- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já si myslím, že lávka bude krásná, vymazlená a technické unikátní dílo. Vždyť se už plánuje cca 25 let. Prostě v PU, když se něco buduje, opravuje, staví, tak vždy s rozvahou, řádným dlouholetým plánováním a financováním. Ostatní krajská města se mají ještě hódně co učit.
Já vidím veliký problém v tom, že politici s rekonstrukcí nádraží dlouho slibovali podchod. A pak otočili.
Ekonomicky to je pochopitelné, ovšem důvěru v tvrzení politiků to rozhodně nezlepšilo. Spíše naopak.
já chtěl tunel, dycinky tunel. ta lávka nakonec bude taky trochu tunel, ale na prachy. Ať mi nikdo neříká, že když tunel vyjde na 100 milionů, že lávka vyjde na polovic čili 50. Ta lávka má stát čtvrtinu tunelu nebo je tunel za 100 mega nereálný.
Hlavně tunel by byl nadčasový, na věky. Ta lávka bude jen taková šaškárna.
Pane Strnad, snad není o čem diskutovat. To vím už dávno a nepotřebuji k tomu vysokou školu. Tak díky za podporu
Ta torza Jupitera lávky - vzpěry, tam vidím denně nejméně už od roku 1972, když jsem sloužil na dráze. Dejte prosím prostor rozumu a nikoliv politice.
Jen bych chtěl vidět tu ideu s ubohou lávkou obohacenou výtahy k nástupišti a eskalátory v porovnání s prodlouženým tunelem na Duklu a s dvěma eskalátory a jedním výtahem. Radní matou. Tunel bude levnější. Přesvědčte mě.
Souhlas.
Radní matili především tím, že celou dobu srovnávali náklad na lávku ze strany města a nemluvili o spoluúčasti SŽDC za lávku, u tunelu naopak mluvili o tom, že SŽDC nepřispěje a tím tunel město bude stát řádově 100milionů.
Takže dle mne šlo hlavně o to SŽDC přesvědčit k tunelu a i na toto aby si zařídilo evropskou dotaci.
Diskuze nad tématem jak za 15 let bude vypadat lávka vs. tunel (když by v něm bylo dostatečné osvětlení a kamery-což dnes není vůbec problém) se snad ani nemusí začínat...
Vzhůru do 19.století...