Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubice přeladí semafory u nádraží, aby zmírnily kolony

Pardubická radnice změní do dvou týdnů frekvenci všech semaforů kolem vlakového nádraží. Chce tím zlepšit dopravní situaci a zmírnit denní kolony. Plynulou jízdu ale řidiči očekávat nemohou, protože počty aut na silnicích se každoročně zvyšují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V83á56c46l45a58v 61A43p19l11t95a10u70e32r 7655885651462

A co takhle rychle dostavět obchvaty co jsou už hooooodně dlouho plánovaný..Určitě by se ulevilo u nádraží.

+2/0
27.11.2017 19:17

J82a56n 71V71r17a61b49e47c 4322300816544

Já OPRAVDU nepochopím, jak je možné, že někdo vůbec schválí 1 PRUH pro všechny auta z Polabin+Chrudimi+HK směrem do města ?!!

Kde teprve další semaforová křižovatka u nádraží ČSAD to poté rozmělní na auta na rychlodráhu a auta do centra k Tescu...

Mezi oběma semaforovými křižovatkami byly před rekonstrukcí 2 pruhy a i tak to bylo hektické, teď jsme jako všichni najednou překvapení, že jsou v 1 pruhu kolony? ;-D

Opravdu BEZ KOMENTÁŘERv.

Naproti je budova lihovaru+trávník+nyní nepoužívaný chodník, proč proboha všechno nerozšířili o ty 2metry k lihovaru a neudělali tam pruh navíc???

Obrácený směr (z města ven, kde jsou 2 pruhy) je úplně v pohodě...

+6/0
27.11.2017 17:59

P64a72v93e65l 58K70m59o94n49í32č54e91k 6157451626881

Protože to Bakajsu nenapadlo.

0/0
28.11.2017 8:00
Foto

M93i67l42o45s10l33a62v 24Z78í68t63k73a 8910794847670

Pokud se bude preferovat individuální doprava na úkor MHD, nevyřeší se nic, protože čím průjezdnější to pro IAD bude, tím víc jí to přitáhne.

+4/0
27.11.2017 14:03

A76l60e40š 46V15o30n10d20r96á60k 9100306675

Situaci by vyřešilo, kdyby se bývala realizovala silniční průpojka od Holic k Trojici, která měla vést rovně přes autobusové nádraží kolem skateparku a dále mezi Albertem a UniHobby. Tím by se špunt u nádraží zcela odstranil a mělo by to i další výhody. Leč bohužel...

+3/0
27.11.2017 11:36

P76a13v73e25l 49K23m69o15n13í84č11e98k 6127851726131

Budovat se nic nemusí a stačí zprůjezdnit ulici závodu míru na kruhový objezd.

0/0
27.11.2017 12:39

R81u43d19o85l49f 71P15e34k64á38r93e47k 9742681959583

8-o To jako myslíte vážně, vést tranzit skrz sídliště? Nepracujete taky na radnici?

+2/−1
27.11.2017 12:42

P47a74v64e98l 57K70m16o77n85í64č90e86k 6377641706211

Mluvím jen o osobní dopravě.

0/0
27.11.2017 14:50

A23l70e35š 54V74o64n38d81r65á98k 9550526635

Zprůjezdnit ulici Závodu míru by také dopravě výrazně pomohlo, ale pochybuji, že by tamní obyvatelé chtěli mít ze svého exkluzivního sídliště novou Bělehradskou...

+1/0
27.11.2017 12:54

M31a39r47t84i53n 37Č94a18p86e47k 6890561817304

A čemu by to pomohlo? Závodu Míru je napojené až u Tesca. A hlavní problém celého přednádraží je spojení směrů Paramo-rychlodráha a Polabiny-rychlodráha. A tomu nic jiného než nastavení semaforů nepomůže, najednou jet nemůžou.

0/0
27.11.2017 13:05

V78í59t90ě63z39s82l28a81v 45P85e39č59i90n31k11a 1763270331318

Když jsem byl ještě kluk, za sociku, sledoval jsem na třídě Míru vývěsku okresního svazu architektů. A tam byl projekt dořešení tzv. rychlodráhy. Přibližně U Marka se zdvihal mohutný nadjezd, který překlenul celý prostor dnešního náměstí Jana Pernera až po zhruba dnešní Albert. Už tehdy si někdo uvědomoval, že - alespoň na papíře - je potřeba dořešit situaci před nádražím velkoryse, když už tam vyústili rychlodráhu. A to se o dnešní dopravě a hypermarketech, které tam dnes jsou, nemohlo nikomu ještě ani zdát...

+2/0
27.11.2017 11:32

F34r57a68n82t10i88š73e23k 38K92a90b74r63h21e34l 3555630832628

vy.sral bych se na novoty, vrátil od úrovně lihovaru 2 pruhy směrem do centra a fertig. MHD může zatáčet k nádraží ze společného pruhu směrem k Hypernově.

Anebo se měli na celou odbočku u lihovaru vyhulánkovat, nechat vjezd k nádru jen Hypernovy s tím, že by si MHD ve směru do Polabin a Svítkova prostě udělala před nádrem kolečko.

+4/−1
27.11.2017 10:46

M69a22r13t40i17n 46Č17a35p14e73k 6820381777174

Dokážete si představit co by se stalo, kdyby vozy MHD ČEKALY na odbočení ve společném pruhu? Uvědomte si, že narozdíl od Parama a Polabin, se od města a z rychlodráhy se najíždí ze dvou pruhů. Ze dvou pruhů by jste to tam stáhnul na jeden, kdo by taky čekal, než vůz MHD bude moct odbočit. Takže ve výsledku docílíte jen toho, že se to ucpe i z druhé strany. Celé to tam stojí kvůli nutnosti nějak spojit frekventované směry z Parama a z Polabin. To je základní problém, kterému nepomůže ani deset pruhů, protože najednou jet nemůžou.

A omezovat všechny okolo kvůli autům snad ani nemyslíte vážně. Do teď se to tak dělalo a preference aut přinesla jen kolony.

+1/−1
27.11.2017 12:54

T56o91m 56D64v31o97r71a64k 6285168567897

Ja sinto umim predstavit celkem dobre, protoze tak to prece bylo pred timto uzasnym resenim. Bylo by o spunt mene;)

+1/0
27.11.2017 14:22

M31a55r96t30i18n 96Č46a20p86e23k 6980531947984

Evidetně ne a také máte krátkou paměť. Před tím se jezdilo přes odbočovací pruh u Alberta. A jak podle vás vůz MHD stojící v průběžném pruhu zvýší propustnost? Ten pruh bude po dobu cca 1 minuty neprůjezdný, to určitě propustnosti nepřidá.

A jinak ten špunt tam byl i před tím - byl tam přechod se světly. Jen tam před rekonstrukcí nechodilo tolik lidí. Při rekonstrukci tam byla červená furt.

0/−1
27.11.2017 18:02

T71o21m65á66š 46Č45e35r52n65ý 3481691360566

Bakajsa na Hrad, toho debila se prostě musíme zbavit

+9/0
27.11.2017 9:58

M37a72r47t66i16n 19H98a48v70e25l27k59a 8834832814

;-D;-D;-D

+1/0
27.11.2017 10:21

R18o84b80e90r97t 83V61a45l21e62n67t86a 6626749277344

MHD tam tu dopravu nijak nezatěžují, právě naopak MHD na tom nejvíce trpí. Pokud MHD zajíždí od centra směrem na nádraží, tak zdlouhavě čeká na semaforu a pouští protijedoucí kolony...ale když má zelenou MHD, stěží projedou max 2 autobusy/trolejbusy......

+3/0
27.11.2017 9:50

P82a51v90e36l 21K47m51o83n36í44č24e86k 6387571816641

Pane Bakajso, možná by pomohly Vámi oblíbené ostrůvky a zelenobílé patníky, které velmi prakticky zužují vozovky a přispívají ke zpomalení jízdy všech vozidel a tím nesporně přispívají i k bezpečnosti dopravy.

+4/0
27.11.2017 9:44

M54a37r67t13i12n 57Č73a88p49e19k 6720481817364

Tak třeba před nádražím už zachránili balisety dost slepých řidičů osobáků a dodávek, před placením škod na vozech MHD. Tam je ze zrcátka vidět do vedlejšího pruhu až za nima. Ale i tak lidi zrcátka nepoužívaj.

Navíc je tam zajímavé sledovat, jak se z jedné strany vozy MHD bez problémů protáhnou mezi balisety a obrubníkem a osobáky z druhé strany musí do protisměru. Asi jsou osobáky širší a delší než vozy MHD a nebo je ten pruh užší.

+1/−1
27.11.2017 12:44

M56a57r44t14i79n 17Č10a57p47e92k 6960521437254

V jednu chvíli to vypadalo, že se podařilo vyladit semafor u lihovaru. Když přijížděl vůz MHD proti "plné červené" tak ho to hned pustilo a díky tomu vypadla jedna červená, kvůli lihovaru (směry do nádraží a z lihovaru jsou pevně spojené). To samé když bylo od Alberta prázdno, semafor okamžitě pustil, aby vůz MHD projel dřív než někdo přijede a tudíž se to zbytečně nezastavovalo. Teď se v tom opět vrtali a směry do nádraží a z lihovaru spojili napevno tak, že když jede jeden, jede pak ten druhý.

A u Alberta do teď nebyli schopní převést ty dva pevné špunty (doleva na nádraží a šipka rovně z Parama) na smyčky.

Tak uvidíme co tam vymyslí

+1/0
27.11.2017 9:38

M29a17r18t52i58n 64H39a87v85e77l24k20a 8124192104

Houbelec problémy s navyšováním dopravy.

Je to tam navržené na efekt a ještě si kdosi liboval, že zmizelo "černé parkování" u pošty. Asi si nikdo z "vrchnosti" tam nikdy nejel pro balík ...

+8/0
27.11.2017 9:32

P63a88v17e79l 56K37m24o38n90í63č83e22k 6217211486941

Ta pošta je vůbec architektonický skvost zabírající dost místa i s přilehlou loukou.

+5/0
27.11.2017 9:58

M93a14r24t33i20n 31H86a70v66e25l54k48a 8444492894

Ta budova tam je postavena tak, aby co nejvíce vadila a byla co nejméně dostupná ...:-/

+3/0
27.11.2017 16:42



Najdete na iDNES.cz