Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubice ovlivní vzhled lávky přes koleje, návrh železničářů neprošel

Město Pardubice ještě může ovlivnit podobu lávky, která do několika let překlene kolejiště a spojí vlakové nádraží a sídliště Dukla. To ostatně na poslední debatě požadovali i zastupitelé. První návrh Správy železniční dopravní cesty (SŽDC) se totiž nesetkal u některých z nich s kladnou odezvou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P13e33t11e41r 42K51l86e50i41n 8771205861955

Lávka bude předražený nesmysl za jakékoliv peníze. Nedávno jsem šel na doporučení google maps 2 x přes lávku u Smíchovského nádraží a obávám se, že si mne někteří lidé ze zdola fotografovali jako raritu.Rv

+2/0
18.4.2017 20:33

M98a69r60t23i38n 17H87a36v51e36l56k28a 8514372214

Bohužel zde není žádný návrh zobrazen. Jako mnoho věcí, které se veřejnosti týkají, ale jsou ji skryty ...

+1/0
18.4.2017 11:37

J38a89n 60T94a15r28a27b17a 4416326169439

No ano, to jsou Pardubice. Lávka, co povede odnikud nikam, podchod, co není podchod, letiště, co není letištěm a neví, jestli někdy bude, atd

+2/0
19.4.2017 0:06

J12i55ř18í 81F75r46a71n69c 5356962128780

Zajímalo by mne kolik lidí bude tuto lávku využívat? A zvláště potom až bude v provozu linka MHD přímo k nádraží kolem Parama! Vidím to jako neefektivní investici!

+2/0
18.4.2017 8:49

J15a30n 92T95a44r73a88b16a 4946676979149

No však jo. Ale prostaví se 60 mega, zkasírují se 1,2mega a homeless budou mít kde bivakovat. To je dobré skóre, nemyslíte?

0/0
19.4.2017 0:07

J65i81ř96í 45F14r64a42n94c 5316752658290

Ještě doplním. Když ještě započte náklady na provoz a údržbu ať již lávky nebo podchodu, ta bezplatná přeprava od DPMP k nádraží vyjde město levněji!

0/0
19.4.2017 7:37

L17i33b10o20r 68M60o74u65č30k35a 1978137485222

to uz jezdila driv .. cislo 10 .. a byla k nicemu

0/0
19.4.2017 10:31

J86i47ř36í 71H68a22j49z23l 6242775424160

Ono ještě někoho překvapuje, že SŽDC se chová jako řádný hospodář a navrhuje své akce s ohledem na minimální náklady a investice? Pokud chtějí město a občané lávku přes koleje nejen funkční, ale i architektonicky řešenou, tak tomu asi nic bránit nebude, ale musí být iniciativa na jejich straně, protože SŽDC nebude dobrovolně zvyšovat své náklady, podle kterých se pak počítá ekonomická efektivita projektu (a tedy i jeho zafinancovatelnost). A z reálu vím, že některé modernizační projekty jsou dost na hraně při srovnání nákladů a přínosů. Přínosy "standardní" a architektonicky vyvedené lávky jsou totiž stejné, náklady ovšem bývají někde úplně jinde.

0/−1
18.4.2017 7:50

Z87d37e61n96e24k 72Š35i71t29i78n54a 2813818930565

Pardubice stále řeší něco nepodstatného. Kdyby se prodloužil podchod, tak budou stačit schody a výtah pro ZTP na Dukle. Na nástupištích už je zbudováno. Takže jednoznačně podchod než tu obludnou a předraženou lávku.

+16/0
17.4.2017 17:43

M38i52l89o25š 76P19r15á61z92n81ý 5434379390578

Je zajímavé, že v Pardubicích se řeší vše, co bude za xx let. Není to jen tato lávka či podchod, ale i silnice spojující Višňovku s Pardubičkami, cyklostezka do Dražkovic, obchvat Pardubic z Dražkovic do Černé za Bory atd. Nikde se však /mimo úpravy přednádraží/ se nepíše o tom, co Magistrát dělá v současné době. Bývalá primátorka, která nic nepředvedla, přesto povýšila a dělá ředitelku Pardubické a Chrudimské nemocnice. Inu - kozel zahradníkem.

+8/0
17.4.2017 16:02

J47a21n 60T96a54r82a41b58a 4426966459159

Štěpánu bych do toho netahal. Na radnici sice nic nepředvedla, ale zdravotnictví snad rozumí a údajně už nepije. A rozhodně za její vlády nevznikla podobně šílená rozhodnutí jako poloviční terminál nebo lávka.

Apropos, co máte proti spojce Višňovka - Pardubičky?

0/0
19.4.2017 0:12

M34i49c60h75a16l 92Č24e40r66n28ý 7664480891255

To je kvalifikace - už nepije ;-D;-D;-D

0/0
19.4.2017 0:41

Š71i60m52o91n 62T78o53k37a91r 6481953433704

dobrý napad místo schodů mít eskalatory R^!!

+2/0
17.4.2017 15:33

J43a59r83o68s58l66a44v 21J68o55s67e42f 5822610320644

Nadchod (lávka) za 45 milionů - to bude patrně zlacená, vytápěná s výtahy na obou koncích a na všechna nástupiště?

+6/0
17.4.2017 14:00

O32n79d92ř78e87j 44N51o42s69e46k 3920224711698

Místo logického prodloužení stávajících podchodů k nástupištím stavět totálně nepraktickou opičárnu. To jsou typické Pardubice.

+10/0
17.4.2017 13:39

J17i47ř24í 53K28o95c94u84r16e64k 6305664155268

Oni (schvalující úředníci) tudy chodit nebudou, mají přece auta. A lidi jsou líní, je třeba jim vnutit pohyb. :-P

+5/0
17.4.2017 13:44

J40i32ř16í 21H20a54j39z25l 6412215894490

Pokud dobře koukám do map, tak stávající podchody by bylo nutné prodloužit o cca 300 metrů aby se dostaly k nejbližší ulici. A to nepočítám, že by musely vést pod nákladním kolejištěm a průmyslovým areálem za ním. Při zahloubení stávajících podchodů pouze cca 1-2 metry pod terénem to moc reálné není.

0/0
18.4.2017 7:44

O80n94d34ř16e33j 73N74o75s42e95k 3720744231188

Podchody se musí prodlužovat v každém případě. Při rekonstrukci žel. uzlu Pardubice přibyde 5. nástupiště.

0/0
18.4.2017 8:09

J21a14r83o97s93l80a79v 31J75o64n29á62š 4898654582955

Z ulice K Vápence cca 180 metrů, z Milheimovky cca 250 metrů k 5. nástupišti.

0/0
18.4.2017 8:43

J92a83n 37T85a84r14a44b35a 4686946599809

Ale tam lávka nepovede. Povede směrem ke křižovatce Paramo, kde se plánuje naprosto nesmyslně umístěný parkovací dům. Přibližně stejný nesmyl jako parking D letiště Ruzyně, jen tam jezdí pendlbus.

0/0
19.4.2017 0:14

J52i65ř56í 72K24o47c78u26r17e30k 6165164515868

Za ty peníze by se už snad i dal prodloužit podchod, ne? Milion za metr byla cena dvojkolejného raženého tunelu pod Vítkovem. Kdyby stál podchod třetinu (!!!) tak je za tu cenu 135 metrů podchodu.

+5/0
17.4.2017 13:37

J24i54ř84í 57K18o54c22u52r40e23k 6785304345828

https://mapy.cz/s/1z6Fw

Je to 145 metrů a jako bonus by byly výstupy na všechna nástupuště.

+3/0
17.4.2017 13:43

J28a98n 92V58r54a21b35e25c 4822760966424

Stávající garnitura je bohužel až trapná.

Na co se sáhne-je ostuda. Jediná akce je vlastně přednádraží, kde se vlastně nic pro lidi nezmění (budou mít jen jinde zastávky MHD, nic jiného, že tam mohlo být podzemní parkoviště z výstupy az do budovy- to už je passé).

Radni porovnávali 7mil za nadchod a 110-140mil za podchod. Tak ono to je najednou 45 milionů za nadchod (10 spoluúčast města) a je jen otazkou, zda by SZDC nekofinancovala i podchod... a zda ta částka 110-140 dle výše zminěného (cena za metr) není uplně mimo...;-(

Vzhůru do 19. stoleti !...

+1/0
17.4.2017 20:26

M92a43r58t24i66n 30L65i77p97a92n 7489533506745

Mě by zajímalo pak ještě jaké budou náklady na provoz a údržbu eskalátorů... ale pokud už bude ta nesmyslná lávka, jsem pro eskalátory. Ale logika mi to nebere...

0/0
18.4.2017 10:55

J33a43r20o43s29l83a33v 98R95y81c46h87t16á58ř 2374699439586

Bude-li lávka financována podle pravidel EU, tak mám obavu, že bude muset být vytápěná, aby v ní lidé nenastydli.

+3/0
17.4.2017 11:57

J41i34ř77í 25K19o46c79u30r15e66k 6625614305938

O nastydnutí bych obavy neměl. Ale o namrznutí už ano.

0/0
17.4.2017 13:35

R65o15m66a84n 49N59o42v85a98k 6729581342246

ale to by stala o dlasich 100 milionu vic;-D

0/0
18.4.2017 0:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.