- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No tak co, skončí se před Litomyšlí, veškerá doprava z D11 a od Jaroměře tím pádem půjde skrz Litomyšl, a ať si to užijou, když musí dementi zdržovat...
Takže ŘSD za 4 roky není schopna případně navrhnout a zapracovat případnou novou variantu. Co tam dělají? A autor se plete, v roce 2021 se rozhodně stavět nezačne, do tohoto roku má být postavena D35 na úroveň Zámrsku před Vysokým Mýtem. Nejkrásnější ovšem je, že ŘSD zahltila město kamióny a odmítá i s policií situaci řešit. Jen odkazuje do budoucna a lidé čekají na pořádnou silnici už 30 let. A teď ukazují svou lenost a jen vydírají. Pokud by něco dělali, D35 by už dávno stála a tento současný problém by neexistoval.
Zmocněnec betonové lobby Toman se asi přestěhoval do Litomyšle....
Co dodat - Ostřešany náš vzor. Tam už se jim podařilo vrátit stavbu opět na začátek.
Tam ta stavba, na rozdíl od D35, ovšem byla úplně nesmyslná.
Tady je jednoduché řešení, stát prostřednictvím ŘSD se s litomyšlským starostou vůbec nemusí bavit, k ničemu ho nepotřebuje. Postaví to i kdyby se starosta stavěl na hlavu. A místní občané by mu při tom stoji na hlavě mohli dát jednu festovnou do rozkroku. Za zásluhy.
Trasa dálnice se řeší minimálně 20 roků. Proč zrovna teď přišla Litomyšl na to, že ji chce vést jinudy?
Do značné míry za to může jev zvaný suburbanizace. Města se dál rozšiřují do krajiny, ať už komerční zástavbou, nebo rodinnými domky. Komerční zástavbě dálnice nevadí, domkařům ano. Jenže za pár let těch domečků zase přibude a povstanou noví odpůrci výstavby. A vůbec nevadí, že ta dálnice je v územních plánech zakreslená už desítky let, takže tihle filutové velmi dobře věděli, nebo měli vědět, do čeho jdou. Takhle neuvažují, oni si přece postavili domeček v čistém prostředí a ti zoufalci v centru města ať se klidně udusí.
Litomyšlským bych doporučil nastudovat si historii kruhového objezdu před Olomoucí. Tam si takto vymýšleli obyvatelé Křelova, pořád odvolávali již jednou schválené, vymýšleli čím dál lepší varianty a kladli si další podmínky, až dosáhli toho, že jim už 10 roků celý provoz fičí pár metrů od baráků a ještě aspoň pět let bude a na provizorním napojení D35 se denně tvoří kolony.
V Litomyšli partička chytrolínů vymyslí novou super variantu, ŘSD na ní bude 3-4 pracovat a pak zase další partička vymyslí nějakou ještě lepší variantu a bude to zase na začátku.
Přátelé neblázněte, teď jsou prachy a vůle to postavit, nepromeškejte historickou šanci odvést šílenou tranzitní dopravu z krásného města.
a nebo Přrov...tam se na dokončení posledních 25km ze 400 čeká už 10 let
Navrhuji postavit D35 k Litomyšli a poté nechat všechna auta projíždět skrz město. Potom se určitě hodně rychle uklidní...
Ta možnost je reálná. Ale spíš to postaví i bez starosty k..ota.
úředníci na ŘSD se bojí práce a tak straší..... 90% problémů na těchto stavbách není způsobených tzv. ekoteroristy, jak všichni včetně prezidenta neustále tvrdí, ale právě špatnou přípravou staveb, tlačením na jednu jedinou variantu a nekomunikaci s místními obyvateli - opakuje se stále a všude
Řek' bych že, ať komunikujete, jak komunikujete, NIMBY efekt funguje a u nás je ještě oflekován hrabivostí...