Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubičtí radní chtějí další terminál. Tentokrát u sídliště Dukla

Plánovaný autobusový terminál Jih nedaleko pardubického nádraží zná svou první podobu. Architekti navrhli studie dopravního uzlu, který by měl přímo navazovat na připravovanou lávku mezi nádražím a sídlištěm Dukla. Měl by mít vlastní sjezd ze silnice I/37 a také velký parkovací dům pro 500 aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28i71ř70í 89F25r33a97n11c 5726802388910

Zajímalo by mne jestli je šetřením zjištěno kolik potenciálních cestujících by denně přijíždělo ve směru od Svítkova a Chrudimi autem? A kolik lidí z Dukly aby ta pěší docházková vzdálenost byla přijatelná. A po zprovoznění linky z Dukly přes nadjezd k nádraží bude pro spousty lidí pohodlnější se svézt.

+1/0
8.12.2017 18:24

J95a58r51o31s50l83a56v 29N43o55v77á64k 5555879344242

Tady jsem našel původní plán trasy lávky (https://g.denik.cz/45/8a/lavka-nadrazi-dukla-1-kopie-2_galerie-980.jpg) a při pohledu na zastavěné parcely by mě zajímalo, kde přesně by ten terminál jih měl stát. Když koukám na vzdálenosti, co bude třeba pravděpodobně ujít, tak už to není takový rozdíl od Brendlem zmiňovaného Unihobby a od nějaké volné parcely v ulici K Vápence.

+2/0
8.12.2017 9:09

J16a53r19o33s74l60a48v 51N58o34v51á35k 5865519864112

Nedávno nám tu prezentovali jak bude vypadat lávka přes koleje podle návrhu pana architekta Košaře, ale teď u toho terminálu jih vidím zase úplně něco jiného, otevřeného, kam bude v zimě foukat a pod. Tak jak ta lávka teda bude vypadat?

+1/0
8.12.2017 8:55

J17a66r56o95s20l20a45v 87J84o53n24á72š 4938154442365

Myšlenka je to velmi dobrá, která by vyřešila několik věcí najednou: částečné snížení dopravní zátěže na Palackého třídě, parkování, problémy s prostorem pro autobusový terminál i nádražní obslužný provoz, aby cestující nemuseli jít po lávce až na nádraží k pokladně a zpět na nástupiště. Terminál by přispěl i ke kultivaci tamních nevábných končin.

Tenhle nápad ale docela drsně připomíná chronickou slabinu města - totiž neexistenci útvaru hlavního architekta a s tím spojenou nedostatečnou koncepci dlouhodobého rozvoje města. Kdyby totiž Terminál jih byl součástí takové koncepce, mohlo se jeho dopravní napojení vyřešit současně s rekonstrukcí silnice I/37 u Parama.

+10/0
7.12.2017 16:39

M98a83r93t29i71n 14Č27a45p19e10k 6710251427304

Jenže to napojení na I/37 má jeden háček. Není tam dost místa pro napojení z Hradce/do Chrudimi. A uzavřít to tam kompletně, aby se celá silnice posunula, by znamenal totální kolaps dopravy ve městě. Napojení přes Pražskou znamená jen zboření benzinky, aby se zvětšila křižovatka.

+2/0
8.12.2017 9:12

M41i90l68o75š 56P88r41á38z13n95ý 5174319480308

Jestli tomu dobře rozumím, tak auto nechají na Dukle a případná zavazadla ponesou přes dlouhou lávku na nádraží?

+3/−1
7.12.2017 16:35

J45a75r57o53s89l24a36v 12J56o66n39á13š 4488214852205

Když tam budou eskalátory a nebude nutné jít až do haly k pokladně, neměl by to být problém. Ostatně těžké kufry dnes mají kolečka.

+2/−1
7.12.2017 16:46

M48i30c54h63a21l 32S13t27e57b55l94o 5709791974227

Ta křižovatka u benziny stejně potřebuje rozšířit - je třeba natáhnout odbočovací pruh do města. A neměl by to být problém - je třeba silnici rozšířit do lesa o pár metrů!!R^

0/0
7.12.2017 15:07

P50a65v95e98l 43K51m27o35n28í93č39e44k 6117461536491

To je zbytečné. Bakajsa by ji stejně nechal zúžit pěknými ostrůvky pro pěší. Vyhozené korunky.

+4/0
7.12.2017 18:05

R30u51d92o56l86f 75P84e18k23á71r39e94k 9432291659313

... a vše ozdobil zelenobílými pyji...

+3/0
7.12.2017 21:28







Najdete na iDNES.cz