Diskuze

VIDEO: Kraj natrvalo odmítá kamiony na I/43, stát je může vyhnat jen na čas

Ministerstvo dopravy připouští, že kvůli havarijnímu stavu mostu v Černé Hoře na Blanensku lze přechodně uzavřít pro kamiony přetíženou silnici I/43. Vedení Pardubického kraje ale chce, aby zákaz platil dlouhodobě. Ocenily by to i obce ležící na hlavním tahu na Brno.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

tak někde by se ulevilo a jinde by se přitížilo..to není řešení :-P

1 0
možnosti
JL

Tož prijedte k nám do Přerova. Tady je božské klid. Nějací ekokokoti nam chcó znepříjemnit život , bo se na trase bodouci dálnice vyskytli dva hovnivali je třeba se jim věnovat. Ale tož ať chcipnó radši lidi těch je dost a havěti málo.

2 0
možnosti

J23a88k62u56b 39Š27u13l24a

7. 8. 2017 18:51

je to jen logickym vyustenim, dalnice uz davno mela byt hotova z hradce kralove do olomouce s odbocenim smerem na brno, urednici chrapou a radsi delaji mrtve brouky, proc ne, vzdyt jsme v kocourkove! [>-]

0 0
možnosti
PB

P41e46t34r 83B28á57č76a

7. 8. 2017 16:58

Davno to melo byt vyreseny dalnici, ale i tranzitni doprava hnana na Mohelnici na dalnici je aspon krucek lepsim smerem R^

Ta silnice je katastrofa.

1 1
možnosti

J72a19n 63Š55m95í12d96a

7. 8. 2017 12:25

Dálnice tudy měla vést již min. před desetiletím; a nejenom tudy; podobných důležitých silničních tahů,které měly být již dávno nahrazeny dálnicemi, je v ČR hned několik. Hlavní příčiny tohoto pro mnohé občany ČR kalamitního stavu spatřuji především v nedostatečné státní strategii společně s chaoticky nastavenou stavební legislativou, potažmo v nedostatečném plánování a přípravě budoucích dálničních úseků. Mmt. se v plné míře ukazuje, jak je nadmíru škodlivé většinové zaměření dálkové přepravy nákladů na silniční dopravní prostředky. Logistická centra na zelené louce v blízkosti dálnic tento stav započala a jejich intenzívní výstavba počet kamionů dále navyšuje. Chybí (především v ČR) kombinovaný druh přepravy (silnice,železnice,vodní cesty).Dříve do většiny velkoskladů vedly koleje a až odtud se zboží rozváželo nízkotonážními nákl.vozidly do maloobchodů.Od tohoto modelu se bohužel zcela upustilo a nyní sklízíme plody v podobě nekonečných kolon čtyřicetitunových nebezpečných kolosů řízených unavenými řidiči ve městech a vesnicích.

4 1
možnosti
ŠF

Uměle vyvolávaný problém. To nikdo nezbaští. Vyhoďte toho, kdo zavinil zanedbání pravidelné údržby mostu. A opravte most. Kdo sloužil u ženistů, tak si umí představit i variantu, kterou mají vojáci běžně nacvičenou, jsou schopni most postavit přes noc.

0 4
možnosti
IU

Jel jste někdy po té slinici,která na mnohých místech nemá ani parametry silnice 1. třídy?? Tady přece nejde jen o ten most...

2 1
možnosti
JO

Reseni neni opravdu mnoho. Problem je dalnice D43. Ale.ta bude za desitky let. Az soudy vsech stupnu vyporadaji desitky podnetu ekoteroristu.

Mozna by se obecne.dalo zamyslet jestli je nutne dopravovat neustale zbozi tam.a zpet.

1 0
možnosti
RM

Odmítat je může, ale jezdit z Pardubic do Brna přes Olomouc? A Olomouci to nevadí? Že by jsme je mohli poslat třeba přes Moskvu...

5 1
možnosti
PB

P63e87t97r 43B32á74č78a

7. 8. 2017 16:54

Podivejte se trosku na mapu, zamyslete se a pak mluvte.

Olomouce se to ani nedotkne, jelikoz dalnice vede mimo mesto a z Pardubic do Brna se jezdi pres Zdirec a Zdar nemusite pres zadnou Olomouc.

0 0
možnosti