Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Místo zisku ztráta. Radní plánují nalévání peněz do hokejového Dynama

HC Dynamo Pardubice je v těžké finanční situaci. Loňská barážová sezona nakonec skončila se ztrátou ve výši 14 milionů korun. Kumulovaná ztráta klubu je už kolem 40 milionů a firma splňuje podmínky insolvence. Radní hodlají situaci řešit posíláním veřejných peněz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25i51r54e34k 59N11o71v13o35t18n40ý 5178916930193

Ty ovádi z radnice to prý snad včera večer schválili ... to je humus primátore

+1/−1
23.6.2017 7:50

Z49d61e55n17e42k 33Š46i92t58i25n11a 2593158910255

Propadák za peníze daňových poplatníků má pokračování. Skončí to skandálně.

+1/0
23.6.2017 5:40

J92a75r83o57s10l64a50v 13J42o10s96e54f 5632690670244

Kdyby tyto prachy museli nalít do divadla - to by bylo keců? Ale do hokeje - v pohodě!!

+3/−3
22.6.2017 15:29

K69a97r65e63l 14B10a11m67b88u69l43a 4223109227179

škoda, že toto všichni viděli již před tím, než to město koupilo...jenom zastupitelé ne :-/

+2/0
22.6.2017 14:51

R23i87c34h57a34r25d 76M10i43c65h13a55l52o90w30s14k92i 1601699475896

Tak to je příprava na další lumpárnu. Hokej se muže uzivit sám, nepotřebuje žádné dotace a pokud se neuživí, tak bude stadion na bruslení pro pardubáky. Jinak je ta dotace na trestní oznámení pro rozkrádání rozpočtu, jakoby Pardubice neměli důležitější věci k řešení.

+4/−2
22.6.2017 13:58

L47u77d54v94í19k 29R53a98k 8635821234724

No, von už ten chodník slávy za 800 tisíc, tedy podle toho jak vypadá je na zavření, včetně těch co ho schvalovali a z i mých peněz zaplatili.Rv

+1/−1
22.6.2017 14:05

O66n83d53r50a 61V54a35c45e49k 8412470375989

Arénu pro 10 000 lidí použít jen na veřejné bruslení? To může říct jedině blbec. :-) Podívejte se kolik do hokeje cpou v HK to kdyby bylo tady tak vás klepne.

+3/−2
22.6.2017 14:15

J67a12n 85V24r90a30b79e17c 4242610276854

Všechny Raky, Pekárky a další vystěhovat do Hradce.

Tam město platí dotace 36mil hokeji, 30mil fotbalu,...

Tady MRFP=město na klubu ještě každý rok vydělá cca 0,5-1milion a ještě si vydělává na cateringu (přes Pizzu Collosseum) a kulturních akcích v aréně, kterou klub dramatickým způsobem pomáhá splácet...

+1/−2
22.6.2017 17:27

R67u86d47o31l15f 33P45e59k55á88r18e16k 9412351769253

Co kdybyste se do toho Mechova přestěhoval Vy? Finacování hokejek tam maj' dle Vašeho gusta, Městské obvody tam taky nemaj'...

+2/−2
22.6.2017 18:42

J95a38n 91V52r18a54b77e81c 4262980946804

Já jsem s primátorem spokojen - VY máte problém!

Vy tady kritizujete kroky radnice - VY se stěhujte!

Ale budete jej mít asi úplně všude v republice, protože Pardubice byly doposud naprostým exotem v celé hokejové střední Evropě.

Ve Zlíně/Varech je čistý tok města do klubu přes 25milionů, na Spartě/Kometě/Vitkovicich/Chomutově přes 10milionů, 5-10milionů v ostatnich městech...

Takže Hradec je nejvyšší extrém, ale jen jediné město -Pardubice-na hokeji vydělávalo...

Je neuvěřitelné, jak před měsícem na hradeckém idnes vyšel článek o navýšení dotace z 32milionů na 36ročně - a nikdo - ani novináři/ani občané - to neřešili. Všichni to ještě vzali pozitivně. Koukají i na to, jak ročně lijou 30 milionů do fotbalu, který tam stojí za bačkoru.

A v Pardubicích se x osobností může zbláznit, že firma navýší o 5mil základní kapitál = tj. zvýší hodnotu firmy před prodejem.

+2/−4
22.6.2017 20:48

L37u57d74v63í73k 42R46a92k 8175581814544

Před nedávnem jsem se zúčastni besedy s primátorem...diskuse byla i na téma městské policie a jejího podstavu, Charvát říkal, ano prý nikoho za nástupní plat 16 tisíc, po roce 18 tisíc nemohou sehnat, nějakej borec mu tam říkal, tak ať přesunou peníze co lejou do polosoukromého hokeje na na platy strážníků, by jste viděli jak primátorovi ztuhl úsměv.;-ORv

+2/−1
22.6.2017 13:55

M10i15r93e43k 65N36o67v12o22t72n75ý 5888846110893

A už je to tady zase, topit veřejný peníze ve zplundrovaným hokeji. Rv Radní s primátorem - plaťte si to ze svého a ne takto z eráru. Svoje byste tam nikdy nedali, ale erár byste rozhazovali. Jděte k šípku .. nebo raději do kolbenky

+5/−2
22.6.2017 13:12

M38a93r94t22i59n 55H63a42v56e92l37k78a 8824592224

A co na to pan Primátor?

Nesloží se na vrácení půjčky kamioňákovi Šmidberskému?

+3/−2
22.6.2017 12:54

R51u62d90o98l44f 59P72e32k81á20r14e61k 9242111889723

To je ale nemilé, žeANO?;-D

0/−2
22.6.2017 12:40

J51a10n 66V57r18a15b68e52c 4592150916434

Páni opoziční zastupitelé, buď:

1. budete mít aktivní sportovní město s kvalitním sportem a propagací (a najdete úspory jinde - viz. 50-100milionů ročně na chod nesmyslných obvodů) nebo

2. budete mít mrtvé město bez jakékoliv vrcholové zábavy - a to město se ještě více vylidní.

Sousední HK platí klubu 36milionů dotaci, nájem haly má za 1korunu a celou halu si dále (na koncerty, catering) pronajímá a na tom dále vydělává (takže cca dalších 5-15mil zisku).

Pardubický klub občany zatím nestál vůbec nic, město platí sice dotaci mládeže 15mil, ale nájem arény od klubu městu je ještě vyšší než tato částka!

Čistý rozdíl startovací pozice obou klubů (než oba GM začnou shánět sponzory) je tedy řádově 50mil... (=bylo by načase podmínky v obou městech alespoň přiblížit...)

Jestli máme na dotace hudebníkům/divadlu/lázním/MHD, máme na to si platit 7 starostů/7tajemníků/k tomu asistentky/úřednice co jen přerozdělují peníze z velké radnice - tak nechápu, proč bychom neměli pomáhat nejlepšímu sportovnímu klubu města s tradicí 68let !

(souhlas s opozicí jen v tom, že se na navýšení základního kapitálu musí podílet VŠICHNI akcionáři)

+7/−8
22.6.2017 12:24

F86r12a92n21t19i83š93e92k 38K71a59b36r47h94e59l 3625860322818

ale prosím Vás, Pardubice nestojí a nepadají s extraligovým hokejem. Buď jste snílek, nebo záměrně píšete nepravdy a nesmysly.

Naopak, již bylo dost peněz cpaných do pardubického hokeje na úkor jiných sportů případně kultury. Fakt, že si město kupuje hokejový klub a "lepí" vzniklé ztráty, je do nebe volající. A srovnávat extraligový hokej s podporou umění, veřejných sportovišť a dopravě je z Vaší strany snad vtip!

+9/−6
22.6.2017 12:36

P31a51v40l22a 76K93v86a70p50i95l43o89v39á 7909298724757

Na úkor kultury? Děláte si legraci? Víte co stojí divadlo, různé festivaly, Pernštýnské noci jiné zhovadilosti?

+3/−2
22.6.2017 14:22

J28a70r74o22s17l76a63v 66J16o72s29e45f 5542410150634

No, schválně - kolik?

0/0
22.6.2017 15:31

J54a39n 56V63r30a70b69e77c 4702260986504

Jde o jednotky milionů. Kromě Plaveckého areálu, tam je to o nulu více.

Ale HC dostává 15milionů dotaci a oproti tomu platí nájem arény cca 16milionů.

Veškeré další sportovní a kulturní instituce v Pardubicích a i celé ČR mají tento poměr obrácený...

+2/−2
22.6.2017 17:30

J11a19n39a 13H14o30r71á66č59k15o13v79á 5656102688260

v této větě: "Veškeré další sportovní a kulturní instituce v Pardubicích a i celé ČR mají tento poměr obrácený..."

..

Jednoznačně lžete.

0/0
23.6.2017 15:27

J33a13n 44V32r24a54b83e58c 4242190316874

Pane Kabrhel já zde píšu PŘESNÁ ČÍSLA A FAKTA. Vy jen obecné povídání o pěnězích, které "se tam cpou".

Tak si buď zjistěte fakta nebo to nekomentujte.

VČD, lázně, Dopravní podnik a další neplatí ani korunu nájmů za používané budovy.

Kdyžto hokej za ně platí více než dostává.

To jsou zjistitelná FAKTA, a vy zde rozepisujete jen své názory. Takže kdo je tu snílek?

+1/−4
22.6.2017 17:20

F24r20a91n46t16i84š95e88k 73K77a44b45r11h11e58l 3345670882148

vašim faktům a číslům se směju, takových si vycucám z prstu do hodiny dvacet :P

+1/−1
23.6.2017 8:29

J24a66n 88V22r69a57b81e27c 4962730176884

To jsou veřejně zjistitelné údaje. Stačí se dívat na Výroční zprávy klubů, zpráva o hospodaření měst v ČR a do tisku.

Prosím ocucejte si tedy ten prst a pak ty fakta napište...

0/−1
26.6.2017 17:08

R59u45d23o52l49f 82P24e65k55á18r32e19k 9482171549573

Hm, tak to já budu mít radši fungující obvody s quasi jistotou balíku peněz, než pofidérní přínos hokejek a zaostalé periferie...

+8/−4
22.6.2017 12:39

P46a20v47l56a 23K59v96a30p35i15l76o78v27á 7719358414917

Fungující obvody? Hm, no jasně stovky lidí, kteří nemají do čeho píchnout, ale mají zaměstnání. Přínos nula. Ten hokej aspoň někomu dělá radost. K čemu jsou ty obvody? V době, kdy polovinu té "práce" co dělají úředníci na obvodech může dělat počítač. Fakt by mě zajímala seriózní odpověď. Ale vlastně hokej může taky hrát počítač, že jo budeme sedět doma a koukat na plejstejšn. :-P

+4/−3
22.6.2017 14:25

R60u46d70o93l22f 97P87e53k45á63r40e51k 9332661619343

Zřejmě Vám unikla hlavní myšlenka mého příspěvku, a to, že v rámci rozpočtu je dnes obvodům přidělen určitý balík peněz, s nímž pak disponují. V opačném případě by možná, a to zdůrazňuji možná, Pardubice "kvetly na dohled od radnice" a na periferiích by nebylo ani na posekání trávy... Se stávající garniturou diletantů by to byla téměř tutovka.:-/ BTW moje poslední, cca 3 týdny stará, zkušenost se žádostí o kácení stromu na MO VI je velmi pozitivní...

+2/−3
22.6.2017 15:54

J72a77n 89V29r58a52b49e97c 4652390886854

Ale Vám stačí nějaký údržbář v obvodě s technikou!

Online na mobilu!

Vy nepotřebujete starosty,tajemníky, úřednice, občané obvodů se i MHD dostanou pro dávky možná i lépe na velkou radnici. Nemusí to jedny úřednice z velké radnice přerozdělovat pro druhé na malých radnicích. NEJSME PRAHA, abychom to měli do centra půldenní výlet!

+2/−3
22.6.2017 17:23

R93u40d49o41l52f 91P76e80k23á65r85e72k 9752611119603

No, při tom grafikonu DPMP z toho ten půldenní výlet může klidně bejt...

0/−2
22.6.2017 18:48

J18a75n 88V50r45a36b92e14c 4732160286814

No to chápu že je šprým.

Do centra jede veškerá doprava, z většiny města to dojdete i pěšky.

Naopak v rámci některých obvodů (např. z Ohrazenic do radnice v Rosicích) je to s přestupy a výrazně déle než do centra.

Kutil za 35tis/měsíc s garáží, technikou (sněhové dělo, motorovku, sekačku, nařadí), povinností zapnutý mobil přes den - a jsou všichni "obvodníci" happy + šetříme desítky milionů. Z toho nacpeme 5mil do hokeje a 50 do Vaší milované kultury atp.:-)

+2/−3
22.6.2017 21:11

R55u51d44o68l58f 89P87e16k73á54r57e92k 9262301819793

Jasně, sněhový dělo! A než zasněží celej obvod, tak mu to roztaje... A z Čivic to je do centra, co bys kamenem hodil a zbytek došel, že? Jo a "14" tam jezdí 4x do hodiny...

0/0
23.6.2017 8:31

P11a19v15l92a 66K75v31a13p38i38l76o27v51á 7989948254977

Bože...

0/0
22.6.2017 21:39

R71u17d17o46l13f 27P33e27k41á12r28e87k 9812751909783

Ano?

0/0
22.6.2017 21:43

P10a87v52l34a 48K79v46a46p51i12l82o67v83á 7779458764407

Vám opravdu nevadí, že si třeba obvody mezi sebou posílají tu pětistovku za odpady? Když se přestěhujete z jednoho obvodu do druhého, musí nějaký úředník rozpočítat poměrnou část a poslat to druhému obvodu, který to kupodivu posílá na SmP? Že mají kvůli tomu účty, jejichž vedení taky není zdarma? A dále příklady uvedené panem Vrabcem. Jako vážně? Zrušením obvodů by město ušetřilo desítky milionů ročně. Proč? Protože tam sedí lidé a lidská práce je v Česku drahá. Tam jsou třeba zdroje na strážníky.

Profesionální sport něco stojí. Stojí něco výchova mládeže bez, které to opravdu nejde. U nás neexistuje žádný výdělečný profesionální klub ani ve fotbale. Do všeho se lejou peníze. Ale tyto peníze mají smysl.

Pokud jsou nějaké peníze, které by se daly ušetřit, tak to jsou prachy do tzv. výkonnostního sportu tzn. všechny ligy od 3. ligy v hokeji, krajských přeborů ve fotbale a druhých lig všech ostatních sportů by si měly vše platit sami. Netuším proč se z veřejných peněz financuje kdejaký okresní přebor. A přesto, budete se divit, údržbu fotbalových plácků na vsích, kde se kope ten OP, financují ty obecní úřady. Přestože to je jen koníček.

A já když jedu lyžovat, musím si sjezdovky platit sama.

0/−1
23.6.2017 11:46

R51u27d34o65l81f 39P11e97k55á62r58e97k 9852951369573

Vy si fakt myslíte, že municipality maj' v bankách podmínky, jako běžný smrtelník?

Lití peněz do profi spotu má smysl? Možná tak ve smyslu "Chléb a hry". Jinak se akorát mnohdy i z veřejných peněz napakuje pár svalnatejch bezmozků, nějakej ten bafuňář, prodejci práv a reklamní společnosti. S sportem to už mnohdy nemá nic společného.

Já osobně bych do žádného profi sportu z veřejnejch peněz nedal ani vorla. Bud se uživí sami a nebo pešek.

Do výchovy mládeže ano, ale jen za podmínky např. 5ti letého úvazku, a ne jako denska, kdy když už si někdo někoho za leta dřiny vypiplá, a von pak odejde za prachama...

0/0
23.6.2017 19:03

J38a68n 32V14r46a97b82e63c 4812970336794

Pane Pekárek já s Vámi i v podstatě souhlasím, že ideální je, aby si vrcholový sport na sebe vydělal.

Ale my nejsme NHL. Tady nemohou stát lístky 200 Euro-to se zábavy pro masovou veřejnost stane hobby milionářů. A pak zase skončí podpora sponzorů...

Do tohoto bludného kruhu tady před 4 roky Mountfield "rozjel" dotační spirálu jako kráva a všechny další města se přizpůsobily = přihodily... tak to se buď přizpůsobíte taky nebo začnete dostávat na zadek a všechny vrcholové sporty sestupem opustíte...;-(

0/0
26.6.2017 17:14

J86a74n38a 28H60o13r13á39č23k47o58v69á 5276672658490

Sportovala jste?

Máte pocit, že ti dole dostávají na dotacích moc?

Chodí tam vaše děti?

Oni platí halu či hřiště, trenéry ne, ti to dělají zadarmo. Pokud mluvíte o kopané, to je jiný sport. Tam jsou kapříci u dospelých kdekoliv, i v nejnižší třídě.

Mám zkušenost s pardubickou házenou. Pronájem haly je někde u 3/4 milionu. Dotace města je kolem 20.000Kč/ročně. Přínos městu si spočítat umíte.

Rozdíl platí sportovci, k tomu připočtěte cesty k zápasům a platby rozhodčím. A to je to levný sport.

V Lovosicích je hala zdarma a dotace 1,5 milionu.

Profesionální sport je bchod. Měl by se uživit sám, příjmy ze vstupenek, prodeje "suvenýrů" a sponzory, pokud na to nemá, je prostě níž.

0/0
1.7.2017 19:36

J44a47n94a 48H34o69r97á81č19k28o11v81á 5946302288830

potřebujete-li profesionální sport, přispějte na něj, optimálně 10 miliony, pak vás stačí pár.

0/0
1.7.2017 19:38

Š55t47ě25p57á39n 77D20o20l66e17ž96a35l 3642911898975

;-D

+1/0
22.6.2017 12:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.