- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nu busbotel byl vyroben a projektován jako nabídka socialistickým rekreační organizacím. Podobně se vyráběl i osobní karavan Racek I a II. ( vlastnil a používal ho i Josef Bek) . Je otázkou, zda by dnes v ČR byl někdo schopen s podobnými výrobky vyrobenými v ČR (nikoli v Asii) konkurovat Knause 21. století. - Jistě, busbotel byl pouze upravený bus vlečnák a polní kuchyně známá z vojny a JZD. Pozdější A3 se v průmyslové verzi vyráběly do roku 1989, souběžně v ČSSR a PLR. - Jinak ale busbotel nebyl určen pro RTO ale pro řadu ŠLD
Tomu také odpovídal tvarem hlásící se právě k řadě ŠL,ŠD a ŠLD Neplette si pojmy, kdy známé bus vlečnáky pro RTO byly vyráběny v Karose Jaroměř a Jelcz PLR. Průmyslové vleky A3 končily výrobu v Karose v Hořicích v Podkrkonoší v roce 1989.