- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Netolický nepodpoří nic co se týká Pardubic... Reálněji vidím linku Česká Třebová - Londýn
Stavba letiště projektově 280mil, s vícepracemi 400mil (=což je jistota, všichni stavaři jasně říkali, že je to nepostavitelné a někde se to musí očůrat).
Ale OK, i já si přeju fuknční letiště, budu z něj taky profitovat
Pane redaktore prosím dodejte v dalším článku zásadní informaci:
13mil sleva z letištních poplatků + 11mil dotace Ryanairu = 24mil.
Kolik jsou ty letištní poplatky v základu? (= z kolikati je ta sleva?)
Byly letištní poplatky více než 24mil? Pak stále dobrý...
Byly poplatky 15-24mil? Jsem nasr.., ale chci aby to fungovalo = OK
Byly letištní poplatky přesně nebo jen lehce nad 13milionů? Tak pak je to neskutečné!
A takovýto "diskont" žádám uplatnit u chvástající se ředitelky EBY Šmejkalové u každé její měsíční manažerské výplaty...
Budu jedním z prvních zákazníků na let do Londýna
Nicméně: Přeci každé letiště si účtuje od dopravců letištní poplatky. A ne zrovna malé.
Rozuměl bych tomu, že např. Ryanairu je pro první rok pardubické letiště pro "rozpohybování" letiště úplně zruší.
Jestli tam ale už nyní nejsou ŹÁDNÉ letištní poplatky a ještě jim k tomu přidají přes 10mil ročně, tak jsou tyto miliony dost děsivé (stačí, že 400milionů vyletělo oknem ve stavbě), Netolický má pak pravdu a paní ředitelka by raději měla mlčet (ne si gratulovat k Ryanairu) a chodit kanály...
Ta stavba by měla stát 280 mio. Jinak záleží na smlouvě. Jestli bude Ryanair nějakým způsobem propagovat region, pak by to mohla být účinnější reklama než nějaké brožury a expozice na veletrzích cestovního ruchu. Hodně bude záležet na CK a regionálních podnikatelích, aby vymysleli něco, co turisty v regionu aspoň den nebo dva pozdrží. Velká pardubická, Zlatá přilba, Hip Hop Camp či Rock for People je poměrně málo.
Správná cesta jak přiblížit tento region,každý začátek něco stojí když je na pány hokejisty tak proč nepodpořit dobrou věc
Já bych si taky přál, aby se to rozjelo.
Ale to "něco na začátek" jaksi už bylo...
...a to cca 400milionů...
Jestli to bude polykat další desítky mil.ročně na dotacích (protože pak si o dotaci řekne EasyJet, Germanwings,...) a z letištních poplatků nebude nic, tak je to děsivá politická žumpa...
Dotace leteckých linek by vůbec neměly existovat.
To není ani tak dotace dopravy, jako spíš propagace regionu. Neříkám, že je to správné, říkám, že v různých formách je to běžné.
Dle mě velká šance pro Pardubice, pokud se to vezme za správný konec. Část dotace jako výměna za reklamu na vyžití v regionu, pokud si někdo bude skrz Ryanair hledat spojení do ČR, by mi přišla dobrá. Navázat by se na to ale měli i lokální hotely, penziony, restaurace, bary, diskotéky, aby třeba Britové, co přiletí na 4 dny do Prahy, strávili 1 den i s nocí v Pardubicích. Část dotace by i mohla být navázána na to, kolik lidí reálně v regionu zůstane a něco utratí.
To není šance jenom pro Pardubice, ale i pro Hradec, Chrudim atd. Logicky by měl mít Hradec zájem na tom, aby na přilákání turistů z Anglie participoval podílem na té dotaci. Užitek to přinese oběma městům a krajům. Letiště v Pardubicích totiž není jenom pardubické, ale regionální.
Zajímaly by mne údaje, kolik lidí by fakt mělo zájem létat z Pardubic do Londýna a za kolik...
je rozdíl zájem a kolik lidí je ochotno zaplatit cenu tak, aby byla linka zisková.
Není mi jasné, proč taková dotace není automaticky trestným činem.
Tak mate moznost zalovat.
Je to normalni vec v cele EU
Tresnej cin je spis ta dotace na novostavbu trati do Mosnova.. to je úplně k smíchu, kolik to stalo a kolik lidi tam kdy bude jezdit.
No to prirovnani s linkou do Opatova je fakt na úrovni vidlaka Netolickeho.
Ryanair je největší evropska společnost, jeho následuji další firmy.
Pokud si nevyhradili žádnou dotaci na rozjezd linek, tak to fakt nemusite nic stavět.
Ryan se tak chova vsude..
Kraj má řešit základní dopravní obslužnost. Ne letecké spojení vidlákova s Londýnem. ale jinak souhlas, stavět letištní terminál z veřejných peněz je blbost.
Tak jestli tohle město nepodpoří, tak je to stádo (nepublikovatelné slovo). Jediná cesta, kterou je dobré jít, je nalákat sem nízkonákladovky. S v podstatě přímým kvalitním a rychlým spojením do centra Prahy jsou Pardubice nejlepším možným záložním letištěm pro Václav Havel Airport. Vždy tu byla tradice dopravního uzle. Je v tom potenicál budoucích zisků, pracovních příležitostí. Co jiného bychom si mohli přát.
Nižší daně a méně buzerace, namísto dotací.