Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příprava jihovýchodního obchvatu Pardubic pokračuje, stát mu dává šanci

Pardubice jsou městem, kde se o obchvatech léta mluví, diskutuje, zakreslují se do mapy, ale nikdy se nestaví. Teď se tradice mění. V případě severovýchodního obchvatu silničáři už začnou vykupovat pozemky a šanci dostal i jihovýchodní obchvat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J46a91r23o30s13l29a34v 17R62y24c10h72t11á39ř 2194809409626

Škoda jen, že chybí propojení mezi jihovýchodním a severovýchodním obchvatem.

I napojení SV obchvatu na rychlodráhu HK - Pá je problematické.

Toto je tedy podstatně lepší než nic, ale uvedené dvě chyby jsou výraznými nedostatky.

Důležité je, kdy (a zda vůbec) bude toto hotovo.

+2/0
30.5.2017 12:44

J85a15r61o90s87l58a33v 94J66o14n42á89š 4198364422635

To spojení mělo původně jít kolem Larischovy vily nadjezdem přes trať na Dašickou ulici a ulici Na Drážce. SŽDC snad dokonce má vyčleněné peníze na ten nadjezd. Problém je v tom, že město mělo mít dávno v ÚP tu novou silnici zanesenou jako státní, aby ji nemuselo platit samo. Ona to de facto státovka bude, protože bude propojovat silnice první třídy č. 36 a 37. Myslím, že město v tomhle ohledu aspoň deset roků zaspalo.

0/0
2.6.2017 20:18

P69e26t41r 74K52o94r44b43e53l 9336377540782

JV obchvat má na rozdíl od propojky přes Červeňák napojení na Průmyslovou ulici což je předpoklad, aby to spojení bylo vůbec funkční. Bylo by fajn, kdyby se to pohnulo včetně napojení na S. K. Neumanna.

+1/0
29.5.2017 16:20

J95a79r36o60s82l91a91v 76J51o35n19á87š 4238194972745

Smysl má obojí, protože JV obchvat neřeší spojení z Dukly a Jesničánek do Pardubiček.

0/0
2.6.2017 20:09

M97i54c82h41a35l 86S24t46e96b18l61o 5769161224917

Až překvapivě skvělá zpráva...ani se tomu nechce věřit. Že by aspoň někdo bojoval za Pardubáky8-o?

Ať se postaví propojka i obchvat a co nejdříve.!!!!!! Do Foxconnu toho jezdí víc a víc a pořádně to pomůže centruR^!!

0/0
29.5.2017 14:50

J77a95r44o82s21l49a23v 67N10o33v74á56k 5165429104532

Tak koukám, že územní plánování v Pardubicích poněkud selhává. To že někdo naplánuje obchvat v souladu s původním územním plánem, nechá ho projít územním řízením a pak mu tam někdo postaví bytový dům, tomu říkám dobrá kolize záměrů. Kdo to povolil?

+4/0
29.5.2017 14:17

R50o60b12e28r46t 23V18a81l86e27n58t53a 6706109237794

No nevím nevím, já už podobnou trasu nějakou dobu jezdím, od mostu přes Chrudimku se stáčím do města. Tenhle obchvat situaci moc nevyřeší, protože se najedou zbytečně kilometry, ale čas to neušetří, jelikož se to ucpe u zátky - křižovatka u Parama. Nedávno se tam něco dělo a kilometrová fronta byla na hodinu.

+1/−1
29.5.2017 12:29

R17u51d96o48l98f 51P96e50k33á96r76e97k 9352431739843

Esli vono se u tý Ramovky náhodou už pár let něco nestaví, že...

+3/0
29.5.2017 13:07

R93o89b25e63r97t 39V14a60l46e89n21t21a 6356429597574

Rudolfe, staví se od kruháku směr Hradec, ale světelná křižovatka u Parama už je roky dostavěná....ta stavba rozhodně nijak neomezuje světelnou. Narváno je vždy jak od Chrudimi, od HK, tak i z centra......čím si pomůžete s obchvatem, když ty lidi ve většině případů na tu křižovatku tak jako tak dojedou a budou stát v koloně...

+1/−1
29.5.2017 13:34

F35r36a56n63t45i58š30e52k 83K13a91b13r49h33e86l 3965110942558

jedním z důvodů může být a s největší pravděpodobností i je nefunkční bypass ve směru od nadjezdu směrem na HK. Proto tam jsou naštosovaná auta a ucpává se to.

Obchvat na jihovýchodě nevídaně uleví centru, tomu věřte.

+2/0
29.5.2017 14:56

R41o94b61e43r26t 40V85a22l66e91n48t25a 6966509227624

Centru to pomůže, ale špuntu ve formě světelné křižovatky u Parama odlehčeno nebudu

0/−1
29.5.2017 18:29

J75a22n 31H10á90j96e22k 2246736513175

Já za sebe musím konstatovat, že stavba kruhového objezdu neuvěřitelně zrychlila průjezd kolem Parama. Jak od HK, tak od Chrudimi. Z Dukly nejezdím pravidelně, ale i bez nefunkčního napojovacího pruhu směr nadjezd je to dobrý. Zip na kruháku, mimo pravidla provozu na pozemních komunikacích funguje. 8-o

Co se týká článku, všimněte si, že původní trasa byla v souladu s územním plánem, pak radnice začne připravovat změny, ŘSD tím pádem stopne práce. A pak radnice argumentuje, že JV obchvat nebude a musí budovat (zbytečnou) propojku. ;-€

A najednou se vracíme zpět do původní trasy a jde to. Díky průtahům, ale už nejde postavit nadjezd... Takže kdo měl asi zájem na změně původní trasy?

0/0
29.5.2017 19:41

R59u51d44o79l26f 73P98e43k27á48r23e88k 9712951439333

Roberte, neřekl bych, že se tý světelný křižovatce říká u Parama, ale to je vceku jedno. Křižovatka je velmi dobře průjezdná, rozhodně lépe než před přestavbou. Problém jsou navazující komunikace tj. kruháč dole, rozestavěný nadjezd u Parama a dnes i přednadraží. A je nesporné, že i stávající průjezd stavbou je rychlejší než předchozí řešení. A až bude hotová MUK za Hyperalbertem...

0/0
29.5.2017 23:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.