- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nerozumím, proč nějaký starosta vůbec řeší, kolik to bude stát. Jeho obec nic. Naopak by to výrazně zlepšilo dopravní obslužnost, nemusel by stavět další parkoviště, opravovat silnice apod.
A co raději v Dolní Moravě za ty peníze vyřešit parkování a opravit silnice, co tam vedou? Není to lepší než vláček?
Je to dost tragikomické. Po výpravčím Duškovi se stal náměstkem pro dopravu Michal Kortyš z ODS. Pokud se nemýlím, tak ODS šla do voleb s tím, že nechtějí podporovat z veřejných peněz věci typu Ostřešanská spojka (pěkný ekonomický nesmysl - jen velká zakázka), terminál na letišti a pod...
A hleďme - garnitura se vystřídala, pan Kortyš zasedl do křesla a otočil!!!
Pamatujte si to, jak se dá politikům věřit!!!
Duch Duška na Kraji nejspíše straší dále.
V těch Pardubicích se fakt již někdo zbláznil a miluje vláčky.
Myslel jsem, že když jsme se zbavili výpravčího Duška, tak se to dostane do reality. Ale ono ne. Nejdřív si nechali udělat logo, že jsou Pardubice křižovatkou železnic a teď to chtějí za každou (dotační) cenu naplnit.
Dotace jsou naprosto špatné. Dávají politikům anonymní peníze a vymýšlí se za ně pitomosti a "pomníčky". Nikdo z nich neponese osobní ekonomickou odpovědnost za to, když se předpokládaná rentabilita nenaplní
Jen prostaví veliké částky, vybetonují krajinu a nechci spekulovat o jejich motivaci.
Politici si stavějí pomníčky za jakékoliv veřejné peníze - říká se tomu "porcování medvěda". Dotace jsou úplně to samé jako "investiční" část státního rozpočtu, jen se tomu říká jinak a místo z Prahy jdou z Bruselu.
Jenže Králickým už bylo slibováno kde co. třeba nová silnice, nesplnilo se nic. Odříznutí od Hanušovic zrušením tamní trati, zrušení továrny na žárovky, jaksi že jako už nebudou a ted se dováží, zrušení diagnosťáku, a ted pro jistotu zase plašení s imigrantskou ubytovnou, nyní tedy aktuálně s dámskou věznicí..... No a z toho pohledu musí být pro ně zpráva o nápadu s kolejemi do Dolní Moravy a co já vím třeba lanovky na Králický Sněžník opravdu potěšující.
Ale trať zkrz Bezpráví necháme chátrat dál. Sice tam denně projede 10.000 lidí a více než 100.000 tun zboží, ale to není podstatné.
To asi není ten správný příklad. Tam je to v nějakém běhu. Jsou horší.
Ta odbočka bez nějakého kloudného spojení s Králíky postrádá smysl. Opravte silnici, elektrifikujte trať do Králík, aby tam mohli jezdit přímé vlaky z Pardubic a navažte na ně skibusy.
Silnice samá díra, města nemají peníze na odklízení sněhu, školy potřebují na pomůcky, nemocničním sestrám a lékařům by se mohlo přidat.... Ale vymyslí se TOHLE.
Á blíží se volby tak se slibuje o sto šest aby se nepřišlo o pelíšky
asi jste si toho nevšiml ale krajské volby byly loni na podzim
Fandím tomu ale pořádnou trat, žádné nozovky...trat se staví na stovky let a né na sezonu
Většinu tratí postavili za C.K ... a není to tak dlouho, co se s velkou pompou (s odůvodněním neefektivity) rušily a koleje trhaly ...