Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po nehodách na náledí si hejtman stěžuje na soukromé sypače

Vedení Pardubického kraje po pondělních nehodách na hlavních tazích kritizuje soukromé firmy, které letos poprvé převzaly zimní údržbu silnic prvních tříd. Podle hejtmana Martina Netolického situaci totálně podcenily. Změny požaduje také policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P19a95v40e25l 21M81a31ř69í53k 3702120160434

Jsou placeni od km nebo za sezonu?

0/0
26.11.2017 21:50

J60i67ř73í 50K58u82c11h69t41a 6648655709557

Typické výběrové řízení, kde je hlavním parametrem cena.

0/0
24.11.2017 8:35

J97a86n 35T17a43r58a52b95a 4276666279679

Pan hejtman Netolický bohužel občas nedokáže maskovat svou předchozí kariéru pod křídly bývalého (a historicky celostátně nejhoršího) hejtmana Martínka, který i svou rodnou ČSSD považoval za příliš pravicovou a podle toho v rámci svých duševních limitů nejen mluvil, ale bohužel i činil.

0/0
23.11.2017 15:35
Foto

M20i88r22o35s48l55a90v 57Z98a39p55l26e58t31a89l 3597465778413

Zvláštní že ve Zlínském kraji SUSky do soutěže šly a zakázku získaly. Sice se musela založit nová společnost sdružující 4susky a jednu soukromou firmu, která zde silnice sype už 4 léta a k zděšení krajských úředníků to 4 léta zvládala. Takže kde je cíl, tam je i cesta. Není všechno tak, jak říkají lidé z kraje a Susek

0/0
23.11.2017 8:06

V74á54c65l83a44v 44A45p36l53t63a47u42e10r 7565815471922

Paní mluvčí plácá nesmysly.Vše splnily jen né ůdržbu silnic.Měli by nést za takový stav zledovatělé silnice do určitého momentu i následky.Jak tato firma co staví šmejdy(zvlněné dálnice,praskající nové mosty)se může přihlásit do výběrového řízení na ůdržbu silnic.To rozum nebere.

+1/0
23.11.2017 7:53

P87e44t91r 18B74á22č56a 8685406185585

Jojo Eurovia ti vzdycky prece za nic nemuzou ;-D

Jeste jim krome staveni vlnitych dalnic dejte na starost zimni udrzbu, no jesteze do pardubickyho kraje moc nejezdim.

+1/0
22.11.2017 20:20

P22a67v91e58l 49J35e51ř23á54b15e77k 7891132284477

A já myslel, že jste dobrý řidič, kterého trocha ledu na silnici nerozhodí:-/

+1/0
22.11.2017 22:25

J92a60n 95T54a69r75a83b95a 4716126849329

.... i kdyby byl, rozhodí ho ti, co to do něj nabouchají ze všech stran.

0/0
23.11.2017 15:36

P98a41v18e24l 13J36e86ř24á84b70e87k 7921742144687

Když kraje samy zajišťovaly zimní údržbu silnic - byly to náhlé klimatické změny.

Co to převzali soukromníci - je to špatná organizace údržby.

0/0
22.11.2017 20:03

J91a87n 19T53a88r88a37b28a 4956716849479

Pojem Eurovia mi sice poněkud zvedá žaludek, ale v principu dává nestátní péče o komunikace jistou šanci, že až se to soukromníci naučí, bude méně alibisticky vyhlášených kalamitních stavů a více včas odplužených silnic s pouze nezbytnou mírou posypu..

0/0
23.11.2017 15:39

K81a37r70e30l 56K64o12v52a80n45d89a 9742639254

Tak hlavně, že se "ušetřilo"... Ono to ve výsledku nakonec bude stát jednou tolik, k tomu pár mrtvých, kteří se svedou na "nepřizpůsobil rychlost jízdy...." Co naplat, že silnice je ve stavu, že i pro chůzi je nebezpečná... Hlavně, když jsou splněné všechny podmínky - počet techniky, materiál a dispečink. Otázka, jestli v podmínkách bylo i to, že ta technika bude ten materiál používat na posyp komunikací.

Možná, že se na konci zimy dozvíme, že největší úspora byla právě na materiálu - většina ho zbyla a technika toho taky moc nenajezdila...

A SUS bude udržovat II a III, které budou ve sjízdném stavu, na rozdíl od I tříd. Kocourkov by se měl co učit.

+3/0
22.11.2017 18:14

P14a61v32e71l 13K79m65o17n90í18č62e57k 6957421716221

Stížnosti na Ťoka jsou zbytečné, on maká!

+2/0
22.11.2017 18:07

J22i52n27d87ř14i85c24h 50Š41k38o71p60e87k 4565971430895

Ministerstvo dopravy má prostřednictvím svých organizací na starost údržbu dálnic a silnic I. třídy

Silnice druhé a třetí třídy má na starost vždy příslušný kraj, resp jeho súska

0/0
22.11.2017 18:26

K72a84r74e95l 33K68o15v81a73n46d62a 9662989674

A o tom celý článek je - I. třídy problém s údržbou.

Výhoda změny zmíněna na konci článku spočívá právě v tom, že SUS zvládá dřív, než v minulosti II. a III. třídy.

0/0
22.11.2017 18:54

P69e79t67r 32V47o57n74d20r27a47c81e40k 7745181143290

Pokud někdo svou činností nebo nečiností způsobí smrt někoho jiného by byl v každé civilizované zemi označen za vraha se všemi následky.

Pro pomatené čtenáře jen vysvětlím - za svůj život jsem najel cca 1,5 milionů kilometrů bez nehod, ale to co se dnes děje mě vážně nahání strach !!!!!!!!

+4/0
22.11.2017 17:27

P44a20v29e66l 32J56e95ř26á88b83e21k 7151402484617

To někteří odcouvali.

Ale nehoda je jen o náhodě být ve špatný čas na špatném místě.

+1/0
22.11.2017 20:01

J82i41n69d12ř80i30c33h 59Š85k24o61p66e37k 4245921920965

"Splnili jsme všechny podmínky stanovené investorem, a to jak v počtu odpovídající techniky, dostatečného množství posypového materiálu, tak zřízením dispečinků,“

Jednoduše řečeno, formálně vše v pořádku, akorát ty potvory silnice nějak pořád kloužou ;-D;-D

Jo, není nad to, když politici začnou rýpat do fuknčního systému. Není nic levnějšího než když údržbu dělala SÚSka, krajská firma. Z jednoduchého důvodu. Náklady na lidi i techniku bude mít stejné jako soukromník, akorát soukromník potřebuje navíc ještě vydělat, takže vždy musí být dražší. Případně může být levnější, ale za cenu šizení

+8/0
22.11.2017 17:14

M77a54r12e51k 47J41a45n 2223832504432

Chápu.Vše splněno, jen pár lidí se zabilo.To je zlý sen.

+7/0
22.11.2017 16:29







Najdete na iDNES.cz