Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Spor, jak spojit pardubické nádraží s Duklou, se snad rozhodne v březnu

V jednom se pardubičtí politici shodují - je potřeba spojit nově opravené okolí nádraží se sídlištěm Dukla. Velký rozpor je však v tom, jak to udělat. Radní navrhují lávku, většina opozice pak zase podchod. Verdikt padne v březnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25a53n 61T50a77r18a34b91a 4416576289669

Lávka je nepohodlná, podchod bude plný voňavých dřímajících občanů. Navrhuji kabinovou lanovku. Turistická atrakce a bezpečná k tomu. Pochybuji, že by vyšla dráž než podchod. A ještě jako atrakce přinese městu turistický ruch.

0/0
1.3.2017 10:55

J66a79r34o73s46l46a63v 63J68o34n82á18š 4128544772415

Jako myšlenka zajímavé, ale pochybuji, že by projížďka lanovkou nad nádražním kolejištěm a vedle Parama byla pro turisty atraktivní. A pro cestující by to bylo dost krkolomné řešení.

0/0
1.3.2017 15:12

Z34d19e50n76e31k 86Š14i46t52i63n39a 2373928130775

Toto spojení jako obchvaty se zde staví min 40 let a vzhledem k nesourodému zastupitelstvu a hájený hokej se tohoto spojení v doohledné době nedočkáme. Jinak preferuji prodloužení podchodu. Bude to vznešenější a levnější.

+2/0
28.2.2017 18:41

J62a67n 74V34r23a26b39e14c 4412310206634

Prosazování lávky naprosto nechápu.

Ať se někdo dojede podívat např. do Ostravy, jak takové lávky po pár letech vypadají...no "krása".

Naopak v jiných městech -Brno, nově Plzeň, jsou podchody a vše bez problémů funguje.

Já nevím, proč my musíme vždy stavět něco jak v 18.století.

I ta naše východoČeská Třebová při přestavbě nádraží udělala zároveň podzemní parkoviště. Z těch se při aktuální přestavbě přednádraží mohlo rovnou chodit do podchodů, vše by bylo čisté, bezpečné. My tu stále řešíme parkování u Alberta, až se lihovar změní na areál ČSOB Pojišťovny =tak problém parking razantně "zhoustne"...

Po lávce budeme všichni čichat Paramo, každý vstup/výstup stavět kvůli bezbariérovosti výtahy, pak to celé ještě a-la Ostrava zaplechovat, aby tam ještě někdo někoho neshodil na koleje...

Kocourkov ;-(

+4/0
28.2.2017 18:00

J89a69r53o48s32l39a92v 67J32o16n50á44š 4788754862305

Pan architekt Řepa má pravdu. Podchod je ideální řešení. Lávka je zaprvé bariéra, takže mnoho lidí raději bude dále chodit přes koleje, a zadruhé je to řešení hodné 19. století.

A že by se město muselo finančně podílet? Myslím, že je i zájmem ČD či SDŽC řešit prostupnost nádraží způsobem, který umožní průchod i lidem s pohybovým handicapem, a hlavně zjednoduší v dlouhodobější perspektivě přístup k případnému dalšímu nástupišti nebo i přístup do kolejiště "posunovacího nádraží". A finanční spoluúčast města lze nejspíš řešit s pomocí nějakých strukturálních fondů EU.

+4/0
28.2.2017 16:50

M81a16r35t70i65n 55B30e49n36e30š 4635241935145

Počasí a děti by měli rozhodnout.

Rodiče budou radši, když za deštivého a větrného počasí jejich dítě dojde v suchu na vlak či autobus, než třeba zmoklé a vyfoukané větrem a vůní z Parama po lávce.

+5/−1
28.2.2017 9:30

M19a55r21t33i23n 76H98a25v16e96l10k44a 8554552274

Jojo - podchod slibovali. Pak si to spočítali a začali chystat další průmyslové konstrukce ...:-/ A že by už i věděli, kdo je postaví?

Všechno kolem železnice v Pardubicích "zapáchá" ... vždyť podchod prezentovali jako součást řešení nádraží. Nebo se mýlím pane Dušek?

---------------------------------------------------------------------------------------------

Místo kvalitních staveb co neničí krajinu, mají nějakou koncepci a řeší ji lidé znalí s respektem k názoru veřejnosti si to řeší politici "pod pokličkou", dělají s tím tajnosti, mnohdy to řeší na úkor občanů (aby to byla veliká zakázka, ale zase se neukázalo, jak to je zcela nerentabilní) - to jsou naši politici.

+1/0
28.2.2017 9:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.