Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z97d14e62n68e90k 56Š72i20t50i89n97a 2903968930145

Jen bych chtěl vidět tu ideu s ubohou lávkou obohacenou výtahy k nástupišti a eskalátory v porovnání s prodlouženým tunelem na Duklu a s dvěma eskalátory a jedním výtahem. Radní matou. Tunel bude levnější. Přesvědčte mě.

+6/0
doporučit
3.8.2017 20:55

F83r52a92n47t17a 45S60t73r79n97a50d 7605466495

já chtěl tunel, dycinky tunel. ta lávka nakonec bude taky trochu tunel, ale na prachy. Ať mi nikdo neříká, že když tunel vyjde na 100 milionů, že lávka vyjde na polovic čili 50. Ta lávka má stát čtvrtinu tunelu nebo je tunel za 100 mega nereálný.

Hlavně tunel by byl nadčasový, na věky. Ta lávka bude jen taková šaškárna.

+2/0
doporučit
3.8.2017 23:11

Z52d12e82n57e94k 71Š17i56t64i72n32a 2793588540485

Ta torza Jupitera lávky - vzpěry, tam vidím denně nejméně už od roku 1972, když jsem sloužil na dráze. Dejte prosím prostor rozumu a nikoliv politice.

+2/0
doporučit
3.8.2017 22:22

L86u62d41v49í65k 60R48a79k 8715201624244

Já si myslím, že lávka bude krásná, vymazlená a technické unikátní dílo. Vždyť se už plánuje cca 25 let. Prostě v PU, když se něco buduje, opravuje, staví, tak vždy s rozvahou, řádným dlouholetým plánováním a financováním. Ostatní krajská města se mají ještě hódně co učit. ;-D:-(Rv

+1/0
doporučit
4.8.2017 9:00

M60a68r31t82i20n 21H46a69v91e56l39k59a 8544612804

Já vidím veliký problém v tom, že politici s rekonstrukcí nádraží dlouho slibovali podchod. A pak otočili.

Ekonomicky to je pochopitelné, ovšem důvěru v tvrzení politiků to rozhodně nezlepšilo. Spíše naopak.

+1/0
doporučit
4.8.2017 8:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.