Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubice přeladí semafory u nádraží, aby zmírnily kolony

Pardubická radnice změní do dvou týdnů frekvenci všech semaforů kolem vlakového nádraží. Chce tím zlepšit dopravní situaci a zmírnit denní kolony. Plynulou jízdu ale řidiči očekávat nemohou, protože počty aut na silnicích se každoročně zvyšují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V85á33c82l40a22v 73A44p54l74t92a84u13e92r 7855795491172

A co takhle rychle dostavět obchvaty co jsou už hooooodně dlouho plánovaný..Určitě by se ulevilo u nádraží.

+2/0
27.11.2017 19:17

J21a31n 60V79r40a53b72e16c 4342150756844

Já OPRAVDU nepochopím, jak je možné, že někdo vůbec schválí 1 PRUH pro všechny auta z Polabin+Chrudimi+HK směrem do města ?!!

Kde teprve další semaforová křižovatka u nádraží ČSAD to poté rozmělní na auta na rychlodráhu a auta do centra k Tescu...

Mezi oběma semaforovými křižovatkami byly před rekonstrukcí 2 pruhy a i tak to bylo hektické, teď jsme jako všichni najednou překvapení, že jsou v 1 pruhu kolony? ;-D

Opravdu BEZ KOMENTÁŘERv.

Naproti je budova lihovaru+trávník+nyní nepoužívaný chodník, proč proboha všechno nerozšířili o ty 2metry k lihovaru a neudělali tam pruh navíc???

Obrácený směr (z města ven, kde jsou 2 pruhy) je úplně v pohodě...

+6/0
27.11.2017 17:59

P67a79v54e63l 70K14m27o13n31í97č52e33k 6317121376421

Protože to Bakajsu nenapadlo.

0/0
28.11.2017 8:00
Foto

M41i63l31o70s57l39a76v 74Z49í80t54k79a 8190334867680

Pokud se bude preferovat individuální doprava na úkor MHD, nevyřeší se nic, protože čím průjezdnější to pro IAD bude, tím víc jí to přitáhne.

+4/0
27.11.2017 14:03

A68l16e22š 39V48o32n81d62r46á84k 9230776375

Situaci by vyřešilo, kdyby se bývala realizovala silniční průpojka od Holic k Trojici, která měla vést rovně přes autobusové nádraží kolem skateparku a dále mezi Albertem a UniHobby. Tím by se špunt u nádraží zcela odstranil a mělo by to i další výhody. Leč bohužel...

+3/0
27.11.2017 11:36

P37a26v39e74l 70K83m15o37n38í13č79e24k 6887581466921

Budovat se nic nemusí a stačí zprůjezdnit ulici závodu míru na kruhový objezd.

0/0
27.11.2017 12:39

R96u21d83o64l62f 94P24e12k91á40r48e18k 9202531639953

8-o To jako myslíte vážně, vést tranzit skrz sídliště? Nepracujete taky na radnici?

+2/−1
27.11.2017 12:42

P21a32v27e63l 79K58m25o83n62í41č77e19k 6597331426331

Mluvím jen o osobní dopravě.

0/0
27.11.2017 14:50

A25l53e87š 12V93o72n94d41r11á36k 9810396445

Zprůjezdnit ulici Závodu míru by také dopravě výrazně pomohlo, ale pochybuji, že by tamní obyvatelé chtěli mít ze svého exkluzivního sídliště novou Bělehradskou...

+1/0
27.11.2017 12:54

M95a26r83t48i82n 13Č66a41p81e23k 6480941987124

A čemu by to pomohlo? Závodu Míru je napojené až u Tesca. A hlavní problém celého přednádraží je spojení směrů Paramo-rychlodráha a Polabiny-rychlodráha. A tomu nic jiného než nastavení semaforů nepomůže, najednou jet nemůžou.

0/0
27.11.2017 13:05

V30í26t14ě52z67s96l25a91v 66P65e61č11i47n36k84a 1613520751858

Když jsem byl ještě kluk, za sociku, sledoval jsem na třídě Míru vývěsku okresního svazu architektů. A tam byl projekt dořešení tzv. rychlodráhy. Přibližně U Marka se zdvihal mohutný nadjezd, který překlenul celý prostor dnešního náměstí Jana Pernera až po zhruba dnešní Albert. Už tehdy si někdo uvědomoval, že - alespoň na papíře - je potřeba dořešit situaci před nádražím velkoryse, když už tam vyústili rychlodráhu. A to se o dnešní dopravě a hypermarketech, které tam dnes jsou, nemohlo nikomu ještě ani zdát...

+2/0
27.11.2017 11:32

F48r65a24n93t69i75š29e75k 90K42a40b48r17h94e70l 3735250962838

vy.sral bych se na novoty, vrátil od úrovně lihovaru 2 pruhy směrem do centra a fertig. MHD může zatáčet k nádraží ze společného pruhu směrem k Hypernově.

Anebo se měli na celou odbočku u lihovaru vyhulánkovat, nechat vjezd k nádru jen Hypernovy s tím, že by si MHD ve směru do Polabin a Svítkova prostě udělala před nádrem kolečko.

+4/−1
27.11.2017 10:46

M23a42r29t13i59n 28Č86a80p64e39k 6560301697724

Dokážete si představit co by se stalo, kdyby vozy MHD ČEKALY na odbočení ve společném pruhu? Uvědomte si, že narozdíl od Parama a Polabin, se od města a z rychlodráhy se najíždí ze dvou pruhů. Ze dvou pruhů by jste to tam stáhnul na jeden, kdo by taky čekal, než vůz MHD bude moct odbočit. Takže ve výsledku docílíte jen toho, že se to ucpe i z druhé strany. Celé to tam stojí kvůli nutnosti nějak spojit frekventované směry z Parama a z Polabin. To je základní problém, kterému nepomůže ani deset pruhů, protože najednou jet nemůžou.

A omezovat všechny okolo kvůli autům snad ani nemyslíte vážně. Do teď se to tak dělalo a preference aut přinesla jen kolony.

+1/−1
27.11.2017 12:54

T18o59m 45D16v32o43r75a47k 6315338597367

Ja sinto umim predstavit celkem dobre, protoze tak to prece bylo pred timto uzasnym resenim. Bylo by o spunt mene;)

+1/0
27.11.2017 14:22

M26a53r16t76i61n 69Č64a68p61e53k 6290611637744

Evidetně ne a také máte krátkou paměť. Před tím se jezdilo přes odbočovací pruh u Alberta. A jak podle vás vůz MHD stojící v průběžném pruhu zvýší propustnost? Ten pruh bude po dobu cca 1 minuty neprůjezdný, to určitě propustnosti nepřidá.

A jinak ten špunt tam byl i před tím - byl tam přechod se světly. Jen tam před rekonstrukcí nechodilo tolik lidí. Při rekonstrukci tam byla červená furt.

0/−1
27.11.2017 18:02

T82o94m64á45š 44Č22e69r75n97ý 3441341670916

Bakajsa na Hrad, toho debila se prostě musíme zbavit

+9/0
27.11.2017 9:58

M63a17r74t20i94n 53H33a12v42e74l87k77a 8854642114

;-D;-D;-D

+1/0
27.11.2017 10:21

R20o64b40e83r51t 57V60a80l82e85n87t46a 6656499557714

MHD tam tu dopravu nijak nezatěžují, právě naopak MHD na tom nejvíce trpí. Pokud MHD zajíždí od centra směrem na nádraží, tak zdlouhavě čeká na semaforu a pouští protijedoucí kolony...ale když má zelenou MHD, stěží projedou max 2 autobusy/trolejbusy......

+3/0
27.11.2017 9:50

P52a93v76e11l 60K85m42o33n17í40č72e49k 6297751676571

Pane Bakajso, možná by pomohly Vámi oblíbené ostrůvky a zelenobílé patníky, které velmi prakticky zužují vozovky a přispívají ke zpomalení jízdy všech vozidel a tím nesporně přispívají i k bezpečnosti dopravy.

+4/0
27.11.2017 9:44

M56a68r65t42i13n 50Č25a43p12e36k 6910341177174

Tak třeba před nádražím už zachránili balisety dost slepých řidičů osobáků a dodávek, před placením škod na vozech MHD. Tam je ze zrcátka vidět do vedlejšího pruhu až za nima. Ale i tak lidi zrcátka nepoužívaj.

Navíc je tam zajímavé sledovat, jak se z jedné strany vozy MHD bez problémů protáhnou mezi balisety a obrubníkem a osobáky z druhé strany musí do protisměru. Asi jsou osobáky širší a delší než vozy MHD a nebo je ten pruh užší.

+1/−1
27.11.2017 12:44

M66a61r86t12i44n 82Č19a63p49e34k 6320171757214

V jednu chvíli to vypadalo, že se podařilo vyladit semafor u lihovaru. Když přijížděl vůz MHD proti "plné červené" tak ho to hned pustilo a díky tomu vypadla jedna červená, kvůli lihovaru (směry do nádraží a z lihovaru jsou pevně spojené). To samé když bylo od Alberta prázdno, semafor okamžitě pustil, aby vůz MHD projel dřív než někdo přijede a tudíž se to zbytečně nezastavovalo. Teď se v tom opět vrtali a směry do nádraží a z lihovaru spojili napevno tak, že když jede jeden, jede pak ten druhý.

A u Alberta do teď nebyli schopní převést ty dva pevné špunty (doleva na nádraží a šipka rovně z Parama) na smyčky.

Tak uvidíme co tam vymyslí

+1/0
27.11.2017 9:38

M83a21r60t17i27n 39H88a96v83e22l67k12a 8774422974

Houbelec problémy s navyšováním dopravy.

Je to tam navržené na efekt a ještě si kdosi liboval, že zmizelo "černé parkování" u pošty. Asi si nikdo z "vrchnosti" tam nikdy nejel pro balík ...

+8/0
27.11.2017 9:32

P33a93v18e26l 10K72m20o61n27í41č83e48k 6927281416201

Ta pošta je vůbec architektonický skvost zabírající dost místa i s přilehlou loukou.

+5/0
27.11.2017 9:58

M95a73r14t59i90n 75H83a16v76e27l68k77a 8734442424

Ta budova tam je postavena tak, aby co nejvíce vadila a byla co nejméně dostupná ...:-/

+3/0
27.11.2017 16:42







Najdete na iDNES.cz