Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po nehodách na náledí si hejtman stěžuje na soukromé sypače

Vedení Pardubického kraje po pondělních nehodách na hlavních tazích kritizuje soukromé firmy, které letos poprvé převzaly zimní údržbu silnic prvních tříd. Podle hejtmana Martina Netolického situaci totálně podcenily. Změny požaduje také policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P27a49v81e75l 94M88a38ř10í85k 3112800250984

Jsou placeni od km nebo za sezonu?

0/0
26.11.2017 21:50

J97i52ř58í 48K69u52c78h81t28a 6118865159517

Typické výběrové řízení, kde je hlavním parametrem cena.

0/0
24.11.2017 8:35

J63a31n 11T75a59r26a63b14a 4216636299719

Pan hejtman Netolický bohužel občas nedokáže maskovat svou předchozí kariéru pod křídly bývalého (a historicky celostátně nejhoršího) hejtmana Martínka, který i svou rodnou ČSSD považoval za příliš pravicovou a podle toho v rámci svých duševních limitů nejen mluvil, ale bohužel i činil.

0/0
23.11.2017 15:35
Foto

M64i62r65o31s89l20a76v 34Z90a54p70l51e72t40a95l 3987925118363

Zvláštní že ve Zlínském kraji SUSky do soutěže šly a zakázku získaly. Sice se musela založit nová společnost sdružující 4susky a jednu soukromou firmu, která zde silnice sype už 4 léta a k zděšení krajských úředníků to 4 léta zvládala. Takže kde je cíl, tam je i cesta. Není všechno tak, jak říkají lidé z kraje a Susek

0/0
23.11.2017 8:06

V67á83c14l63a85v 12A91p95l18t40a74u36e41r 7815925291582

Paní mluvčí plácá nesmysly.Vše splnily jen né ůdržbu silnic.Měli by nést za takový stav zledovatělé silnice do určitého momentu i následky.Jak tato firma co staví šmejdy(zvlněné dálnice,praskající nové mosty)se může přihlásit do výběrového řízení na ůdržbu silnic.To rozum nebere.

+1/0
23.11.2017 7:53

P92e36t65r 42B61á29č65a 8145946605315

Jojo Eurovia ti vzdycky prece za nic nemuzou ;-D

Jeste jim krome staveni vlnitych dalnic dejte na starost zimni udrzbu, no jesteze do pardubickyho kraje moc nejezdim.

+1/0
22.11.2017 20:20

P78a97v38e97l 40J73e23ř22á91b32e69k 7321962184497

A já myslel, že jste dobrý řidič, kterého trocha ledu na silnici nerozhodí:-/

+1/0
22.11.2017 22:25

J65a16n 49T17a65r69a47b10a 4906616359109

.... i kdyby byl, rozhodí ho ti, co to do něj nabouchají ze všech stran.

0/0
23.11.2017 15:36

P35a12v21e44l 36J18e64ř40á74b77e55k 7691372854417

Když kraje samy zajišťovaly zimní údržbu silnic - byly to náhlé klimatické změny.

Co to převzali soukromníci - je to špatná organizace údržby.

0/0
22.11.2017 20:03

J96a78n 94T97a66r12a87b16a 4536226729909

Pojem Eurovia mi sice poněkud zvedá žaludek, ale v principu dává nestátní péče o komunikace jistou šanci, že až se to soukromníci naučí, bude méně alibisticky vyhlášených kalamitních stavů a více včas odplužených silnic s pouze nezbytnou mírou posypu..

0/0
23.11.2017 15:39

K98a80r88e87l 42K34o33v16a55n31d83a 9682409454

Tak hlavně, že se "ušetřilo"... Ono to ve výsledku nakonec bude stát jednou tolik, k tomu pár mrtvých, kteří se svedou na "nepřizpůsobil rychlost jízdy...." Co naplat, že silnice je ve stavu, že i pro chůzi je nebezpečná... Hlavně, když jsou splněné všechny podmínky - počet techniky, materiál a dispečink. Otázka, jestli v podmínkách bylo i to, že ta technika bude ten materiál používat na posyp komunikací.

Možná, že se na konci zimy dozvíme, že největší úspora byla právě na materiálu - většina ho zbyla a technika toho taky moc nenajezdila...

A SUS bude udržovat II a III, které budou ve sjízdném stavu, na rozdíl od I tříd. Kocourkov by se měl co učit.

+3/0
22.11.2017 18:14

P82a48v39e13l 38K71m38o60n81í68č26e82k 6787391976251

Stížnosti na Ťoka jsou zbytečné, on maká!

+2/0
22.11.2017 18:07

J78i47n57d23ř65i73c71h 89Š49k25o25p23e50k 4965971150205

Ministerstvo dopravy má prostřednictvím svých organizací na starost údržbu dálnic a silnic I. třídy

Silnice druhé a třetí třídy má na starost vždy příslušný kraj, resp jeho súska

0/0
22.11.2017 18:26

K33a77r63e98l 97K89o87v31a68n45d16a 9482139304

A o tom celý článek je - I. třídy problém s údržbou.

Výhoda změny zmíněna na konci článku spočívá právě v tom, že SUS zvládá dřív, než v minulosti II. a III. třídy.

0/0
22.11.2017 18:54

P93e44t27r 70V11o10n23d61r13a19c40e87k 7595341803470

Pokud někdo svou činností nebo nečiností způsobí smrt někoho jiného by byl v každé civilizované zemi označen za vraha se všemi následky.

Pro pomatené čtenáře jen vysvětlím - za svůj život jsem najel cca 1,5 milionů kilometrů bez nehod, ale to co se dnes děje mě vážně nahání strach !!!!!!!!

+4/0
22.11.2017 17:27

P26a94v53e91l 39J24e82ř12á37b49e58k 7171552494937

To někteří odcouvali.

Ale nehoda je jen o náhodě být ve špatný čas na špatném místě.

+1/0
22.11.2017 20:01

J35i49n27d35ř34i28c38h 61Š98k70o30p56e69k 4645801280865

"Splnili jsme všechny podmínky stanovené investorem, a to jak v počtu odpovídající techniky, dostatečného množství posypového materiálu, tak zřízením dispečinků,“

Jednoduše řečeno, formálně vše v pořádku, akorát ty potvory silnice nějak pořád kloužou ;-D;-D

Jo, není nad to, když politici začnou rýpat do fuknčního systému. Není nic levnějšího než když údržbu dělala SÚSka, krajská firma. Z jednoduchého důvodu. Náklady na lidi i techniku bude mít stejné jako soukromník, akorát soukromník potřebuje navíc ještě vydělat, takže vždy musí být dražší. Případně může být levnější, ale za cenu šizení

+8/0
22.11.2017 17:14

M31a54r82e13k 39J71a42n 2433192454322

Chápu.Vše splněno, jen pár lidí se zabilo.To je zlý sen.

+7/0
22.11.2017 16:29







Najdete na iDNES.cz