Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Kraj natrvalo odmítá kamiony na I/43, stát je může vyhnat jen na čas

Ministerstvo dopravy připouští, že kvůli havarijnímu stavu mostu v Černé Hoře na Blanensku lze přechodně uzavřít pro kamiony přetíženou silnici I/43. Vedení Pardubického kraje ale chce, aby zákaz platil dlouhodobě. Ocenily by to i obce ležící na hlavním tahu na Brno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K65a27r18e86l 88B30a86m62b19u76l19a 4193549487209

tak někde by se ulevilo a jinde by se přitížilo..to není řešení :-P

+1/0
8.8.2017 11:37

Honza 8379489162771

Tož prijedte k nám do Přerova. Tady je božské klid. Nějací ekokokoti nam chcó znepříjemnit život , bo se na trase bodouci dálnice vyskytli dva hovnivali je třeba se jim věnovat. Ale tož ať chcipnó radši lidi těch je dost a havěti málo.

+2/0
7.8.2017 23:25

J20a84k33u71b 24Š35u13l18a 9863440672213

je to jen logickym vyustenim, dalnice uz davno mela byt hotova z hradce kralove do olomouce s odbocenim smerem na brno, urednici chrapou a radsi delaji mrtve brouky, proc ne, vzdyt jsme v kocourkove! [>-]

0/0
7.8.2017 18:51

P47e75t64r 52B47á82č14a 8655606345925

Davno to melo byt vyreseny dalnici, ale i tranzitni doprava hnana na Mohelnici na dalnici je aspon krucek lepsim smerem R^

Ta silnice je katastrofa.

+1/−1
7.8.2017 16:58

J30a67n 38Š39m56í58d79a 7505748529902

Dálnice tudy měla vést již min. před desetiletím; a nejenom tudy; podobných důležitých silničních tahů,které měly být již dávno nahrazeny dálnicemi, je v ČR hned několik. Hlavní příčiny tohoto pro mnohé občany ČR kalamitního stavu spatřuji především v nedostatečné státní strategii společně s chaoticky nastavenou stavební legislativou, potažmo v nedostatečném plánování a přípravě budoucích dálničních úseků. Mmt. se v plné míře ukazuje, jak je nadmíru škodlivé většinové zaměření dálkové přepravy nákladů na silniční dopravní prostředky. Logistická centra na zelené louce v blízkosti dálnic tento stav započala a jejich intenzívní výstavba počet kamionů dále navyšuje. Chybí (především v ČR) kombinovaný druh přepravy (silnice,železnice,vodní cesty).Dříve do většiny velkoskladů vedly koleje a až odtud se zboží rozváželo nízkotonážními nákl.vozidly do maloobchodů.Od tohoto modelu se bohužel zcela upustilo a nyní sklízíme plody v podobě nekonečných kolon čtyřicetitunových nebezpečných kolosů řízených unavenými řidiči ve městech a vesnicích.

+4/−1
7.8.2017 12:25

Š20t41e41f54a93n 60F84r21i10č27a 7502658703426

Uměle vyvolávaný problém. To nikdo nezbaští. Vyhoďte toho, kdo zavinil zanedbání pravidelné údržby mostu. A opravte most. Kdo sloužil u ženistů, tak si umí představit i variantu, kterou mají vojáci běžně nacvičenou, jsou schopni most postavit přes noc.

0/−4
7.8.2017 11:33

I89v94o 72U53r43b50á27n85e91k 2126147847

Jel jste někdy po té slinici,která na mnohých místech nemá ani parametry silnice 1. třídy?? Tady přece nejde jen o ten most...

+2/−1
7.8.2017 12:05

Š94t56e58f16a93n 91F67r56i64č32a 7212918883536

Je to silnice I. třídy. Mimochodem, v úseku mezi Letovicemi a Svitavami s ne příliš vysokou intenzitou dopravy. Namátkově, např. v úseku Skrchov - Stvolová je denní intenzita dopravy v průměru 7902 vozidel, zdroj zde: http://scitani2010.rsd.cz/pages/map/default.aspx. V ČR je mnoho silnic s dramaticky vyšším provozem.

+1/−4
7.8.2017 13:36

P79e48t34r 74B79á12č67a 8955656635175

Neco starsiho by tam nebylo? :-P

0/0
7.8.2017 16:59

Š96t41e12f72a34n 48F38r50i18č64a 7382618933336

I kdybyste se rozkrájel, ta doprava je tam ve srovnání s jinými silnicemi I. třídy spíše slabá. V roce 2016 nasčítáno 8387 vozidel. Zdroj zde:

http://scitani2016.rsd.cz/pages/map/default.aspx

0/−2
7.8.2017 18:10

P57e96t23r 77B67á83č80a 8645896695775

Hazejte si zdroje jak chcete, vubec nevite o cem mluvite. Ta silnice je naprosto nevyhovujici.

+1/−1
7.8.2017 19:23

P60a26v32e11l 27K97o90l94á97č95e60k 9654824402821

Jen jste zapomněl napsat pane Fričo, že podíl kamionové dopravy je na této silnici velmi významný. V tomto kontextu pak vaše interpretace dopravních intenzit na I/43 vyznívá poněkud demagogicky.

0/−1
8.8.2017 15:01

Š81t50e79f87a50n 86F40r51i31č15a 7532288973786

Co je na tom demagogického. Nic nepodsouvám. Když si ten odkaz rozkliknete, snadno nahlédnete i počty nákladních vozidel v daném úseku. Můžete tedy v případě i srovnat například s brněnskými Bosonohami, kde by měla v budoucnu vzniknout křižovatka tří dálnic, vč. rozšířené D1, a silnice II/602, a kde už dnes - před realizací těchto záměrů - je násobně více dopravy, než v úseku I/43 s nízkou intenzitou dopravy, na který jsem namátkou poukázal.

0/0
8.8.2017 15:24

P36e41t50r 41B94á72č32a 8165496905655

Umele vyvolany problem ;-D

To muze napsat jenom ignorant co tam jede jednou za rok na dovolenou.

+1/−1
7.8.2017 16:52

J47a66n 94O36n96d40r40o46u83š12e39k 5836119286908

Reseni neni opravdu mnoho. Problem je dalnice D43. Ale.ta bude za desitky let. Az soudy vsech stupnu vyporadaji desitky podnetu ekoteroristu.

Mozna by se obecne.dalo zamyslet jestli je nutne dopravovat neustale zbozi tam.a zpet.

+1/0
7.8.2017 11:29

R30o74b11e95r73t 79M91a25t71u63l20a 8337879666605

Odmítat je může, ale jezdit z Pardubic do Brna přes Olomouc? A Olomouci to nevadí? Že by jsme je mohli poslat třeba přes Moskvu...

+5/−1
7.8.2017 11:25

P74e11t88r 32B13á29č44a 8245336735225

Podivejte se trosku na mapu, zamyslete se a pak mluvte.

Olomouce se to ani nedotkne, jelikoz dalnice vede mimo mesto a z Pardubic do Brna se jezdi pres Zdirec a Zdar nemusite pres zadnou Olomouc.

0/0
7.8.2017 16:54

P80e23t76r 95B57á48č23a 8135516575155

A melo byt samozrejme minus.

0/0
7.8.2017 16:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.