- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No tahle otázka mně léta zajímá, i když už z dálky. Ačkoliv je mezi investorem a obyčejným studujícím/pracujícím občanem libereckého kraje, odkud to pozoruju mnoho rozdílů, v jednom jsou stejní: v setrvačném pohledu na politickou geografii. Tady Pardubice skoro nikdo nezná. Pletou si je se sousedem i v tom smyslu, že když uvidí něco, co jen trochu stojí za řeč z Pardubic v TV , časem jim to skouzne "k sousedovi". Soused je první na ráně při výběru školy... V Praze dožívá spousta lidí spjatých s minulým režimem a jeho krajským zřízením. kteří radí investorům. Náprava ? Propagace ? Větší úsilí expardubáků na exponovaných místech ?
To je těžké. Hradec se 40 roků rozvíjel na úkor Pardubic. A proti těžkopádné myšlenkové setrvačnosti se bojuje těžko. Pardubice mají spoustu předností, ale sebelepší propagací je lidem do hlavy nenahustíte. Navíc už jde prakticky o souměstí - autem se z Pardubic dostanete do Hradce za pár minut. Takže ta tradiční řevnivost ztrácí smysl.
Valachová zastavila dotace a podala demisi. Takže dobře rozjetý projekt a spousta podobných dostalo stopku. To je špatné řešeni v réžii socanů. A peníze zůstaly viset kde?
Aspoň zbydou prachy na rekonstrukci spalovny...
Tak toto dává logiku - počkat si a neplatit to zbytečně celé ze svého.
Ale jinak už by se mělo začít řešit, co (100%ně) NEdotačního se z té městem půjčené miliardy začne stavět...
...trochu nám ty okolní města ujíždí, začínají být pro investory asi atraktivnější (viz. Aupark+luxusní hotel u sousedů) a u nás se nic neděje
(i nová "zastávka MHD" za 100milionů před nádražím se měla řešit jinak -mělo tam být pozdemní parkovistě- až jednou skončí parkování v lihovaru, tak se Albert zblázní-a řidiči pak taky)
Člověče nešťastný, vy zjevně nechápete logiku pardubických stavebních akcí. To přednádraží se musí nejprve dokončit i s ponecháním toho prázdného paneláčku a teprve poté se může paneláček zbourat a celé to zase rozkopat a začít stavět podzemní garáže a autobusový terminál. To je neúprosná logika stavebních akcí v režii pardubického magistrátu.