Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Litomyšl začala měřit, kamiony na I/35 se budou předjíždět hůře

Cestování po přeplněné silnici I/35 v Pardubickém kraji je nepříjemné, protože kamiony lze bezpečně předjet jen na pár úsecích. Od středy je o jedno takové místo méně. Radní v Litomyšli totiž spustili úsekové měření v Moravské ulici na silnici I/35 v kopci ve směru na Svitavy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P71e57t55r 28B52á33č63a 8825636985155

Tohle ryzovani penez mesty by mel uz konecne nekdo zakazat, to je krivarna nejvyssiho zrna tohle.

Ze si to mereni nedate na prijezd od VM ke kruhaci, jo tam by se nic nevybralo je mi to jasny.

+1/0
11.4.2017 16:39

D32a66v41i65d 94P38e77t71r92ž57e19l35a 2506154563310

Ach jo. Na místo postavení dálnice budeme zase ztrpčovat život. Jistě, souhlasím, že v obci je 50, leč neschopnost ŘSD je z tohoto pohledu až zarážející...

+8/0
6.4.2017 9:19

J83i48ř76í 77K10ü48h25r 2780106760906

Asi to není jen tak postavit dálnici.

+1/−3
6.4.2017 10:21

K67a27r98e16l 33K89o74š24ť98á32l 8967821470815

Přesně tak, místní nadávají na provoz, ovšem zároveň posílají do kopru léta vytyčenou trasu dálnice. Ale za všechno může ŘSD. Udělejte si především pořádek sami mezi sebou v Litomyšli a pak nadávejte na neschopnost ostatních.

+5/0
6.4.2017 11:52

J18a87n 50H93r84u61z70a 8434968229777

Místo opravy rozbitých komunikací dají raději vydělat bývalým estébákům z Czechradaru. Cena úsekového měření se pohybuje kolem 2 mio.

+2/0
6.4.2017 12:03

J16a76r30o82s88l63a65v 56K23a98d71l26e65c 5501189512971

Přitom logičtější by bylo tam dát ceduli se sedmdesátkou;-D... Ona celá ta silnice z Litomyšle na Svitavy je kvůli kamiónům jezdícím stovkou na osmdesátce děsná...

+7/−1
6.4.2017 8:17

C33t41i19r33a77d 55P13ě65k76n95í90k 5878500733412

Na tom dvoupruhu do kopce by zcela jistě 70ka být mohla ...

+5/−2
6.4.2017 9:34

J46i44ř88í 91K62ü46h91r 2540766980576

Pokud tam jsou přechody, tak asi težko.

+1/−3
6.4.2017 10:20

M28a52r41t36i94n 23V44y14s92k88o69c78i82l 3452218585210

Ne, není tam ani jeden prechod.

+2/−1
6.4.2017 10:39

J17a61n 90V45o12s79t38ř25e75l 8769151633439

Ne, přechody tam nejsou, ale spousta lidi přes tuto silnici chodí, aby se dostali na stadión, na plovárnu, na tenis. Jít 500 až 1000 metrů z kopce a pak zase do kopce se nikomu nechce. A přechody tam nejsou proto, že je ŘSD zakázalo. Musel by být uprostřed ostrůvek. Takže, buď to jeden pruh nahoru a jeden dolů a ostrůvek, nebo současný stav.

+2/−2
6.4.2017 18:38

L48u55k86á84š 10K36e65l28l77e48r 6569233783285

No, je to zcela legitimní. Nemám s tím problém. Hlavně aby jim to přesně měřilo. Ne jako v Židlochovicích. Tam jim to přesně neměří.

+4/−2
6.4.2017 8:15

V11á40c95l13a92v 67P19a19v64e50l46e21k 1890496896914

Po této silnici jezdím z Prahy na Moravu. Nemám totiž tolik času, abych využíval služeb D1. A těch míst, kde se dá bezpečně předjíždět, je skutečně málo. A teď ještě o jedno méně. Zajímalo by mne, kolik bylo, na tomto úseku, zaviněno nehod nedovolením dodržení maximální povolené rychlosti. Hlavně, že na to město zaměstná další 3 úředníky.

+24/−3
6.4.2017 7:56

J42a16n 88N26o21v64á25k 4488958643716

Jo jo, každý živnostník má už svého úředníka a teď to samé čeká i řidiče. Tato společnost zajde na úředníky;-€EUEU

+8/0
6.4.2017 9:08

R35a17d35e35k 27N34o41v80a12k 9954583139320

Podívejte se na ten úsek. bydlí tam lidi.

+5/−2
6.4.2017 9:20

C47t44i62r28a75d 89P70ě25k80n65í57k 5178320863842

A teď je otázka, jestli je pro ty lidi lepší, že se jim tam všechno šine na trojku do kopce ... a kamión možná na dvojku.

+8/0
6.4.2017 9:33

J93i51ř78í 91K37u52c69h23t98a 6778215149647

A co má být ? Nechápu souvislost.

+3/0
6.4.2017 9:34

E24v72a 67R10a35n86d30o61v60á 9915112619122

Výfukové plyny :-)

0/−2
6.4.2017 10:04

J52i59ř26í 63K20u45c67h82t73a 6788195729187

No právě, auto jedoucí pomalu na nižší převodový stupeň vypustí podle vás méně nebo více škodlivin ?

+1/−1
6.4.2017 10:17

E80v67a 52R34a75n15d76o71v46á 9695612929912

Více škodlivin a lidí tam tolik po chodníku nechodí, dala bych 70, v pohodě

+1/−1
6.4.2017 10:22

J59i28ř84í 68K63u58c39h76t59a 6688605959357

Ano, tak jak to bývá například v Rakousku, kdy je někdy polovina obce pod 70kou.

Jenže u nás má 70 jednu špatnou vlastnost - špatně se na ní rejžuje.

+2/0
6.4.2017 10:31

M60a86r10t13i36n 98V26y60s17k20o88c51i20l 3422198775750

Tady není Rakousko, tady Vam radeji osadi na cely prujezd obci 30ku. Kamos to resil tak, ze ve stare 120 podradil na dvojku a výfukem, taktak prochazejicim na hluk technickou podekoval mistnim za prosazeni upravy rychlosti. U jednoho semaforu, reagujicim na 47 km/h pro zmenu tak dlouho lechtaval plyn, az ten semafor najednou byl vypnuty (ale nemuselo souviset).

0/0
6.4.2017 14:57

M53a48r91t73i74n 15V89y80s28k89o87c49i26l 3192228575260

To vite, není prioritou bezpečnost, prioritou je vybrat prachy.

+2/0
6.4.2017 10:40

M46i26l74o20š 19Ř74e92h88á32k 8286678177565

"Z Prahy na Moravu" je divná formulace (podobně jako "z Olomouce do Čech"). Vhodnější by bylo "Z Čech na Moravu", nebo "Z Prahy do konkrétního místa".

0/0
7.4.2017 8:30
Foto

K47a50r34e49l 35M51a28l58ý 6166474170391

Kašpar, chce jen rejžovat.

+14/−5
6.4.2017 7:26

E61v93a 36R79a88n30d10o12v92á 9325952299592

Nesouhlasím, dodržování rychlosti v Litomyšli je potřeba R^

+3/−4
6.4.2017 10:07

M17a32r27t62i65n 40V96y91s95k70o30c41i69l 3712708335760

Dala by se dodržovat i tak, že se osadí 70ka.

+3/−1
6.4.2017 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.