Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubické letiště by mohlo mít šanci na přímé spojení s Kazachstánem

Od září zahájí dopravce Ryanair lety z Pardubic do Londýna. Hejtman Pardubického kraje Martin Netolický (ČSSD) nyní dává šanci i přímému leteckému spojení Pardubic s kazašskou Astanou. O této možnosti jednal při své návštěvě světové výstavy EXPO 2017 v Kazachstánu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F13r42a78n50t18a 79S71t40r22n32a67d 7295116215

ty jo. na to se fakt těším, až si budu moct koupit letenku do kazachstánu. :-/

0/−1
1.8.2017 12:06

L26i16b23o87r 60M51o58u50č11k85a 1508517365902

;-D

0/0
1.8.2017 14:34

J21a35r79o65s33l22a35v 88J79o75n40á90š 4268794352115

"...by mohlo mít šanci..."

Takové články miluji. :-/

+2/0
31.7.2017 17:56

L25u17d36v84í28k 55R37a97k 8115961124914

No, zatím mi to vše příjde jako business soukromého podnikání s tím co nejvíce získat na dotacích a od kraje, a hlavně abych jako vlastník letiště vydělal do své kapsy a pak ať se to vše rozsype. Tak kam ještě z PU.;-D

0/0
31.7.2017 17:33

M16a97r83t83i66n 45H50a41v56e37l37k84a 8414902154

To bude jistě "terno"...:-/

+1/0
31.7.2017 16:13

P97a79t34r66i39k 94E72g87e49r 2538330989141

Mezinárodní letiště Václava Havla na pražské Ruzyni potřebuje rozšíření a již probíhají úpravy na rozšíření terminálu 2. Jsem ovšem pro další mezinárodní letiště Jana Kašpara v Pardubicích. Letiště Vodochody bych nerozšiřoval. Pardubickému letišti by rozšíření výrazně pomohlo a spojení těchto dvou letišť pomocí železnice je také jednou z možností. Všechny modely končit ve stanici Masarykovo nádraží v centru Prahy.

+1/−2
31.7.2017 15:34

J36i94ř80í 66V76o83m56á32č47k12a 9160845870

Proboha, ať ten Netolický přestane hulit. Neuživila se linka do Prahy, tak se určitě uživí linka do Pardubic. A už se těším na turisty, kteří budou místo po Varech běhat po Bohdanči :-)

+1/−1
31.7.2017 15:12

J29o13s44e81f 68V54y32s81k48o57c56i72l 7133860789

No tak linka do Varu by zde davala o neco vetsi smysl, ale proc treba drive litaly statisice RU do Pardubic, ikdyz cilem urcite byly hlavne Praha, KV apd? Ono samozrejme letistni naklady jsou na regionalnich daleko mensi nez v Praze, takze otazka (ne)uziveni se je laicky tezko k posouzeni.

+1/0
31.7.2017 16:19

J12i12ř27í 89V61o93m18á18č34k31a 9980525700

To je jednoduché. Do loňského roku neexistovalo otevřené nebe mezi ČR a Ruskem. Mezi Prahou a Moskvou smělo létat jen ČSA a Aeroflot, prostě jen jedna společnost z každého státu. Tak Transaero létalo do Pardubic. Zavřené nebe padlo (naštěstí), Transaero postupně začalo s přesunem do Prahy, ale než to stihlo, tak zkrachovalo (a z Prahy mohl Moskvu rozlitat Smart Wings). A bohužel je jisté, že ani ten Ryanair do Londýna ekonomicky nevydrží, po pár letech bude z terminálu luxusní autosalon.

0/−1
31.7.2017 17:53

R12i62c96h65a21r17d 23M33i40c91h80a30l21o34w34s92k63i 1751259895476

No kdyby to dopadlo, tak je to super. Teď snad pochopí i odpůrci stavby nového terminálu.Bez něj by vůbec nešlo zahájit jednání.

+1/0
31.7.2017 14:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.