Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jihovýchodní obchvat Pardubic není priorita, konkuruje mu propojka

Dopravní situace v Pardubicích je zlá, město nutně potřebuje obchvaty. Tyto věty slyší lidé před každými volbami od všech politiků už dobrých dvacet let. Jenže nic se neděje a hned tak ani nebude. Ředitelství silnic a dálnic opět oddálilo stavbu jihovýchodního obchvatu z Dražkovic k Černé za Bory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82a23r32o55s79l41a65v 80R46y81c16h85t85á50ř 2114769409216

I Sezemice budou mít obchvat.

Pardubice budou mít zácpy a diskuze o propojce.

+1/0
24.3.2017 17:34

V50á94c81l12a83v 96A44p91l34t36a27u91e86r 7225115501482

Mě příjde,že tam jak na městě tak na kraji a o ředitelství ani nemluvě sedí jen diletanti.

+2/0
23.3.2017 23:22

Z29d65e32n25e33k 63Š28i49t84i26n13a 2783168250395

V podstatě žádné dopravní řešeni pro Pardubice v dohledné době neexistuje. Jen samé experimenty, které dopravní situaci ani po dobudování Parama nevyřeší. Článek říka, že prioritou obchvaty nejsou. Proč se tedy všude ve světě i v CR staví, jen v Pardubicích nikoliv.

+7/0
23.3.2017 18:08

M44i66c62h79a38l 34Č21e87r17n38ý 7624540931935

A nejsmutnější je, že tyto experimenty vymýšlejí místní politici, místo toho, aby efektivně bojovali za to, aby se obchvat Pardubic mezi priority dostal...

+7/0
23.3.2017 20:36

J45a12r73o39s21l55a27v 78J57o48n65á57š 4588744302565

Myslím, že situace by byla řešitelná zkapacitněním silnice K Židovskému hřbitovu, vybudováním nového kapacitního mostu místo Červeňáku, vedením silnice souběžně s ulicí Za Kopečkem a vybudováním kruhové křižovatky na průsečíku ulic Komenského a Průmyslová. Další kruháč by se musel postavit u hřbitova místo křižovatky ulic Kyjevská a Průmyslová a jeden na křižovatce se silnicí na Nemošice (ale ten bych neviděl jako nezbytný).

Doprava z Foxconnu by se tak vyhnula křižovatce u hřbitova a ta by sloužila jenom vnitroměstské dopravě. Po vyřešení napojení na SKN by mohlo jít o vyhovující kompromisní řešení obchvat vs. propojka.

Jenom proboha ne nějaké provizorium s nastavovaným Červeňákem. Provizorií je v Pardubicích až moc. Doprava tady za komunistů zůstala neřešená (na rozdíl od Hradce), a pardubické ŘSD stále není schopné prolobbovat nápravu bez provizorií! Rv

+1/0
23.3.2017 14:54

M20i75c56h76a43l 87Č68e97r22n17ý 7764250861695

Všechna města staví obchvaty, ale Pardubice propojky. Ideálně přes "plíce města", aby co nejvíce poničilo to málo zelených ploch, které se ve městě nacházejí.... Marně se tomu snažím porozumět.

+3/0
23.3.2017 14:17

J19a33n 54V10r80a11b15e76c 4142830276874

Málo zelených ploch v Pardubicích...tak to asi žiju v jiném městě. Zelených ploch je tu tolik, že nevím, do které dříve, ale autem nemůžu přes město projet.

Je hezké, že nás chcete s auty odsunout někam za město, ale my jaksi potřebujeme s těmi auty jezdit městem, ne v polích...;-D

0/−3
23.3.2017 15:45

M41i72c75h62a22l 86Č80e51r77n47ý 7264500561435

Byl jste někdy v Olomouci? V Hradci Králové? Podobně velká města, spousta parků, zeleně... A Pardubice? Město na křižovatce. A když se hledá dopravní řešení, protne se další silnice skrz město, navíc přes nepostiženou přírodní lokalitu, přestože se může postavit o pár stovek metrů silnice přes pole.... Normální je stavět obchvaty a ne průtahy, tranzitní dopravu vyvést mimo město. A existující silnice uvolnit pro Vás, abyste přes to město mohl jezdit, když na tom tak trváte :-P

0/0
23.3.2017 20:34

J74a27n 13V78r11a91b87e38c 4422120586934

V Hradci jsem každý den. Úúúúúúžasnáááá doprava! Ač o něco větší město, přejet HK stačí polovinu času než Pce. Bohužel. Všude skvělé 4-proudy, no nádhera. VEŠKERÉ OBCHVATY VNITŘKEM HRADCE!

To samé Olomouc, dálniční obchvaty kolem, ale po městě VNITŘKEM všude 4proudy, NIKDO proti tomu neprotestuje.

Jen Pardubicích se ekoteroristi sjednotí dohromady a nestačí jim ani: celý divoký pravý břeh Labe, divoký levý od železňáku dále, upravená Špice a Tyršáky, divoké Dubinské a svítkovské lesy, upravený LesoparkDukla,...

Jestli mi někdo bude posílat výplatu, já klidně přestanu po městě jezdit autem, budu chodit všude pěšky, do baru na kole taky nemám problém:-)

+1/−1
23.3.2017 21:03

P28e51t43r 71K72o59r55b82e36l 9356457540632

Jednak bych se rád zeptal, kde máme ve Svítkově divoké lesy, ještě jsem tu v žádný neobjevil a to tu bydlím leta a jednak občas jezdím odpoledne na Slezské předměstí k poliklinice a řeknu vám, že žádný med. Tím nerozporuji fakt, že je HK vyřešen lépe, ale orgasmy jako vy tam rozhodně nedostávám. O kruhákunekruháku si vyprávějí pověsti mí známí od Frýdku po Prahu.

0/0
23.3.2017 22:18

J38a15r27o41s85l38a58v 33J67o40n59á10š 4158254942255

Jenom pro informaci: V J části Svítkova je asi 25 ha souvislého lesa. O míře divokosti se přít nehodlám.

0/0
25.3.2017 19:49

J12a39n 72V13r28a67b39e18c 4152730656944

Dle mne je nepodstatné, která z variant zvítězí - zda JV obchvat nebo silnice Červeňák. Měl by to být posudek komparující:

a) celkovou cenu

b) obtížnost získání pozemků=schopnost začít

c) množství záboru cenné zemědělské půdy

d) vyřešení potřeb průmyslových podniků v Černé za Bory

Dle mne poslední varianta by preferovala JV obchvat, předchozí 3 by měli být lepší s Červeňákem.

Ať si Vebr nyní říká co chce, hlavně ať jednu z těchto dvou variant dotáhnou.

A ještě předtím daleko důležitější SV OBCHVAT !

+2/−1
23.3.2017 12:09

P73e16t48r 80K58o24r72b85e70l 9966567730102

Pokud spojku přes Červeňák neprotáhnete někam k autobusové zastávce v Průmyslové ulici tak jenom vyrobíte další kolabující místo na křižovatce v Kyjevské. Sanitky tudy jezdit nebudou, protože jim bude hrozit zablokování na mostě vhodném jen pro jednosměrný provoz. Je to pěkná čára v mapě, ale zatím nedomyšlená.

0/0
23.3.2017 13:08

J70a59n 20V83r70a67b43e59c 4662330956714

Dobrý den - to od Vás je pokaždé jak kolovrátek = napojení+jednosměrný most ;-D.

Přeci nikdo neříká, že se nemůže přes Chrudimku nakonec postavit nový 2-pruhový most a Červeňák zbourat, vždyť jde v celé akci o nepodstatnou drobnost i z finančního hlediska.

To samé napojení na stávající komunikace na východním konci přes velké kruháky (aby to bylo průjezdné)...R^

...jsme v 21.století ;-)

+3/0
23.3.2017 15:43

P50e45t69r 75K18o35r21b72e62l 9596617900772

Tak vám holt jako kolovrátek musím zopakovat to vám tak nějak nedochází:

1) Postavit nový most přes Chrudimku není z finančního hlediska drobnost, ale pěkná darda

2) O novém mostu kromě vás nikdo nemluví, neplánuje se.

Až vám to dojde tak se posuneme.

0/−1
23.3.2017 17:08

O51n89d51ř18e54j 15N82o98s13e57k 3170284341448

Kdo vám řekl, že se nový most (s použitím stávajících patek) neplánuje? O kolovrátku bych na vašem místě raději pomlčel.

+2/0
23.3.2017 19:55

P15e31t44r 16K81o52r18b17e78l 9136207610702

Nikde jsem zatím neslyšel, že by se plánoval. Máte něco v rukávu?

0/−1
23.3.2017 22:04

J44a11n 46V21r97a29b15e29c 4762900506214

Tak toto je jak na dětském pískovišti...

V Pardubicích teče Dunaj? Nebo to je most přes nějaké x-kilometrové údolí?

Bavíme se o říčce Chrudimce, takže mostu s délkou řádově 50metrů!

Proboha: když se někde buduje obchvat, silnice, největší a nejnákladnější horor je to dostat do stavebního povolení, přežít archeology a odkoupit/vyvlastnit pozemky od všech spekulantů a dalších grázlů,...fakt NIKDO, opravdu nikdo NEŘEŠÍ na jakékoliv stavbě v ČR jeden hloupý MOST!

I Charvát jasně říkal, že není 100%ní, že ten most půjde využít, stejně na něm budou muset dělat úpravy za slušné peníze (a znova checkovat statiku), takže přestaňme řešit nepodstatnou kravinu jako nový most nákladově mezi CZK 10-30 mil. když tahle celá sranda (JV obchvat nebo "Červeňák-to je jedno) bude mít 10 číslic!

+1/0
23.3.2017 20:43

P27e22t72r 47K86o61r56b83e90l 9166507270522

Jednak má už nyní asi 80 metrů bo rezerva na povodně a to ho v těch dvacátých letech postavili partyzánsky v rámci cvičení takže je otázka jaké normy bude muset splňovat dneska a jednak tu "kravinu" neřeší akorát pan Vrabec. Ostatní se jí bohužel vyhnout nemohou bo život není internetová diskuse.

0/−1
23.3.2017 22:10

M78i47c68h43a21l 48S97t92e44b48l97o 5669461184987

Jasně ať jsou obě silnice, ale hlavně ať už stojí severovýchodní obchvat!!!!!!

Vše teď jezdí zbytečně centrem. Zmizí hned třetina aut!!

+10/0
23.3.2017 11:46

D28u24š38a40n 93N93i63k39o45d68e90m 9505629764793

Také myslím, že ten je momentálně prioritní.

+2/0
23.3.2017 13:23

M38a60r28t67i29n 80Č45a84p64e51k 6520281827734

Další třetina by se dala vyhnat uzavřením podjezdu na 17. listopadu pro auta po dokončení Parama a Trojice. 90% aut z tamních kolon si podjezdem zkracuje cestu k univerzitě a dál na sever nebo odbočí doleva na Palackého. Na tenhle směr už obchvat je, ale lidi ho nepoužívají, jelikož je cesta delší.

0/0
23.3.2017 20:01

M73a80r50c52e57l 65S75t77a19r33ý 9578244183339

severovýchodní se ale stavět bude ne?

0/0
23.3.2017 11:33

L74i30b97o45r 25M63o19u47č47k77a 1888287815392

ne .. pro RSD neni prioritou

0/−1
23.3.2017 13:23

J72a87n 50V75r80a65b70e87c 4492960146214

Ale bude se stavět ;-)

0/0
23.3.2017 15:43



Najdete na iDNES.cz