Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubická Palackého třída se změní, její podobu mohou lidé ovlivnit

Na nové podobě Palackého třídy v Pardubicích, která spojuje vlakové nádraží s centrem města, se budou podílet i obyvatelé města. Architekti je zapojí do přípravy studie. Práce mají vyjít na 300 milionů korun a skončit by měly v roce 2022.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L98u92d61m26i37l48a 11B78u93l48v56o88v39á 9606773508734

a co ti bezdomači co se povalují na lavičkách....., špinaví, a nechci dál popisovat co tam občas vidím, když dojedu..... , ale jako lidi se zrovna nechovají.... hlavní třída co si asi navštěvníci myslí....

0/0
12.10.2017 23:28

P74a73v76e52l 43V54l43a23d92y15k16a 7620789830259

Stačí odstranit ty hnusné "kostky" a je téměř hotovo. Ostatní jsou detaily...

0/0
12.10.2017 13:20

J55a57r27o49s82l12a86v 68N82o11v74á40k 5105479534372

Současné vedení Pardubic chce pořád něco zkrášlovat, ale že by řešilo nějakou koncepci, se říct nedá. Palackého třídu ať teď proboha nechají tak jak je, stačí opravit lavičky a upravit záhonky. Pardubice trápí především doprava a parkování. S tím ať něco dělají. Řešit obchvaty, dořešit územní plán, vyřešit kde budou lidi parkovat při hokeji, velké pardubické, aviatické pouti. Ne řešit hezčí fotbalový stadion, atletický stadion, dům hudby.

+1/0
12.10.2017 12:21

P84a68v40l30a 68K13v65a55p59i17l82o23v55á 7949728414697

1. Nemá cenu mluvit o revitalizaci Palackého třídy, když není vyřešeno využití braunfíldu po Prokopce.

2. Stačilo by odstranit skleněný kostky, opravit chodníky a zkulturnit zeleň a starat se o ni.

3. Se souvislou řadou zástavby na pravé straně ve směru od nádraží stejně nic dělat nelze.

4. Doufám, že nikoho nenapadne omezení provozu.

+3/0
11.10.2017 15:33

J72a73r83o13s60l10a89v 71J86o17n68á41š 4798124232545

Rozhodně to chce nové dlažby, mobilář a revizi, případně doplnění zeleně. To samo o sobě vyžaduje studii, abychom věděli, k jakému stavu se máme blížit. A potom to chce zvážit, jakým způsobem (příp. pobídkami) zlepšit strukturu obchodů.

Využití brownfieldu po Prokopce se týká pouze zhruba 100 metrů chodníku na jedné straně ulice a je jím omezeno pouze využití prostoru před pivovarem.

Zástavbu podél pravé strany Palackého třídy nikdo řešit nechce.

Prostor od vjezdu do autobusového nádraží až po silnici do Polabin řešit nelze, dokud nebude známý způsob využití plochy lihovaru. Ten prostor je specifický tím, že v něm není nutné držet uliční čáru a možnosti využití jsou tam z urbanistického hlediska téměř neomezené.

+1/0
11.10.2017 16:55

P60a77v76l19a 52K93v86a53p60i92l32o94v14á 7549368154117

Ale u prostoru po Prokopce taky není nutné držet uliční čáru. Mohl by tam vzniknout specifický prostor se zelení a navázat na prostor před pivovarem, proto o tmo mluvím.

0/0
15.10.2017 14:23

S98t40a74n79i53s81l17a40v 39K95r26e57j86c28a36r 6797106103444

A to bude chtít i úžeji a důrazněji spolupracovat a diktovat nejen obecním subjektům ale i těm soukromým! Ono za obecní se mnohdy snadno schová soukromý šlendrián a laxnost a neochota!!

0/0
11.10.2017 19:32

P93a63v59e29l 78K95m58o10n16í67č76e81k 6627421356771

Velké plány a nakonec Palackého i Masarykovo náměstí stejně jen zúžíte, jak je v Pardubicích zvykem.

+1/0
11.10.2017 15:14

R12u81d79o79l34f 93P11e22k63á90r37e12k 9162131689333

Tak hlavně doufejme, že v rámci zklidnění dopravy ve městě se při přestavbě podaří překonat stále větší věhlas si získavající dopravní řešení Přednádraží - tzv. Charvátův špunt. Několik meandrů a sérii vhodně umístěných kruhových objezdů, kombinovaných se snížením rychlosti na 30 km/h by jistě občané ocenili, že ANO?

+3/0
11.10.2017 13:02

L54u35b70o17s 45K79o54p10e56c33k17y 3337711295437

hlavni je udelat severni obchvat a z sufliku zpet vyndat jizni obchvat, tim se z prednadrazi odvede transport, coz je vetsina provozu, a nadrazi se tim automaticky odspuntuje + severnim obchvatem se odspuntuje i centrum mesta

0/0
11.10.2017 13:15

M94a53r91t57i77n 27Č29a63p69e68k 6570161257154

Pokud tam budou chtít zvýšit počet parkovacích míst, tak tam k omezení provozu dojde. Stejně jako před nádražím. Tam zelená pro auta na parkoviště v terminálu prodlužuje kolony od Parama, jelikož není řízená smyčkou, ale je napevno před směrem z Polabin. Narozdíl od "jasného viníka kolon" - odbočení pro autobusy, které je řízeno smyčkami a ke kterému je na snížení propustnosti napevno připojen výjezd od lihovaru.

0/0
11.10.2017 22:28

Š31á96r98k63a 17M58a17t16y64á70š66o12v35á 1781765702939

a že tý zeleně na Palackýho je.....

+1/0
11.10.2017 12:56







Najdete na iDNES.cz