Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nesmí být příšerná. Pardubice žádají důstojnější lávku nad kolejemi

O výstavbu lávky, která má překlenout pardubické vlakové nádraží, se sice postará Správa železniční dopravní cesty (SŽDC), ovšem město Pardubice bude chtít ovlivnit její podobu. První verze návrhu projektu se totiž pardubickým politikům nezamlouvala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L45u74d73v96í54k 77R24a87k 8865811934454

Já si myslím, že lávka bude krásná, vymazlená a technické unikátní dílo. Vždyť se už plánuje cca 25 let. Prostě v PU, když se něco buduje, opravuje, staví, tak vždy s rozvahou, řádným dlouholetým plánováním a financováním. Ostatní krajská města se mají ještě hódně co učit. ;-D:-(Rv

+1/0
4.8.2017 9:00

M23a36r19t67i63n 58H98a62v29e23l12k85a 8754232734

Já vidím veliký problém v tom, že politici s rekonstrukcí nádraží dlouho slibovali podchod. A pak otočili.

Ekonomicky to je pochopitelné, ovšem důvěru v tvrzení politiků to rozhodně nezlepšilo. Spíše naopak.

+1/0
4.8.2017 8:46

F76r38a36n57t53a 27S76t17r10n48a82d 7755166465

já chtěl tunel, dycinky tunel. ta lávka nakonec bude taky trochu tunel, ale na prachy. Ať mi nikdo neříká, že když tunel vyjde na 100 milionů, že lávka vyjde na polovic čili 50. Ta lávka má stát čtvrtinu tunelu nebo je tunel za 100 mega nereálný.

Hlavně tunel by byl nadčasový, na věky. Ta lávka bude jen taková šaškárna.

+2/0
3.8.2017 23:11

Z34d32e23n67e34k 56Š71i35t76i59n66a 2793118590315

Pane Strnad, snad není o čem diskutovat. To vím už dávno a nepotřebuji k tomu vysokou školu. Tak díky za podporu

0/0
3.8.2017 23:16

P72a87v30e40l 13K46m58o59n34í50č28e45k 6297181286801

Tak se projděte v Česku jakýmkoliv ,i krátkým ,podchodem. v Pardubicích by měl mít zhruba 400metrů. Kdo by ho stále uklízel?A kdo by tudy s rizikem chodil?

0/0
11.8.2017 15:28

Z82d92e26n94e90k 88Š27i51t65i12n51a 2613758900725

Ta torza Jupitera lávky - vzpěry, tam vidím denně nejméně už od roku 1972, když jsem sloužil na dráze. Dejte prosím prostor rozumu a nikoliv politice.

+2/0
3.8.2017 22:22

Z25d27e84n37e60k 61Š44i12t98i74n71a 2873268150215

Jen bych chtěl vidět tu ideu s ubohou lávkou obohacenou výtahy k nástupišti a eskalátory v porovnání s prodlouženým tunelem na Duklu a s dvěma eskalátory a jedním výtahem. Radní matou. Tunel bude levnější. Přesvědčte mě.

+6/0
3.8.2017 20:55

J52a26n 57V77r83a85b84e64c 4402830696784

Souhlas.

Radní matili především tím, že celou dobu srovnávali náklad na lávku ze strany města a nemluvili o spoluúčasti SŽDC za lávku, u tunelu naopak mluvili o tom, že SŽDC nepřispěje a tím tunel město bude stát řádově 100milionů.

Takže dle mne šlo hlavně o to SŽDC přesvědčit k tunelu a i na toto aby si zařídilo evropskou dotaci.

Diskuze nad tématem jak za 15 let bude vypadat lávka vs. tunel (když by v něm bylo dostatečné osvětlení a kamery-což dnes není vůbec problém) se snad ani nemusí začínat...

Vzhůru do 19.století...

+1/0
3.8.2017 21:36

J74a11r94o96s83l43a76v 13J28o43n80á67š 4298474892265

Taky si myslím, že tunel by ve výsledku přišel levněji. Lávka bude mít velké provozní náklady na osvětlení, výtahy, úklid... Ono vlastně bude všechno dvakrát - jednou v podchodu, jednou na lávce. Ale spíš si myslím, že SŽDC lávku odflákne a nebudou v ní ani eskalátory, ani výtahy k nástupištím, takže ji nebude nikdo používat.

To, že SŽDC neprodlouží podchod, bude prostě krátkozraká chyba.

+3/0
4.8.2017 10:51

P29a28v10e10l 45K54m58o34n13í96č17e85k 6397611546521

Jonáši,máte asi pravdu. V tunelu by osvětlení nebylo třeba a odpadky by zužitkovali krysy a potkani.

0/0
11.8.2017 15:30







Najdete na iDNES.cz