- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lávka bude předražený nesmysl za jakékoliv peníze. Nedávno jsem šel na doporučení google maps 2 x přes lávku u Smíchovského nádraží a obávám se, že si mne někteří lidé ze zdola fotografovali jako raritu.
Bohužel zde není žádný návrh zobrazen. Jako mnoho věcí, které se veřejnosti týkají, ale jsou ji skryty ...
No ano, to jsou Pardubice. Lávka, co povede odnikud nikam, podchod, co není podchod, letiště, co není letištěm a neví, jestli někdy bude, atd
Zajímalo by mne kolik lidí bude tuto lávku využívat? A zvláště potom až bude v provozu linka MHD přímo k nádraží kolem Parama! Vidím to jako neefektivní investici!
No však jo. Ale prostaví se 60 mega, zkasírují se 1,2mega a homeless budou mít kde bivakovat. To je dobré skóre, nemyslíte?
Ono ještě někoho překvapuje, že SŽDC se chová jako řádný hospodář a navrhuje své akce s ohledem na minimální náklady a investice? Pokud chtějí město a občané lávku přes koleje nejen funkční, ale i architektonicky řešenou, tak tomu asi nic bránit nebude, ale musí být iniciativa na jejich straně, protože SŽDC nebude dobrovolně zvyšovat své náklady, podle kterých se pak počítá ekonomická efektivita projektu (a tedy i jeho zafinancovatelnost). A z reálu vím, že některé modernizační projekty jsou dost na hraně při srovnání nákladů a přínosů. Přínosy "standardní" a architektonicky vyvedené lávky jsou totiž stejné, náklady ovšem bývají někde úplně jinde.
Pardubice stále řeší něco nepodstatného. Kdyby se prodloužil podchod, tak budou stačit schody a výtah pro ZTP na Dukle. Na nástupištích už je zbudováno. Takže jednoznačně podchod než tu obludnou a předraženou lávku.
Je zajímavé, že v Pardubicích se řeší vše, co bude za xx let. Není to jen tato lávka či podchod, ale i silnice spojující Višňovku s Pardubičkami, cyklostezka do Dražkovic, obchvat Pardubic z Dražkovic do Černé za Bory atd. Nikde se však /mimo úpravy přednádraží/ se nepíše o tom, co Magistrát dělá v současné době. Bývalá primátorka, která nic nepředvedla, přesto povýšila a dělá ředitelku Pardubické a Chrudimské nemocnice. Inu - kozel zahradníkem.
Štěpánu bych do toho netahal. Na radnici sice nic nepředvedla, ale zdravotnictví snad rozumí a údajně už nepije. A rozhodně za její vlády nevznikla podobně šílená rozhodnutí jako poloviční terminál nebo lávka.
Apropos, co máte proti spojce Višňovka - Pardubičky?
dobrý napad místo schodů mít eskalatory
Nadchod (lávka) za 45 milionů - to bude patrně zlacená, vytápěná s výtahy na obou koncích a na všechna nástupiště?
Místo logického prodloužení stávajících podchodů k nástupištím stavět totálně nepraktickou opičárnu. To jsou typické Pardubice.
Oni (schvalující úředníci) tudy chodit nebudou, mají přece auta. A lidi jsou líní, je třeba jim vnutit pohyb.
Za ty peníze by se už snad i dal prodloužit podchod, ne? Milion za metr byla cena dvojkolejného raženého tunelu pod Vítkovem. Kdyby stál podchod třetinu (!!!) tak je za tu cenu 135 metrů podchodu.
Je to 145 metrů a jako bonus by byly výstupy na všechna nástupuště.