Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Silničáři otevřeli další z pruhů u Parama, provoz je plynulejší

Příjemná a poměrně neočekávaná změna nastala v souvislosti s rozšířením silnice u pardubického Parama. Byť se má stavba celá otevřít až počátkem listopadu, umožnili stavbaři řidičům využívat další pruh na nové polovině vozovky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F64r41a28n72t12i85š46e58k 25K31a86b16r92h62e56l 3575230732378

drobné posuny v dostavbě a především estetický dojem kazí dopravní peklo, které leží nedaleko - na novém přednádraží. Opravdu nevím jak je možné, aby v době, kdy mají rekonstrukce dopravní infrastruktury stavy zlepšovat a zjednodušovat, přijdou Pardubice s tak hovadským řešením, které způsobuje zácpy v místě, kde nebývaly. Neuvěřitelné a smutné :(

+6/0
5.10.2017 9:47

L13u59b89o94s 82K25o37p79e62c76k20y 3727951505707

skoda, ze to neni promysleny tah radnice, aby se lepe a jednoduseji tlacilo na co nejrychlejsi sehnani penez a vybudovani severniho obchvatu - ten odvede dopravu jak z centra kolem zimaku, tak i od nadrazi; pak uz jen zbyva, aby se postavili celem i k jiznimu obchvatu a vytahli ho zpet ze sufliku, pak kolem nadrazi a centrem budou jezdit uz jen auta, ktera opravdu smer stred mesta potrebuji a tranzit, coz je dle mne vetsina provozu, zmizi;

stav pred nadrazim, tedy vybudovani noveho autobusaku, zapricinil prodej (ci dlouhodoby pronajem, ted presne nevim) puvodniho autobusoveho nadrazi na druhe strane silnice do soukromych rukou, kde soucasny provozovatel z nej pouze inkasuje penize a zpet do udrzby nedava vubec nic nechava ho chatrat, protoze nejak samovolne funguje, penize tecou, nikdo na nej nema paky, tak co se vic starat...

pro osoby vyuzivajici verejne spoje, tedy vlak+mestskou dopravu, je nove reseni super a i prednadrazi samo o sobe vypada dustojneji nez driv

+2/0
5.10.2017 15:12

M84a20r62t26i55n 28Č15a58p28e76k 6310711737774

Ty kolony tam byly i před tím, jelikož se to ucpává na světlech u Alberta. A tam žádné velké změny nejsou. Směr od nádraží je spojený se směrem od Polabina a ještě podmíněný včasným zařazením do cyklu, narozdíl od odbočení do terminálu pro osobáky - tam je zelená ať tam někdo je nebo není, proti tomu vjezd pro MHD je tvrdě řízen smyčkou. Aby tedy bylo přednádraží průjezdné od Parama nesměly by jezdit auta od Polabin, dál za světly to průjezdné je, tam problém není.

0/0
5.10.2017 16:20

R54u62d68o63l63f 25P37e80k25á90r91e49k 9182361849283

Problém je ve výjezdu od nádraží pro běžný provoz, kde se cyklus semaforů doplnil o další směr. Tenhle "Charvátův špunt" zřejmě navrhoval na slovo vzatý odborník na dopravu, rozhlasový redaktor Kolovratník, že ANO? A ti bloudi se dodnes bijou v prsa, jak to výborně vyřešili... ;-€

+1/0
5.10.2017 23:29

M79a26r30t81i98n 40Č12a93p67e78k 6840811677324

Jenže ten směr je přidán do už stávajícího směru. Navíc od nádraží není takový provoz MHD, aby prodlužoval zelenou od Polabin. Daleko větším problémem jsou části cyklu, které nejsou řízeny smyčkami a tlačítky. Z toho největší problémy tvoří levé odbočení pro auta do terminálu, to narozdíl od odbočení pro autobusy, není řízené smyčkou, ale je pevnou součástí cyklu. Takže auta od Parama často zbytečně stojí, protože ta zelená doleva padne automaticky před zelenou z Polabin. To samé je výjezd od lihovaru a pumpy, kromě smyčky je také napevno připojen k odbočení do terminálu.

Když se nejen tyhle zbytečné zelené sečtou je z toho krásná kolona.

0/0
6.10.2017 19:58

A18l46e81š 26V92o23n56d57r67á68k 9540926275

Speciálně vyčleněný pruh pro MHD... znamená to, že to ještě neotevřeli, a už počítají s tím, že se tam budou tvořit kolony a zácpy? Jinak by přece ten pruh nebyl potřeba. Asi se máme na co těšit...

+2/0
4.10.2017 22:08

L23u18b28o43s 86K77o11p55e49c71k43y 3757591935897

ne, prave ze pokud by tam ten pruh nebyl, tak by diky zastaveni dopravu zablokoval, takhle si pojede ve svem jak bus uz od kruhace, tak i auta ve dvou vedlejsich pruzich a nebudou si v tomto useku nikterak prekazet...

a ze se v budoucnu budou tvorit kolony a zacpy? tak to je jasne - zadna silnice neni kapacitne tak silna, aby utahla bezspuntove provoz za nekolik let...

navic zrovna tady se bude jeste dost veci predelavat/dodelavat - na nove postaveny most bude navazovat uplne nove krizeni rychlodrahy a odbocky do mesta, jen jeste nejsou vykoupeny/poreseny vsechny pozemky pro stavbu, tak se to muselo napasovat na svajici trasy

+1/0
4.10.2017 23:33







Najdete na iDNES.cz