daly trávit zákonné přestávky.

0/−1
11.1.2018 10:41

J22a57n 81T17a93r56a40b22a 4916806849909

Ááá, vrcholný odborník na pardubickou dopravu, brouk pytlík Martin Čapek. Fortuna by měla vypsat kurs na to, jestli se za vašimi diletantismy skrývá přezdívka osoby Bakajsa nebo osoby Pelikán.

0/0
11.1.2018 16:14







Najdete na iDNES.cz