Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Kraj natrvalo odmítá kamiony na I/43, stát je může vyhnat jen na čas

Ministerstvo dopravy připouští, že kvůli havarijnímu stavu mostu v Černé Hoře na Blanensku lze přechodně uzavřít pro kamiony přetíženou silnici I/43. Vedení Pardubického kraje ale chce, aby zákaz platil dlouhodobě. Ocenily by to i obce ležící na hlavním tahu na Brno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K71a30r28e56l 78B50a68m15b10u66l16a 4943859727499

tak někde by se ulevilo a jinde by se přitížilo..to není řešení :-P

+1/0
8.8.2017 11:37

Honza 8219829672221

Tož prijedte k nám do Přerova. Tady je božské klid. Nějací ekokokoti nam chcó znepříjemnit život , bo se na trase bodouci dálnice vyskytli dva hovnivali je třeba se jim věnovat. Ale tož ať chcipnó radši lidi těch je dost a havěti málo.

+2/0
7.8.2017 23:25

J34a84k31u74b 88Š71u14l67a 9493570652963

je to jen logickym vyustenim, dalnice uz davno mela byt hotova z hradce kralove do olomouce s odbocenim smerem na brno, urednici chrapou a radsi delaji mrtve brouky, proc ne, vzdyt jsme v kocourkove! [>-]

0/0
7.8.2017 18:51

P91e44t25r 56B15á68č84a 8125186955455

Davno to melo byt vyreseny dalnici, ale i tranzitni doprava hnana na Mohelnici na dalnici je aspon krucek lepsim smerem R^

Ta silnice je katastrofa.

+1/−1
7.8.2017 16:58

J27a61n 72Š72m72í69d83a 7225948579202

Dálnice tudy měla vést již min. před desetiletím; a nejenom tudy; podobných důležitých silničních tahů,které měly být již dávno nahrazeny dálnicemi, je v ČR hned několik. Hlavní příčiny tohoto pro mnohé občany ČR kalamitního stavu spatřuji především v nedostatečné státní strategii společně s chaoticky nastavenou stavební legislativou, potažmo v nedostatečném plánování a přípravě budoucích dálničních úseků. Mmt. se v plné míře ukazuje, jak je nadmíru škodlivé většinové zaměření dálkové přepravy nákladů na silniční dopravní prostředky. Logistická centra na zelené louce v blízkosti dálnic tento stav započala a jejich intenzívní výstavba počet kamionů dále navyšuje. Chybí (především v ČR) kombinovaný druh přepravy (silnice,železnice,vodní cesty).Dříve do většiny velkoskladů vedly koleje a až odtud se zboží rozváželo nízkotonážními nákl.vozidly do maloobchodů.Od tohoto modelu se bohužel zcela upustilo a nyní sklízíme plody v podobě nekonečných kolon čtyřicetitunových nebezpečných kolosů řízených unavenými řidiči ve městech a vesnicích.

+4/−1
7.8.2017 12:25

Š47t88e49f55a39n 83F74r82i29č56a 7432698243606

Uměle vyvolávaný problém. To nikdo nezbaští. Vyhoďte toho, kdo zavinil zanedbání pravidelné údržby mostu. A opravte most. Kdo sloužil u ženistů, tak si umí představit i variantu, kterou mají vojáci běžně nacvičenou, jsou schopni most postavit přes noc.

0/−4
7.8.2017 11:33

I69v25o 43U52r97b64á13n38e49k 2146227267

Jel jste někdy po té slinici,která na mnohých místech nemá ani parametry silnice 1. třídy?? Tady přece nejde jen o ten most...

+2/−1
7.8.2017 12:05

Š97t41e96f64a45n 70F49r81i95č35a 7162598393106

Je to silnice I. třídy. Mimochodem, v úseku mezi Letovicemi a Svitavami s ne příliš vysokou intenzitou dopravy. Namátkově, např. v úseku Skrchov - Stvolová je denní intenzita dopravy v průměru 7902 vozidel, zdroj zde: http://scitani2010.rsd.cz/pages/map/default.aspx. V ČR je mnoho silnic s dramaticky vyšším provozem.

+1/−4
7.8.2017 13:36

P37e35t76r 87B82á91č58a 8225126535505

Neco starsiho by tam nebylo? :-P

0/0
7.8.2017 16:59

Š68t95e91f16a19n 49F45r42i22č85a 7422848633216

I kdybyste se rozkrájel, ta doprava je tam ve srovnání s jinými silnicemi I. třídy spíše slabá. V roce 2016 nasčítáno 8387 vozidel. Zdroj zde:

http://scitani2016.rsd.cz/pages/map/default.aspx

0/−2
7.8.2017 18:10

P72e30t41r 64B43á18č83a 8225966375775

Hazejte si zdroje jak chcete, vubec nevite o cem mluvite. Ta silnice je naprosto nevyhovujici.

+1/−1
7.8.2017 19:23

P61a60v30e29l 66K84o39l52á23č75e73k 9564744852851

Jen jste zapomněl napsat pane Fričo, že podíl kamionové dopravy je na této silnici velmi významný. V tomto kontextu pak vaše interpretace dopravních intenzit na I/43 vyznívá poněkud demagogicky.

0/−1
8.8.2017 15:01

Š70t26e26f23a93n 50F22r76i20č71a 7262578673456

Co je na tom demagogického. Nic nepodsouvám. Když si ten odkaz rozkliknete, snadno nahlédnete i počty nákladních vozidel v daném úseku. Můžete tedy v případě i srovnat například s brněnskými Bosonohami, kde by měla v budoucnu vzniknout křižovatka tří dálnic, vč. rozšířené D1, a silnice II/602, a kde už dnes - před realizací těchto záměrů - je násobně více dopravy, než v úseku I/43 s nízkou intenzitou dopravy, na který jsem namátkou poukázal.

0/0
8.8.2017 15:24

P66e55t97r 63B38á56č87a 8255226545105

Umele vyvolany problem ;-D

To muze napsat jenom ignorant co tam jede jednou za rok na dovolenou.

+1/−1
7.8.2017 16:52

J13a41n 50O44n97d72r65o77u57š47e66k 5956829426378

Reseni neni opravdu mnoho. Problem je dalnice D43. Ale.ta bude za desitky let. Az soudy vsech stupnu vyporadaji desitky podnetu ekoteroristu.

Mozna by se obecne.dalo zamyslet jestli je nutne dopravovat neustale zbozi tam.a zpet.

+1/0
7.8.2017 11:29

R83o19b57e50r37t 70M17a56t29u74l92a 8467389976555

Odmítat je může, ale jezdit z Pardubic do Brna přes Olomouc? A Olomouci to nevadí? Že by jsme je mohli poslat třeba přes Moskvu...

+5/−1
7.8.2017 11:25

P14e70t23r 90B18á71č42a 8225986595785

Podivejte se trosku na mapu, zamyslete se a pak mluvte.

Olomouce se to ani nedotkne, jelikoz dalnice vede mimo mesto a z Pardubic do Brna se jezdi pres Zdirec a Zdar nemusite pres zadnou Olomouc.

0/0
7.8.2017 16:54

P20e97t10r 59B25á31č10a 8175136155645

A melo byt samozrejme minus.

0/0
7.8.2017 16:55







Najdete na iDNES.cz