Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úsekové měření na I/35 v Litomyšli odstartuje ve zkušebním provozu

Bílé čáry na frekventované silnici I/35 v Litomyšli jsou už nachystané. Páteřní komunikací Pardubického kraje projedou denně desítky tisíc řidičů osobních i nákladních aut. Jenže řada z nich nedodržuje povolenou rychlost. Město tak v březnu spustí na vybraných částech úsekové měření.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M23i42l96a27n 74Z26e49l73i44n80a 7760511311944

Po kuřeti kuřinec, po krávě kravinec, po člověku lidovec. Lidovec Kašpar z Litomyšle.

0/0
8.3.2017 14:14

J93a55n 26N25o63v14á67k 3304742288382

Takže abychom se bavili jako lidé a ne jako retardovaný fan club městské policie:

1. kolik se na úseku "sledovaném v dvoutýdenním výzkumu" (sic!!!) za posledních 5 let stalo nehod

2. kolik z nich bylo způsobeno překročením nejvyšší dovolené rychlosti (nikoli nepřiměřené – ta může být mnohem nižší)

3. jaké byly následky těchto nehod

4. za jakých se staly okolností (počasí, provoz, stav komunikace...)

ŽÁDNÝ ÚDAJ???!!!! Aha, takže PR radnice, která chce krást? Osobně tuším, že celý "dvoutýdenní výzkum" nebyl ničím jiným, než aktivním vyhledáváním místa, kam by se daly umístit kamery, které by zajistily dostatečně mastný výběr pokut. Dokonce bych se i vsadil, že za posledních 10 let zde nedošlo k jedinému smrtelnému úrazu v důsledku provozu na pozemních komunikacích, zatímco v okolí najdeme místa, kde ke smrtelným úrazům došlo, avšak nelze na nich vybírat pokuty za pomocí úsekového měření rychlosti. Pokud to tak je, navrhovatel a Radomil Kašpar jsou podle mého názoru zločinci naplňující skutkovou podstatu trestného činu podvodu (uvádějí občany v omyl za účelem obohacení) a měli by být řádně vyšetřováni orgány činnými v trestním řízení. Jak to, že litomyšlské policie nekoná? nemají čas, protože také musí vybírat pokuty? Nepomíněnému trestu odnětí svobody se pak obvinění snadno vyhnou prokázáním, že co zde píši, není pravda (tedy statistikou dopravní bezpečnosti měřeného úseku v porovnání s úseky jinými, kdy se ukáže, že právě tento jediný úsek je ze všech v celé Litomyšli a okolí právě ten nejnebezepčnější). V opačném případě – do tepláků!

+3/0
8.3.2017 9:56

M89i26r92o96s45l35a93v 31U34r11b20a88n 1556117961939

Jak je ctena libost, najdete si danou lokalitu a uvidite, jake se tam staly nehody.

http://maps.jdvm.cz/cdv2/apps/nehodynalokalite/Search.aspx

0/0
10.3.2017 19:21

R81a15d28e91k 73N48o53v76a70k 9184403419560

Sorry jako jmenovče, ale je to místní komunikace, v obci a přímo u silnice bydlí lidé. Nevím jak tobě, ale mě by se nelíbilo kdyby se mi před barákem předhánělo denně patnáct tisíc řidičů osobáků s dodávkama osmdesátkou a supícíma kamionama.

Asi budeš jeden z nich, když takhle vyvádíš.

Já se přiznám, že sem v tom kopci taky nehlídal moc tachometr, ale nevadí mi to. Z jednoho kamionu před sebou se nepos...u.

0/0
6.4.2017 6:38

M33i92l66a77n 88Z83e98l55i76n97a 7540821291964

Provoz systému bude stát přes 90 Tis/měs. + platy nových ouřednických budižkničemů. Takže, aby si to na sebe "vydělalo", bude se pokutovat za sebemenší překročení bez ohledu na skutečnou bezpečnost provozu. Další stroj na prachy, další město řízené dopravně-fašistickým xindlem.Rv Jezdím tudy často, spíše by se tam hodilo dát 70 - 80 km/h. Ale to by se na tom pak těžko někdo přiživoval. Bych blil...

+5/0
7.3.2017 14:10

J92a83k66u70b 23R65e19i84t24e56r 2365640518724

Velká škoda je, že Kašpar ani neuvede (natož aby to napsal autor článku), jaká je v úseku nehodovost a kolik nehod je zapříčiněno vyšší než povolenou rychlostí.

Jestliže v úseku 80% řidičů překračuje limit, tak to tam musí být hromady vraků, kopce mrtvol a stovky zabitých cyklistů a maminek s kočárky!!!

S tím se musí něco udělat Kašpare!

+7/0
6.3.2017 9:52

M26i35r36o94s61l74a10v 18U52r21b66a26n 1976477151169

policie ma na to aplikaci, muze si kazdy najit a udelat obrazek sam...

http://maps.jdvm.cz/cdv2/apps/nehodynalokalite/Search.aspx

0/0
10.3.2017 19:24

J72a19k53u50b 59R92e14i47t26e75r 2465480778204

Velká škoda je, že Kašpar ani neuvede (natož aby to napsal autor článku Švec), jaká je v úseku nehodovost a kolik nehod je zapříčiněno vyšší než povolenou rychlostí.

Jestliže v úseku 80% řidičů překračuje limit, tak to tam musí být hromady vraků, kopce mrtvol a stovky zabitých cyklistů a maminek s kočárky!!!

S tím se musí něco udělat Kašpare!

+2/0
6.3.2017 9:51

J51a33n 42S35l39o50v71í59k 3309547960848

Kdyby raději místo zavedení radarů přestala Litomyšl blokovat stavbu dálničního obchvatu, nebude tam za pár let muset být ani ta čtyřpruhovka skrz město.

+8/0
5.3.2017 14:30

A40l55i13c96e 67J71a78n17á83k26o20v11á 4238335314879

Je ještě někde rozbor o kolik překročili 50 v jakou dobu a na kterých místech, že by jako zpětnou vazbu mohli nejdříve zkusit variabilní změnu rychlosti (50-70) dle doby a až pak vyvozovat represivní opatření, který je zástupným problémem pro obhájení byznysu z rychlosti. Až se to mezi lidma rozšíří a chycených bude minimum, proč nedat omezení na 40, nebo na 30, už je to odzkoušené jinde. Takoví radní by už po volbách neměli nikdy zasednout.

+13/0
2.3.2017 20:33

R78a85d37e60k 39N42o68v42a83k 9714183649440

A co i lidé co bydlí u silnice, těm zakáeme chodit domů v té době, kdy se povolí vyšší rychlost? Nebo dostanou lízátko za zničený zdraví?

0/−1
6.4.2017 6:40

J22i87ř98í 53H73u61d58e44c 2283177748681

Však je tam úsek, kde můžete jet i 70 km/hod. Mimo tento úsek jsou přechody pro chodce. To tam chcete jet osmdesátkou?

+3/−1
2.3.2017 18:35

J69a36n 34H23á41j22e16k 2286826803445

Do kopce směr Svitavy žádné přechody nejsou. Místo radaru to chtělo povolit 70 a zákaz předjíždění pro kamiony. Jak už píše dříve p. Pekárek.

+5/0
2.3.2017 20:17

J26i45ř55í 97H85u70d22e94c 2623247728701

To je sice pravda, že v kopci na Svitavy přechody nejsou, i když nevím proč. Chodci tam potřebují přejít z jedné strany silnice na druhou. Nejbližší možnost přejít na druhou stranu silnice je dole pod Sokolovnou kde je podchod. Je to ale dost daleko. Patrně v tom kopci nechtějí zdržovat provoz motorových vozidel a proto tam asi přechody nevyznačili. Chodci se však kvůli tomu v takovém provozu obtížně dostávají na druhou stranu.

+1/0
2.3.2017 20:50

J38a21n 56H48á70j72e53k 2596776613915

Musel by vzniknout ostrůvek, tj. dva pruhy nahoru do kopce by se musely sloučit do jednoho.

Hlavní problém je, že není obchvat. A úsekové měření bych dal na výjezdu z Litomyšle a konec až u Benziny na kopci.....

Jinak nechápu, proč už tam nejsou zkušebně nakreslené tři pruhy až do Mohelnice a po treba 5km - 7km změna.

0/0
3.3.2017 17:16

B68o15h44u29s52l59a12v 45D61u41š53e81k 5180285634715

Názvy ulic mi v Litomyšli moc neříkají, ale jestli to bude na tom čtyřproudu, tak to nemá s bezpečností co dělat. Ale represe je tak nějak v módě a pod záminkou naší bezpečnosti a dobra si necháváme už teď líbit kde co.

+14/−3
2.3.2017 17:48

R72u16d21o21l53f 96P65e95k11á83r72e44k 9542381309653

Administrátor dislkuse seznal, že můj příspěvek je příliš úderný.Rv Takže znovu a sterilní krasomluvou. Kdyby tam dali 70 pro osobáky a zákaz předjíždění pro kamiony, tak by to vyšlo násobně levněji a nenaštvávali by tolik lidi...

+13/0
2.3.2017 14:24

R63o53b85e91r50t 50V69i45l60i78m21o38v84s39k48ý 1299165104798

ale radnice by měla prd vejvar. Takhle bude větší kus žvance na okousání....

+2/0
6.3.2017 7:59

L52u65b49o47š 71K49r48t27i67č85k66a 4894328203863

Jako by nestačil ten kruháč, který ve špičce totálně ucpe slavnou "35", vymyslíme další unikátní měření na dvouproudovce, kde by mohlo být 70 nebo 80......opravdu někteří lidé mají hlavu aby jim nepršelo do krku.

+18/0
2.3.2017 12:49

K27a63r42e71l 31L31a46n75g60r 2742857360218

Misto tlaku na dalnici se vymysli tahle bejkarna. Jako by nestacilo, ze pred par lety opravovana vozovka je zase trop... Kde jinde pak predjet kolonu kamionu?

+8/0
2.3.2017 12:18

M71i45l53o37š 53B57é77m 6984239152233

To zas dostane bezpečnost provozu na zadek. V místě, kde lze na dvouproudu bezpečně předjíždět kamiony, si budou všichni hrát na dodržovače. A předjíždět se bude až mimo oko velkého bratra na méně vhodných místech... R^

+28/0
2.3.2017 11:52

J52a12n 33H11r59u93z87a 8874278969217

Hrát si musíte. I v noci za nulového provozu, bohužel. Estébáci z Czechradaru musí přece vydělávat.

+11/0
2.3.2017 11:56

S83t86a44n 78N57o16v89á88k 5717855225374

A ve tři ráno se sám ve dvou pruzích budete plížit padesátkou, protože konšelstvu jde o bezpečnost. Jejich cílem není vybrat více peněz na pokutách, ale zajistit bezpečí jak pro chodce, tak pro ostatní motoristy. Tomu snad nevěří ani ten starosta...

+23/−1
2.3.2017 11:52

J55a32n 42H38r46u74z42a 8864138579287

Úsekové měření nemůže vydělávat. Na rozdíl od zabukované kamery je dobře vidět začátek i konec. Cvičené oko rozpozná i klasickou kameru od té měřící.;-)

+2/0
2.3.2017 11:57

S28t28a97n 44N26o66v86á96k 5187235595604

Mluvím o tom, že i kdybych byl ve tři ráno jediný vzhůru v celém městě, tak se tam budu muset courat padesátkou.

Starostovi to ale vadit nebude, protože přestupky řeší jeho podřízení...Rv

+7/−2
2.3.2017 12:03

L65u92b73o98m70í19r 34S43a37z39e74č76e77k 7269648515233

A jak bys tam Staníku chtěl jezdit, když tam ta padesátka je?

+3/−6
2.3.2017 17:56

A84l19i18c36e 67J25a60n59á70k72o32v84á 4878135234959

Třeba změnou v kompetenci měÚ a instalací variabilních značek povolující rychlost dle skutečné stuace, pokud jde tedy opravdu o bezpečnost (haha)

+8/0
2.3.2017 20:35

R71a75d45e71k 74N71o76v78a24k 9904883539310

v tom kopci vedle baráků? A co těm obyvatelům u silnice? Koupím jim sluchátka proti hluku a rohypnol?

0/0
6.4.2017 6:44

S66t98a11n 44N83o33v13á51k 5347965765234

Asi nejlépe přizpůsobením rychlosti stavu a povaze vozovky.

Jak jednoduché, milý Lubomírku...

+1/0
3.3.2017 6:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.