Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jihovýchodní obchvat Pardubic není priorita, konkuruje mu propojka

Dopravní situace v Pardubicích je zlá, město nutně potřebuje obchvaty. Tyto věty slyší lidé před každými volbami od všech politiků už dobrých dvacet let. Jenže nic se neděje a hned tak ani nebude. Ředitelství silnic a dálnic opět oddálilo stavbu jihovýchodního obchvatu z Dražkovic k Černé za Bory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41a37r17o68s63l95a38v 73R43y82c66h97t49á32ř 2394919629456

I Sezemice budou mít obchvat.

Pardubice budou mít zácpy a diskuze o propojce.

+1/0
24.3.2017 17:34

V43á58c42l26a46v 31A59p54l69t10a38u65e24r 7935725701622

Mě příjde,že tam jak na městě tak na kraji a o ředitelství ani nemluvě sedí jen diletanti.

+2/0
23.3.2017 23:22

Z63d72e87n42e64k 35Š70i36t82i80n84a 2163698320275

V podstatě žádné dopravní řešeni pro Pardubice v dohledné době neexistuje. Jen samé experimenty, které dopravní situaci ani po dobudování Parama nevyřeší. Článek říka, že prioritou obchvaty nejsou. Proč se tedy všude ve světě i v CR staví, jen v Pardubicích nikoliv.

+7/0
23.3.2017 18:08

M79i15c19h64a28l 20Č77e62r98n62ý 7664720581495

A nejsmutnější je, že tyto experimenty vymýšlejí místní politici, místo toho, aby efektivně bojovali za to, aby se obchvat Pardubic mezi priority dostal...

+7/0
23.3.2017 20:36

J20a94r45o85s59l51a58v 96J19o72n32á59š 4448614242885

Myslím, že situace by byla řešitelná zkapacitněním silnice K Židovskému hřbitovu, vybudováním nového kapacitního mostu místo Červeňáku, vedením silnice souběžně s ulicí Za Kopečkem a vybudováním kruhové křižovatky na průsečíku ulic Komenského a Průmyslová. Další kruháč by se musel postavit u hřbitova místo křižovatky ulic Kyjevská a Průmyslová a jeden na křižovatce se silnicí na Nemošice (ale ten bych neviděl jako nezbytný).

Doprava z Foxconnu by se tak vyhnula křižovatce u hřbitova a ta by sloužila jenom vnitroměstské dopravě. Po vyřešení napojení na SKN by mohlo jít o vyhovující kompromisní řešení obchvat vs. propojka.

Jenom proboha ne nějaké provizorium s nastavovaným Červeňákem. Provizorií je v Pardubicích až moc. Doprava tady za komunistů zůstala neřešená (na rozdíl od Hradce), a pardubické ŘSD stále není schopné prolobbovat nápravu bez provizorií! Rv

+1/0
23.3.2017 14:54

M31i52c29h33a55l 59Č74e62r92n98ý 7644190311685

Všechna města staví obchvaty, ale Pardubice propojky. Ideálně přes "plíce města", aby co nejvíce poničilo to málo zelených ploch, které se ve městě nacházejí.... Marně se tomu snažím porozumět.

+3/0
23.3.2017 14:17

J85a59n 40V46r94a35b64e20c 4342170176824

Málo zelených ploch v Pardubicích...tak to asi žiju v jiném městě. Zelených ploch je tu tolik, že nevím, do které dříve, ale autem nemůžu přes město projet.

Je hezké, že nás chcete s auty odsunout někam za město, ale my jaksi potřebujeme s těmi auty jezdit městem, ne v polích...;-D

0/−3
23.3.2017 15:45

M59i30c66h94a87l 40Č56e42r43n26ý 7984730571125

Byl jste někdy v Olomouci? V Hradci Králové? Podobně velká města, spousta parků, zeleně... A Pardubice? Město na křižovatce. A když se hledá dopravní řešení, protne se další silnice skrz město, navíc přes nepostiženou přírodní lokalitu, přestože se může postavit o pár stovek metrů silnice přes pole.... Normální je stavět obchvaty a ne průtahy, tranzitní dopravu vyvést mimo město. A existující silnice uvolnit pro Vás, abyste přes to město mohl jezdit, když na tom tak trváte :-P

0/0
23.3.2017 20:34

J45a31n 49V30r88a90b33e22c 4912220486354

V Hradci jsem každý den. Úúúúúúžasnáááá doprava! Ač o něco větší město, přejet HK stačí polovinu času než Pce. Bohužel. Všude skvělé 4-proudy, no nádhera. VEŠKERÉ OBCHVATY VNITŘKEM HRADCE!

To samé Olomouc, dálniční obchvaty kolem, ale po městě VNITŘKEM všude 4proudy, NIKDO proti tomu neprotestuje.

Jen Pardubicích se ekoteroristi sjednotí dohromady a nestačí jim ani: celý divoký pravý břeh Labe, divoký levý od železňáku dále, upravená Špice a Tyršáky, divoké Dubinské a svítkovské lesy, upravený LesoparkDukla,...

Jestli mi někdo bude posílat výplatu, já klidně přestanu po městě jezdit autem, budu chodit všude pěšky, do baru na kole taky nemám problém:-)

+1/−1
23.3.2017 21:03

P59e77t96r 44K22o49r95b38e17l 9676147680172

Jednak bych se rád zeptal, kde máme ve Svítkově divoké lesy, ještě jsem tu v žádný neobjevil a to tu bydlím leta a jednak občas jezdím odpoledne na Slezské předměstí k poliklinice a řeknu vám, že žádný med. Tím nerozporuji fakt, že je HK vyřešen lépe, ale orgasmy jako vy tam rozhodně nedostávám. O kruhákunekruháku si vyprávějí pověsti mí známí od Frýdku po Prahu.

0/0
23.3.2017 22:18

J75a86r52o17s21l12a37v 11J73o84n44á31š 4438834942895

Jenom pro informaci: V J části Svítkova je asi 25 ha souvislého lesa. O míře divokosti se přít nehodlám.

0/0
25.3.2017 19:49

J46a80n 41V44r20a43b22e30c 4922290696664

Dle mne je nepodstatné, která z variant zvítězí - zda JV obchvat nebo silnice Červeňák. Měl by to být posudek komparující:

a) celkovou cenu

b) obtížnost získání pozemků=schopnost začít

c) množství záboru cenné zemědělské půdy

d) vyřešení potřeb průmyslových podniků v Černé za Bory

Dle mne poslední varianta by preferovala JV obchvat, předchozí 3 by měli být lepší s Červeňákem.

Ať si Vebr nyní říká co chce, hlavně ať jednu z těchto dvou variant dotáhnou.

A ještě předtím daleko důležitější SV OBCHVAT !

+2/−1
23.3.2017 12:09

P88e96t76r 23K73o42r46b83e21l 9196637200732

Pokud spojku přes Červeňák neprotáhnete někam k autobusové zastávce v Průmyslové ulici tak jenom vyrobíte další kolabující místo na křižovatce v Kyjevské. Sanitky tudy jezdit nebudou, protože jim bude hrozit zablokování na mostě vhodném jen pro jednosměrný provoz. Je to pěkná čára v mapě, ale zatím nedomyšlená.

0/0
23.3.2017 13:08

J50a25n 56V63r59a26b59e58c 4562750326934

Dobrý den - to od Vás je pokaždé jak kolovrátek = napojení+jednosměrný most ;-D.

Přeci nikdo neříká, že se nemůže přes Chrudimku nakonec postavit nový 2-pruhový most a Červeňák zbourat, vždyť jde v celé akci o nepodstatnou drobnost i z finančního hlediska.

To samé napojení na stávající komunikace na východním konci přes velké kruháky (aby to bylo průjezdné)...R^

...jsme v 21.století ;-)

+3/0
23.3.2017 15:43

P35e94t54r 93K32o46r54b22e40l 9346607200122

Tak vám holt jako kolovrátek musím zopakovat to vám tak nějak nedochází:

1) Postavit nový most přes Chrudimku není z finančního hlediska drobnost, ale pěkná darda

2) O novém mostu kromě vás nikdo nemluví, neplánuje se.

Až vám to dojde tak se posuneme.

0/−1
23.3.2017 17:08

O83n59d71ř84e36j 36N17o89s28e62k 3790614131428

Kdo vám řekl, že se nový most (s použitím stávajících patek) neplánuje? O kolovrátku bych na vašem místě raději pomlčel.

+2/0
23.3.2017 19:55

P70e22t89r 66K12o51r28b29e47l 9246467660952

Nikde jsem zatím neslyšel, že by se plánoval. Máte něco v rukávu?

0/−1
23.3.2017 22:04

J85a23n 39V23r72a14b86e41c 4332320496844

Tak toto je jak na dětském pískovišti...

V Pardubicích teče Dunaj? Nebo to je most přes nějaké x-kilometrové údolí?

Bavíme se o říčce Chrudimce, takže mostu s délkou řádově 50metrů!

Proboha: když se někde buduje obchvat, silnice, největší a nejnákladnější horor je to dostat do stavebního povolení, přežít archeology a odkoupit/vyvlastnit pozemky od všech spekulantů a dalších grázlů,...fakt NIKDO, opravdu nikdo NEŘEŠÍ na jakékoliv stavbě v ČR jeden hloupý MOST!

I Charvát jasně říkal, že není 100%ní, že ten most půjde využít, stejně na něm budou muset dělat úpravy za slušné peníze (a znova checkovat statiku), takže přestaňme řešit nepodstatnou kravinu jako nový most nákladově mezi CZK 10-30 mil. když tahle celá sranda (JV obchvat nebo "Červeňák-to je jedno) bude mít 10 číslic!

+1/0
23.3.2017 20:43

P13e40t54r 42K50o60r61b34e64l 9556377820412

Jednak má už nyní asi 80 metrů bo rezerva na povodně a to ho v těch dvacátých letech postavili partyzánsky v rámci cvičení takže je otázka jaké normy bude muset splňovat dneska a jednak tu "kravinu" neřeší akorát pan Vrabec. Ostatní se jí bohužel vyhnout nemohou bo život není internetová diskuse.

0/−1
23.3.2017 22:10

M90i63c69h22a15l 87S13t49e92b60l15o 5899741744717

Jasně ať jsou obě silnice, ale hlavně ať už stojí severovýchodní obchvat!!!!!!

Vše teď jezdí zbytečně centrem. Zmizí hned třetina aut!!

+10/0
23.3.2017 11:46

D19u47š71a14n 62N70i95k85o77d85e61m 9225129504943

Také myslím, že ten je momentálně prioritní.

+2/0
23.3.2017 13:23

M13a80r47t58i12n 90Č80a52p30e82k 6560341977504

Další třetina by se dala vyhnat uzavřením podjezdu na 17. listopadu pro auta po dokončení Parama a Trojice. 90% aut z tamních kolon si podjezdem zkracuje cestu k univerzitě a dál na sever nebo odbočí doleva na Palackého. Na tenhle směr už obchvat je, ale lidi ho nepoužívají, jelikož je cesta delší.

0/0
23.3.2017 20:01

M79a67r77c51e24l 61S59t92a65r85ý 9558224773179

severovýchodní se ale stavět bude ne?

0/0
23.3.2017 11:33

L10i13b47o17r 46M21o22u55č86k83a 1928297885642

ne .. pro RSD neni prioritou

0/−1
23.3.2017 13:23

J25a79n 63V30r26a27b98e44c 4472590516564

Ale bude se stavět ;-)

0/0
23.3.2017 15:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.