Diskuse k článku

Už je tu zase soumrak malých tratí, Pardubický kraj okleští lokálky

Vedení Pardubického kraje před lety omezilo provoz na málo využívaných regionálních tratích. Bývalý železničářský odborář Jaromír Dušek je z pozice krajského radního před třemi roky zase obnovil. A nyní jeho nástupce zase chystá, že vlakové spojení omezí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z76d70e39ň31k82a 11V36e98s88e70l82á 8629975817200

Ty Chornice mají fakt pech. :-( Prvně jim to zruší, takže spousta lidí musí i změnit práci nebo školu, po spoustě let jim spojení obnoví, aby jim to teďka zase zrušili. Rv

+1/0
15.9.2017 16:45

L67i93b42o57r 92M83o92u81č10k24a 1188677705712

kdyz vidim jet lokalku .. vidim ty koleje a to vsechno okolo, neni levnejsi koupit autobus a pod hlavickou CD s nim jezdit? bude to mnohem levnejsi?

0/−1
15.9.2017 16:43

J96o85s11e37f 30J63ů39z53a 1438128613847

Když kraj objednává na chornické trati vlaky tak, že nenavazují, není se co divit, že jezdí málo lidí. Příkladně v sobotu a neděli jediný dopolední vlak jede tak, že v České Třebové odjede těsně před příjezdem prvního vlaku od Prahy, pak stojí přes čtvrt hodiny v Moravské Třebové, a z Chornice pokračuje za téměř půlhodinu. Přijde mi to jako sabotáž - objednat vlak tak, aby byl nepoužitelný a nikdo jím tedy nejezdil, aby se "dokázalo", že není zájem a že jezdí vlaky prázdné.

+9/0
14.9.2017 19:32

P94e67t26r 13K95o89r12b51e22l 9836817780602

Pokud by někde jezdily vlaky ve smysluplnějších časech tak by ta čísla byla určitě lepší. Prachovice by se daly udělat určitě lépe např. v návaznosti na směny v přeloučském Kiekertu a rozjíždějící se Avii + nějaký přípoj v rozumnou ranní dobu na pražský rychlík a odpoledne zpět.

+8/0
14.9.2017 14:20

M76i91c76h57a31l 67S92t68e37b27l73o 5959601694617

Povinnost zajistit..to teda nevím:-/RvBláznivý Dušek;-€;-ORv

Každý si má sám zařídit dopravu - na vesnici je to horší, tak má být vlak nebo autobus, ale jsou obce, kde nemá cenu platit ani jedno.

Holt lidi tam bud budou bydlet nebo půjdou jinam. No a co?

0/−10
14.9.2017 13:49

L56á37ď50a 97V55r40a97n96ý 7238828218217

A co metro zrušit?

+1/0
15.9.2017 5:19

V76á68c30l84a12v 29S57v68o86b46o75d85a 5796938909

Nchápu.Proč by tyto tratě nemohly provozovat soukromé společnosti?

+2/0
14.9.2017 13:01

O36n40d98ř39e98j 38S41c89h64w55a41r79z15b46a93c79h 7435477563804

Můžou, ale bez dotací to nejde. Může přijít třeba pan Jančura a nabídnout 20 Kč/km to by se kraji třeba i vyplatilo, protože tolik je stojí km autobusu, ale on to neudělá, protože není blázen. 1 km vlaku je minimálně 2,5 až 3x dražší než km busu.

+1/0
14.9.2017 13:59

P90a68v96e87l 93K41m21o92n69í90č73e22k 6747451176691

Kde škodí Dušek nyní?

+4/−2
14.9.2017 11:45



Najdete na iDNES.cz