- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je4tse by bylo dobry vysvetlit autobusakum a trolejbusakum, tzn ridicum profesionalu, ze vyjezd z noveho MHD nadrazi u vlakoveho nadrazi, je vyjezd z mista leziciho mimo silnici a z toho vyplyvajici povinnosti ridicu = jde mi hlavne o prednost chodcu, kteri, idkyz nemaji namalovany prechody, proste prednost maji a je hloupe do nich najizdet.
Nepřijdou vám ty ceny trochu vysoké když vezmu v potaz ze to je "jen" beton a měděné kabely?
Odbavovací systém zmodernizují, ale ten příslib systému, kdy ve městě bude možné kartu využívat i na kulturní akce apod., to slibují už od zavedení.
To je jedině dobře, smradlavé a hlučné autobusy do obydlených částí města nepatří
Uz jsem chtel rict dobre zpravy - jejich potvrzeni, psalo se o tom uz, nez jsem uvidel zminku "Podnik pracuje také na přípravě nové trolejbusové tratě dlouhé kolem dvou kilometrů mezi vozovnou na Dukle a terminálem u hlavního nádraží. Povede po novém nadjezdu s vyhrazeným pruhem pro MHD.", ktera mne dost vydesila. Proboha snad se nebude po skoro rekneme desitkach let vymodleny, a brzo snad dokonceny, 4-pruh u Parama stahovat o vyhrazeny pruh pro MHD??? Nebo se to bude tykat jenom nejake casti te spojky?? Prosim upresneni!
No, ten 4 pruh je v reálu 5 pruh. Z Dukly na nádraží jsou 3 pruhy. Pro auta budou 2 a ten jeden bude vyhrazený pro MHD.