- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Snad by si mohli počkat na trolejbusové propojení Dukly s nádražím a nechat se tam pohodlně dovézt!
Prodloužení podchodu je moc drahé, tak tam postavíme lávku, po které nikdo chodit nebude, a lidé dál budou běhat po kolejích. Inu, není nad logiku.
Ta lávka se staví už dobrých 40 let. Torzo vzpěr tam ještě přežívá.
Jen stále samé politické bla, bla, bla.
7 versus 150milionů?
Nevěřím.
Je jasné, že komfortní, oproti lávce luxusní podchod vyjde dráže, ale toto je úlet. Nevím, kam jej až přesně chtějí podchod vést, ale tomuto se těžko věří. Pozemky sice nevlastní město, ale SŽDC. To by snad mělo jít na ruku, ne? Vždyť tam budou chodit zákazníci jejich zázkazníků (ČD,RJ,Leo)...osobně bych čekal, že se na tom budou významně investorsky podílet
7mil. je částka, kterou by hradilo město. To je cca15% z celkových nákladů. Zbytek by hradilo SŽDC. 150 mil. je částka za celý projekt podchodu. Tedy 100%. V případě této realizace by město platilo jen poměrnou část. Takto uvedené v článku to je zavádějící.
Ještě levnější je natáhnout tři lana...
A dá se dohledat na webu mnoho článků podobného typu, kde si panáčkové (politici, SŽDC, SUDOP a čert ví kdo ještě) podchod jasně spojovali s rekonstrukcí železnice. Nejspíše aby to bylo "občansky průchozí". A jen dostali povolení navážet valy a lít beton do krajiny, tak se k tomu neznají ....
Já už tomu nevěřím. Po tolika letech slibů a plánů a stále nic.
To V Chebu plánují novou lávku ( stará je z bezpečnostních důvodů uzavřená) za cca 100 milionů. To se zase někdo poměje ze spřátelených firem a projektantů !!!!