Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubice ovlivní vzhled lávky přes koleje, návrh železničářů neprošel

Město Pardubice ještě může ovlivnit podobu lávky, která do několika let překlene kolejiště a spojí vlakové nádraží a sídliště Dukla. To ostatně na poslední debatě požadovali i zastupitelé. První návrh Správy železniční dopravní cesty (SŽDC) se totiž nesetkal u některých z nich s kladnou odezvou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P74e67t24e51r 97K21l64e67i87n 8141915101875

Lávka bude předražený nesmysl za jakékoliv peníze. Nedávno jsem šel na doporučení google maps 2 x přes lávku u Smíchovského nádraží a obávám se, že si mne někteří lidé ze zdola fotografovali jako raritu.Rv

+2/0
18.4.2017 20:33

M11a15r18t33i10n 75H87a94v44e24l23k98a 8584732594

Bohužel zde není žádný návrh zobrazen. Jako mnoho věcí, které se veřejnosti týkají, ale jsou ji skryty ...

+1/0
18.4.2017 11:37

J17a53n 47T58a40r23a16b10a 4316396349279

No ano, to jsou Pardubice. Lávka, co povede odnikud nikam, podchod, co není podchod, letiště, co není letištěm a neví, jestli někdy bude, atd

+2/0
19.4.2017 0:06

J67i62ř21í 62F59r88a49n27c 5376682688380

Zajímalo by mne kolik lidí bude tuto lávku využívat? A zvláště potom až bude v provozu linka MHD přímo k nádraží kolem Parama! Vidím to jako neefektivní investici!

+2/0
18.4.2017 8:49

J33a43n 10T39a53r11a52b48a 4476156609439

No však jo. Ale prostaví se 60 mega, zkasírují se 1,2mega a homeless budou mít kde bivakovat. To je dobré skóre, nemyslíte?

0/0
19.4.2017 0:07

J65i43ř69í 73F94r14a86n92c 5756582298410

Ještě doplním. Když ještě započte náklady na provoz a údržbu ať již lávky nebo podchodu, ta bezplatná přeprava od DPMP k nádraží vyjde město levněji!

0/0
19.4.2017 7:37

L33i61b63o20r 19M56o31u48č84k19a 1358957225752

to uz jezdila driv .. cislo 10 .. a byla k nicemu

0/0
19.4.2017 10:31

J56i30ř86í 84H79a62j12z77l 6952255284740

Ono ještě někoho překvapuje, že SŽDC se chová jako řádný hospodář a navrhuje své akce s ohledem na minimální náklady a investice? Pokud chtějí město a občané lávku přes koleje nejen funkční, ale i architektonicky řešenou, tak tomu asi nic bránit nebude, ale musí být iniciativa na jejich straně, protože SŽDC nebude dobrovolně zvyšovat své náklady, podle kterých se pak počítá ekonomická efektivita projektu (a tedy i jeho zafinancovatelnost). A z reálu vím, že některé modernizační projekty jsou dost na hraně při srovnání nákladů a přínosů. Přínosy "standardní" a architektonicky vyvedené lávky jsou totiž stejné, náklady ovšem bývají někde úplně jinde.

0/−1
18.4.2017 7:50

Z31d32e80n74e61k 73Š24i68t16i90n47a 2423388900825

Pardubice stále řeší něco nepodstatného. Kdyby se prodloužil podchod, tak budou stačit schody a výtah pro ZTP na Dukle. Na nástupištích už je zbudováno. Takže jednoznačně podchod než tu obludnou a předraženou lávku.

+16/0
17.4.2017 17:43

M21i58l56o18š 72P61r29á57z66n16ý 5904779660388

Je zajímavé, že v Pardubicích se řeší vše, co bude za xx let. Není to jen tato lávka či podchod, ale i silnice spojující Višňovku s Pardubičkami, cyklostezka do Dražkovic, obchvat Pardubic z Dražkovic do Černé za Bory atd. Nikde se však /mimo úpravy přednádraží/ se nepíše o tom, co Magistrát dělá v současné době. Bývalá primátorka, která nic nepředvedla, přesto povýšila a dělá ředitelku Pardubické a Chrudimské nemocnice. Inu - kozel zahradníkem.

+8/0
17.4.2017 16:02

J55a64n 47T90a44r34a98b66a 4196566609819

Štěpánu bych do toho netahal. Na radnici sice nic nepředvedla, ale zdravotnictví snad rozumí a údajně už nepije. A rozhodně za její vlády nevznikla podobně šílená rozhodnutí jako poloviční terminál nebo lávka.

Apropos, co máte proti spojce Višňovka - Pardubičky?

0/0
19.4.2017 0:12

M53i68c64h82a54l 55Č88e78r90n28ý 7494170551235

To je kvalifikace - už nepije ;-D;-D;-D

0/0
19.4.2017 0:41

Š12i73m24o68n 70T94o57k40a60r 6361983513934

dobrý napad místo schodů mít eskalatory R^!!

+2/0
17.4.2017 15:33

J65a83r54o49s98l56a90v 18J59o91s83e61f 5442880860474

Nadchod (lávka) za 45 milionů - to bude patrně zlacená, vytápěná s výtahy na obou koncích a na všechna nástupiště?

+6/0
17.4.2017 14:00

O36n25d39ř44e31j 31N34o51s49e85k 3640334221188

Místo logického prodloužení stávajících podchodů k nástupištím stavět totálně nepraktickou opičárnu. To jsou typické Pardubice.

+10/0
17.4.2017 13:39

J38i82ř12í 61K32o94c45u78r49e59k 6645144515808

Oni (schvalující úředníci) tudy chodit nebudou, mají přece auta. A lidi jsou líní, je třeba jim vnutit pohyb. :-P

+5/0
17.4.2017 13:44

J40i17ř36í 15H69a92j33z20l 6692165724430

Pokud dobře koukám do map, tak stávající podchody by bylo nutné prodloužit o cca 300 metrů aby se dostaly k nejbližší ulici. A to nepočítám, že by musely vést pod nákladním kolejištěm a průmyslovým areálem za ním. Při zahloubení stávajících podchodů pouze cca 1-2 metry pod terénem to moc reálné není.

0/0
18.4.2017 7:44

O58n12d98ř23e91j 66N94o51s63e10k 3580814661908

Podchody se musí prodlužovat v každém případě. Při rekonstrukci žel. uzlu Pardubice přibyde 5. nástupiště.

0/0
18.4.2017 8:09

J11a57r74o78s79l26a79v 52J21o42n58á58š 4638294832275

Z ulice K Vápence cca 180 metrů, z Milheimovky cca 250 metrů k 5. nástupišti.

0/0
18.4.2017 8:43

J22a95n 88T87a46r43a79b36a 4676966199989

Ale tam lávka nepovede. Povede směrem ke křižovatce Paramo, kde se plánuje naprosto nesmyslně umístěný parkovací dům. Přibližně stejný nesmyl jako parking D letiště Ruzyně, jen tam jezdí pendlbus.

0/0
19.4.2017 0:14

J27i39ř57í 53K48o78c90u75r45e90k 6355554635158

Za ty peníze by se už snad i dal prodloužit podchod, ne? Milion za metr byla cena dvojkolejného raženého tunelu pod Vítkovem. Kdyby stál podchod třetinu (!!!) tak je za tu cenu 135 metrů podchodu.

+5/0
17.4.2017 13:37

J90i65ř63í 43K13o75c67u45r87e61k 6925784545678

https://mapy.cz/s/1z6Fw

Je to 145 metrů a jako bonus by byly výstupy na všechna nástupuště.

+3/0
17.4.2017 13:43

J76a48n 21V81r17a79b35e80c 4832150206834

Stávající garnitura je bohužel až trapná.

Na co se sáhne-je ostuda. Jediná akce je vlastně přednádraží, kde se vlastně nic pro lidi nezmění (budou mít jen jinde zastávky MHD, nic jiného, že tam mohlo být podzemní parkoviště z výstupy az do budovy- to už je passé).

Radni porovnávali 7mil za nadchod a 110-140mil za podchod. Tak ono to je najednou 45 milionů za nadchod (10 spoluúčast města) a je jen otazkou, zda by SZDC nekofinancovala i podchod... a zda ta částka 110-140 dle výše zminěného (cena za metr) není uplně mimo...;-(

Vzhůru do 19. stoleti !...

+1/0
17.4.2017 20:26

M37a17r81t30i69n 42L33i40p52a23n 7719333936435

Mě by zajímalo pak ještě jaké budou náklady na provoz a údržbu eskalátorů... ale pokud už bude ta nesmyslná lávka, jsem pro eskalátory. Ale logika mi to nebere...

0/0
18.4.2017 10:55

J80a51r95o60s68l33a33v 97R95y79c52h48t82á79ř 2194809589336

Bude-li lávka financována podle pravidel EU, tak mám obavu, že bude muset být vytápěná, aby v ní lidé nenastydli.

+3/0
17.4.2017 11:57

J28i47ř59í 63K66o90c59u55r24e24k 6635754865878

O nastydnutí bych obavy neměl. Ale o namrznutí už ano.

0/0
17.4.2017 13:35

R72o47m53a39n 87N53o50v60a13k 6189841502276

ale to by stala o dlasich 100 milionu vic;-D

0/0
18.4.2017 0:50







Najdete na iDNES.cz