- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po kuřeti kuřinec, po krávě kravinec, po člověku lidovec. Lidovec Kašpar z Litomyšle.
Takže abychom se bavili jako lidé a ne jako retardovaný fan club městské policie:
1. kolik se na úseku "sledovaném v dvoutýdenním výzkumu" (sic!!!) za posledních 5 let stalo nehod
2. kolik z nich bylo způsobeno překročením nejvyšší dovolené rychlosti (nikoli nepřiměřené – ta může být mnohem nižší)
3. jaké byly následky těchto nehod
4. za jakých se staly okolností (počasí, provoz, stav komunikace...)
ŽÁDNÝ ÚDAJ???!!!! Aha, takže PR radnice, která chce krást? Osobně tuším, že celý "dvoutýdenní výzkum" nebyl ničím jiným, než aktivním vyhledáváním místa, kam by se daly umístit kamery, které by zajistily dostatečně mastný výběr pokut. Dokonce bych se i vsadil, že za posledních 10 let zde nedošlo k jedinému smrtelnému úrazu v důsledku provozu na pozemních komunikacích, zatímco v okolí najdeme místa, kde ke smrtelným úrazům došlo, avšak nelze na nich vybírat pokuty za pomocí úsekového měření rychlosti. Pokud to tak je, navrhovatel a Radomil Kašpar jsou podle mého názoru zločinci naplňující skutkovou podstatu trestného činu podvodu (uvádějí občany v omyl za účelem obohacení) a měli by být řádně vyšetřováni orgány činnými v trestním řízení. Jak to, že litomyšlské policie nekoná? nemají čas, protože také musí vybírat pokuty? Nepomíněnému trestu odnětí svobody se pak obvinění snadno vyhnou prokázáním, že co zde píši, není pravda (tedy statistikou dopravní bezpečnosti měřeného úseku v porovnání s úseky jinými, kdy se ukáže, že právě tento jediný úsek je ze všech v celé Litomyšli a okolí právě ten nejnebezepčnější). V opačném případě – do tepláků!
Jak je ctena libost, najdete si danou lokalitu a uvidite, jake se tam staly nehody.
Provoz systému bude stát přes 90 Tis/měs. + platy nových ouřednických budižkničemů. Takže, aby si to na sebe "vydělalo", bude se pokutovat za sebemenší překročení bez ohledu na skutečnou bezpečnost provozu. Další stroj na prachy, další město řízené dopravně-fašistickým xindlem. Jezdím tudy často, spíše by se tam hodilo dát 70 - 80 km/h. Ale to by se na tom pak těžko někdo přiživoval. Bych blil...
Velká škoda je, že Kašpar ani neuvede (natož aby to napsal autor článku), jaká je v úseku nehodovost a kolik nehod je zapříčiněno vyšší než povolenou rychlostí.
Jestliže v úseku 80% řidičů překračuje limit, tak to tam musí být hromady vraků, kopce mrtvol a stovky zabitých cyklistů a maminek s kočárky!!!
S tím se musí něco udělat Kašpare!
policie ma na to aplikaci, muze si kazdy najit a udelat obrazek sam...
Velká škoda je, že Kašpar ani neuvede (natož aby to napsal autor článku Švec), jaká je v úseku nehodovost a kolik nehod je zapříčiněno vyšší než povolenou rychlostí.
Jestliže v úseku 80% řidičů překračuje limit, tak to tam musí být hromady vraků, kopce mrtvol a stovky zabitých cyklistů a maminek s kočárky!!!
S tím se musí něco udělat Kašpare!
Kdyby raději místo zavedení radarů přestala Litomyšl blokovat stavbu dálničního obchvatu, nebude tam za pár let muset být ani ta čtyřpruhovka skrz město.
Je ještě někde rozbor o kolik překročili 50 v jakou dobu a na kterých místech, že by jako zpětnou vazbu mohli nejdříve zkusit variabilní změnu rychlosti (50-70) dle doby a až pak vyvozovat represivní opatření, který je zástupným problémem pro obhájení byznysu z rychlosti. Až se to mezi lidma rozšíří a chycených bude minimum, proč nedat omezení na 40, nebo na 30, už je to odzkoušené jinde. Takoví radní by už po volbách neměli nikdy zasednout.
A co i lidé co bydlí u silnice, těm zakáeme chodit domů v té době, kdy se povolí vyšší rychlost? Nebo dostanou lízátko za zničený zdraví?
Však je tam úsek, kde můžete jet i 70 km/hod. Mimo tento úsek jsou přechody pro chodce. To tam chcete jet osmdesátkou?
Do kopce směr Svitavy žádné přechody nejsou. Místo radaru to chtělo povolit 70 a zákaz předjíždění pro kamiony. Jak už píše dříve p. Pekárek.
Názvy ulic mi v Litomyšli moc neříkají, ale jestli to bude na tom čtyřproudu, tak to nemá s bezpečností co dělat. Ale represe je tak nějak v módě a pod záminkou naší bezpečnosti a dobra si necháváme už teď líbit kde co.
Administrátor dislkuse seznal, že můj příspěvek je příliš úderný. Takže znovu a sterilní krasomluvou. Kdyby tam dali 70 pro osobáky a zákaz předjíždění pro kamiony, tak by to vyšlo násobně levněji a nenaštvávali by tolik lidi...
ale radnice by měla prd vejvar. Takhle bude větší kus žvance na okousání....