Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nesmí být příšerná. Pardubice žádají důstojnější lávku nad kolejemi

O výstavbu lávky, která má překlenout pardubické vlakové nádraží, se sice postará Správa železniční dopravní cesty (SŽDC), ovšem město Pardubice bude chtít ovlivnit její podobu. První verze návrhu projektu se totiž pardubickým politikům nezamlouvala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L74u15d57v41í75k 42R38a61k 8545101684564

Já si myslím, že lávka bude krásná, vymazlená a technické unikátní dílo. Vždyť se už plánuje cca 25 let. Prostě v PU, když se něco buduje, opravuje, staví, tak vždy s rozvahou, řádným dlouholetým plánováním a financováním. Ostatní krajská města se mají ještě hódně co učit. ;-D:-(Rv

+1/0
4.8.2017 9:00

M36a32r80t50i21n 50H83a17v22e88l54k97a 8374362614

Já vidím veliký problém v tom, že politici s rekonstrukcí nádraží dlouho slibovali podchod. A pak otočili.

Ekonomicky to je pochopitelné, ovšem důvěru v tvrzení politiků to rozhodně nezlepšilo. Spíše naopak.

+1/0
4.8.2017 8:46

F56r38a84n14t36a 35S26t46r45n32a38d 7155586665

já chtěl tunel, dycinky tunel. ta lávka nakonec bude taky trochu tunel, ale na prachy. Ať mi nikdo neříká, že když tunel vyjde na 100 milionů, že lávka vyjde na polovic čili 50. Ta lávka má stát čtvrtinu tunelu nebo je tunel za 100 mega nereálný.

Hlavně tunel by byl nadčasový, na věky. Ta lávka bude jen taková šaškárna.

+2/0
3.8.2017 23:11

Z61d76e38n51e73k 70Š86i52t20i50n85a 2763688400845

Pane Strnad, snad není o čem diskutovat. To vím už dávno a nepotřebuji k tomu vysokou školu. Tak díky za podporu

0/0
3.8.2017 23:16

P59a58v14e49l 80K81m32o68n94í42č30e19k 6857441276821

Tak se projděte v Česku jakýmkoliv ,i krátkým ,podchodem. v Pardubicích by měl mít zhruba 400metrů. Kdo by ho stále uklízel?A kdo by tudy s rizikem chodil?

0/0
11.8.2017 15:28

Z45d35e50n60e21k 26Š56i62t65i74n13a 2273438280585

Ta torza Jupitera lávky - vzpěry, tam vidím denně nejméně už od roku 1972, když jsem sloužil na dráze. Dejte prosím prostor rozumu a nikoliv politice.

+2/0
3.8.2017 22:22

Z66d85e60n84e73k 33Š65i77t84i38n17a 2423198530605

Jen bych chtěl vidět tu ideu s ubohou lávkou obohacenou výtahy k nástupišti a eskalátory v porovnání s prodlouženým tunelem na Duklu a s dvěma eskalátory a jedním výtahem. Radní matou. Tunel bude levnější. Přesvědčte mě.

+6/0
3.8.2017 20:55

J11a17n 92V67r50a51b27e78c 4732430116514

Souhlas.

Radní matili především tím, že celou dobu srovnávali náklad na lávku ze strany města a nemluvili o spoluúčasti SŽDC za lávku, u tunelu naopak mluvili o tom, že SŽDC nepřispěje a tím tunel město bude stát řádově 100milionů.

Takže dle mne šlo hlavně o to SŽDC přesvědčit k tunelu a i na toto aby si zařídilo evropskou dotaci.

Diskuze nad tématem jak za 15 let bude vypadat lávka vs. tunel (když by v něm bylo dostatečné osvětlení a kamery-což dnes není vůbec problém) se snad ani nemusí začínat...

Vzhůru do 19.století...

+1/0
3.8.2017 21:36

J83a15r77o15s34l76a82v 63J33o34n59á52š 4598794572655

Taky si myslím, že tunel by ve výsledku přišel levněji. Lávka bude mít velké provozní náklady na osvětlení, výtahy, úklid... Ono vlastně bude všechno dvakrát - jednou v podchodu, jednou na lávce. Ale spíš si myslím, že SŽDC lávku odflákne a nebudou v ní ani eskalátory, ani výtahy k nástupištím, takže ji nebude nikdo používat.

To, že SŽDC neprodlouží podchod, bude prostě krátkozraká chyba.

+3/0
4.8.2017 10:51

P32a13v82e47l 19K14m73o94n33í75č77e16k 6487161866511

Jonáši,máte asi pravdu. V tunelu by osvětlení nebylo třeba a odpadky by zužitkovali krysy a potkani.

0/0
11.8.2017 15:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.