- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když už jste se bavil s lidmi z Ostřešan, bavil jste se také s lidmi z Chrudimě, jak teď cestují vlakem do Pardubic? Vaše politická firma slibuje rychlotratě, ale ty pomůžou hlavně lidem z měst na těch tratích. Pro ostatní je důležité se k těm tratím dostat.
Podle mého názoru je pro Pardubice strategickou chybou, že se nebrání opuštění záměru výstavby dálničního přivaděče od D11 po silnici I/36 z Chýště do Pardubic. Dokonce vznikl záměr převést tuto část státní silnice 1. třídy na kraj. Dvanáctikilometrová zajížďka z Prahy do Pardubic přes Opatovice posouvá Pardubice kamsi na periférii a stávají se jediným krajským městem bez přímého připojení na dálnici. To o dobré práci dopravního experta M. Kolovratníka příliš nesvědčí.
jojo, chválit to se umí všichni, skromnost jim nic neříká. Když mě nikdo nepochválí, tak se pochválím sám
Zapomněl ještě, že jeho největší předností je skromnost.
Ta samochvála smrdí i přes ty dráty...
Kolovratník je jen kecal jako jeho šéf.
Myslím, že jeho šéf má i nějaké klady (a samozřejmě i spoustu záporů).
Ale tento člověk? To je opravdu drsné přesvědčení o své dokonalosti...
Všechny jím definované "úspěchy" jsou:
- rozpracované jeho předky (D35, obchvat-ale já tedy vidím jen 1/2 Chrudimi)
- drobnosti co měl každý (cyklostezky)
- ještě naprosto v plenkách (vysokorychlostní vlaky)
I ve zmiňovaném pardubickém rozhlasu na něj moc, opravdu moc vzpomínají...