Diskuse k článku

Silničáři vyberou stavitele D35, nabídky výrazně snížily odhadní ceny

Ředitelství silnic a dálnic dnes udělá další krok k zahájení výstavby dálnice D35. Silničáři ukončí výběrové řízení, které určí firmy, jež postaví první dva úseky z Opatovic nad Labem do Ostrova. Jména uchazečů o miliardové zakázky i výše jejich nabídek už jsou známá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59i74ř56í 84K31o13c40u46r64e58k 6795804675368

No snad nebudou ty Časy na věčné časy. V Litomyšli už se myšlenkově shodli, dokonce to i sepsali. Jen to Mýto ještě objíždět po dálnici. A až k Opatovci bude vytažen trn z paty.

+1/0
20.10.2017 19:51

M91i64c85h89a72l 83S86t14e77b44l63o 5679211814317

Už aby to bylo!!!!!! V[>-]R^

Jak D35, tak D11 jsou klíčové pro Východní Čechy + všechny co jezdí směr Morava nebo Krkonoše.R^

Mimochodem neví někdo jak má vypadat odbočka z D11 směrem na Krkoknoše?

Doufám, že vznikne i nová silnice, která spojí silnici Vrchlabí-Trutnov s D11...:-/

+1/0
20.10.2017 15:38

J60i54ř79í 39E57r31b74e77n 1383694546207

Vrchlabí-Trutnov je I/14, sama o sobě dost významná silnice, postavená na základech císařské silnice Liberec-Trutnov z půli 19. století.

Jenže je nešťastná trasováním. Prakticky se nedá vyhnout zastavěnému území. Vrchlabí samotné, ale i Lánov a Rudník jsou špunty, které lze obejít jen velmi draze. A obchvaty Mladých Buků i Starého Města, před čtyřiceti lety velkoryse geniální, se idiotskými zásahy taky zahušťují a zpomalují.

0/0
21.10.2017 23:15

P71a26v35e18l 77J14i43r95u35š45k55a 9683788469548

Pokud dálnice bude končit prozatím v Ostrově a nezačne se další úsek, tak nechci vidět ten dopravní kolaps v Vysokém Mýtu a Litomyšli až zhoustne doprava. Již dnes se tam docela prostojí a to není dálnice blízko.

0/0
20.10.2017 14:37

J22i30ř62í 91K58o25c13u14r98e51k 6195144265868

Nezhoustne až tak moc. A to z toho prostého důvodu, že stejně jako Cimrmanovi horníci, se nemůže hromadit v jediném směru.

+1/0
20.10.2017 19:38

J56i29ř27í 73E24r87b51e36n 1853624766857

Vysoké Mýto to se svými rovinatými poměry ještě zvládne, z křivolaké Litomyšle mám větší obavy.

0/0
21.10.2017 23:18

P94a25v98e21l 60K20m76o77n64í18č17e62k 6607561226311

Hlavně tu silnici nedělejte úzkou, jak je v Pardubickém kraji zvykem. Za čas byste to zase rozšiřovali.

0/0
20.10.2017 12:15

L18u36b93o39s 79K47o87p35e50c14k31y 3657541845447

silnice ma navrhove prvky vc. jeji sirky, ktere museji byt splneny, aby to mohla byt silnice nejake kategorie, takze neni pravdepodobne, ze by silnice byla udelana jako uzka.

+1/0
20.10.2017 13:00

P98e25t72r 30D87v14o86ř89á97k 9374487312480

Hrůza děs. Vůbec nechápu, co na ŘSD dělají, resp. za co je platí. Pamatuji leták, kde bylo zahájení stavby 2014, uvedení do provozu 2017. Taky si vzpomínám, že když se zastavovaly stavby dálnic kvůli recesi, tak u estakády u Opatovic bylo rozhodnuto pokračovat, aby nebrzdila výstavbu navazujícího úseku.

------

"Dostavba estakády není zbytečná. V současné době urychleně probíhá příprava dalších úseků R35 Opatovice - Časy a Časy - Ostrov o celkové délce zhruba 26 kilometrů," odráží pochybnosti šéf pardubické pobočky Ředitelství silnic a dálnic Bohumil Vebr.

Zdroj: https://pardubice.idnes.cz/u-opatovic-pracuji-na-dostavbe-estakady-r35-fjk-/pardubice-zpravy.aspx?c=A131010_163022_pardubice-zpravy_jah

------

To byla hodně rychlá příprava :-/

+1/0
20.10.2017 11:24

L22i64b23o67r 75W29a27l58i67c47h15i56e36w72i70c55z 3888206327794

Když ona ta rychlost přípravy je hodně závislá na ochotě majitelů dotčených pozemků spolupracovat.

0/0
20.10.2017 11:35

L72u17b47o87s 35K34o26p30e45c95k11y 3407261495237

tam je problem, ze stavby byly stopnuty ne ze strany RSD, ale ze strany vlady (zmineno i v clanku) - napr. obchvat kolem Chrudimi se mel stavet ve dvou fazich, kdy se mela udelat prvni od Pce a pak jen presunout techniku a pokracovat dal na Slatinany, ale muzeme byt radi, ze vlada zatrhla jen druhou cast, kde ted probiha vykup pozemku a alespon po prvni se da jezdit (resp. prvni cast byla dodatecne vybrana jako ta, ktera se provede, jednu dobu byla stopnuta i ta).

Casem do toho vstoupila vyhlaska EIA, kvuli ktere se musely delat nove posudky a tak se uz takhle odlozene stavby musely jeste kvuli novym posudkum dale odlozit :/

Vetsinu staveb takhle poskrtal ministr Barta a na par let uplne zastavil jejich veskerou vystavbu, ac to bylo z penez EU, pak se muselo horko tezko hledat, kde ty penize jeste pred terminem rychle utratit - alespon, ze byly jiz v sufliku pripraveny projekty na zeleznicy, ze EU-prachy nepropadly uplne vnivec, ale daly se pouzit na nejake rekonstrukce na kolejovem lozi. A to zastaveni vsech staveb bylo v ramci "setreni". Dalsi pruser byl, ze zastavil i nektere jiz rozjete stavby silnic a vazne hrozilo, ze se budou muset vracet i jiz pouzije penize, protoze stavba nebude kompletne dodelana vcas - jednou z nich bylo i treti patro, kde se limit dostavby stihl vcelku fousove. Budme tedy radi, ze se to v poslednich letech rozjelo zpet, stavby se hybou a silnicni sit rychlostnich silnic a obchvatu po republice po kouskach utesene roste.

+3/0
20.10.2017 12:58

Najdete na iDNES.cz