Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Lanškrounsku se srazilo nákladní auto s vlakem. V něm se zranil pasažér

U obce Luková na Orlickoústecku se v pondělí odpoledne srazil vlak s nákladním vozem. Auto uvízlo na přejezdu se závorami, posádka vozu vyvázla bez zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88a11n 79T28a77r29a92b26a 4146766399149

Podle videozáznamu řidič nedokázal na zledovatělé vozovce ovládat vozidlo tak, aby přejezd bezpečně přejel, o žádnou závadu nešlo. Tedy jinak řečeno, vůbec na něj neměl vjet. Chápu, že, jako každý kamioňák co způsobí nehodu, lže jak se dá. Počet nehod na přejezdech roste, počet výmluv roste taky a počet průjezdů při aktivní signalizaci roste raketově. A abych byl spravedlivý, kamioňáci v tom nejsou sami, družně jim sekundují řidiči osobních aut, dodávek a dokonce i autobusů. Policie si s tím neví rady, takže to mohou spasit pouze pojišťovny. Prostým přidáním absolutní výluky z plnění do všeobecných pojistných podmínek - pojištění se nevztahuje na škody při střetech s vlakem a s drážním zabezpečovacím zařízením. Asi nejsnažší cesta jak provozovatele vozidel upamatovat a nutit své zaměstnance chovat se méně zběsile. Byť ani to nevyřeší zákonem směšně limitovanou odpovědnost řidiče-zaměstnance v podobě pouhých 4 a půl měsíčního platu, ať je způsobená škoda jakkoli vysoká.

0/0
31.1.2017 22:47

V19á66c14l96a58v 11A81p26l26t27a32u90e52r 7525975671512

Vážení.Ten blbec co tam vjel tak už musel vidět světla.No a když už tam vjel a "uvízl" a se spolujezdcem z auta utekl tak proč mu ten spolujezdec nezdvihl závoru a nebo ji nepřerazil.Ta závora byla ze dřeva.Prostě bych to tomu kreténovy nechal všechno zaplatit.Vždyť dnes jsou srážky s vlakem na denním pořádku.

0/−1
31.1.2017 11:26

I81v76a 74K16r53i98š87t89o70f98o17v50á 9928598245695

V článku je, že tam vjel ještě před spuštěním závor a jakoukoliv signalizací.

,

Podle Vilímkové zřejmě řidič vjel na železniční přejezd ve chvíli, kdy závory byly nahoře a signalizační zařízení průjezd přes trať umožňovalo. Nákladní auto zůstalo z dosud nezjištěných příčin na přejezdu stát, pravděpodobně kvůli technické závadě. Teprve poté se závory spustily.

.

A taky tam je, že mu auto nejelo. Tak jak mohl odjet?

0/0
31.1.2017 11:56

V67á33c12l57a48v 42A46p79l75t76a71u78e87r 7745355311352

Paní Krištofová.Co asi ten řidič řekne po tom co se stalo a přitom žádný další svědek není.Snad nejste tak bláhová že se přizná.Trošku náhoda ne,že v poslední době se auta porouchají zrovna na přejezdech.

0/−1
31.1.2017 12:54

I73v32a 98K63r97i65š67t26o17f87o11v74á 9748338665175

Kamery? Nedávno byly namontovány k většině přejezdů v republice. ;-)

0/0
31.1.2017 15:37

J31a84n 29T94a19r13a49b40a 4936396769379

Na většině? Jste patrně veliká optimistka... Kamery jsou na mizivém procentu přejezdů.

0/−1
31.1.2017 22:36

D18a11v94i73d 84P25e28c37a 1255154681666

Zatím jen jeden moudrý stavitel dokázal postavit u nás trať bez přejezdů. Adolf Hitler - Havlíčkův Brod - Brno.

0/0
31.1.2017 7:55

J44a41r41o54m45i15r 11C52h14a70l66o89u15p35k26a 4709817685697

Hitler to projektoval?

+1/0
31.1.2017 8:35

I68v88a 40K17r15i91š36t88o59f14o39v90á 9258258615605

Nejenom to, byl moudrý (dle pana Pecy!!). Zřejmě to i projektoval, stavěl, navážel materiál....;-);-D

0/0
31.1.2017 10:03

D77a70v94i93d 88P38e33c32a 1475444151676

To slovo Hitler bere chytrý člověk jako nadsázku. Myslí se tím období protektorátu a tehdejší investice.

0/0
31.1.2017 12:06

D58a98v57i55d 56P45e10c77a 1145344361616

Je vizitkou komunistů i dnešních tvůrců zákonů, že tohoto člověka neprekonali.

0/−1
31.1.2017 12:08

I19v26a 51K48r74i78š51t73o53f74o47v98á 9868738805395

Jestli to jen nebude tím, že Hitler nebral ohledy na nikoho a nic. To chcete? 8-o

0/0
31.1.2017 15:39

I65v17a 68K70r86i67š39t59o55f82o44v78á 9258838555525

A za chytrého považujete samozřejmě jen sebe. ;-D;-DR^

0/0
31.1.2017 15:39

D44a42v83i71d 86P83e57c67a 1915414241836

Souhlasím, že v takovém režimu se staví snadno. To ovšem neomlouvá ty současné cerpace dotaci.

0/0
31.1.2017 20:21

J60i57ř67í 81M64a69k22o95ň 2645658744500

Částečně by se dalo s Řapkem souhlasit - proč jsou na modernizovaných tratích za miliardy ponechány úrovňové přejezdy? Na druhé straně ale pro silnice nižších tříd, kde projede za hodinu jen několik aut, jako je třeba v Lukové u Rudoltic v Čechách by měl být chráněný přejezd postačující. Jen by řidiči museli výstrahu respektovat. U tohoto případu sice někdo tvrdí, že vjel na přejezd , který ještě nebyl ve výstraze, ale tomu věří snad jen on.

0/0
31.1.2017 5:59

P85a90v91e90l 44Ř72a57p69e28k 7942646539885

Na takových silničkách má být vjezd náklaďáků na přejezd zcela zakázán.

0/−5
31.1.2017 7:18

J18a52k80u58b 11N77o55v53á55k 9982974254611

zajímavé ... přes dálnice je taky i lesní cesta vedená nadjezdem .... Na vysokorychlostní trati (a zde mě nechytejte za slovo), je prostě evropským standartem mimoúrovňové křížení. Doporučuji podívat se třeba do Beneluxu, kde jsou přejezdy snad jen na "lokálkách"

0/−1
31.1.2017 8:07

P23a55v70e59l 87Ř78a67p43e85k 7952906669335

Společnost, která nechává úrovňově křižovat nákladní automobily a hlavní železniční koridor, je společnost primitivní, tupá a nepoučitelná. Podle toho také skončí. Úrovňové přejezdy na hlavním železničním koridoru jsou jednou z největších absurdit této banánové republiky, kde hloupost zvítězila nad rozumem. Ostatně, stačí se podívat kolem sebe nebo na aktuální volební průzkumy. Rv

+4/−9
30.1.2017 22:43

R29o82m53a64n 65S92t24o91n56e26k 1409473629861

potrefena husa nejvic kejha R^

+2/−2
30.1.2017 23:27
Foto

J29a96n 40V90a93l75a81l58í12k 6976689160846

Na křižovatkách je také pouze signalizace a žádné nadjezdy či podjezdy a dost křižovatek nemá ani tu signalizaci.

+1/−2
31.1.2017 6:26

J85a55k31u56b 89N90o77v57á71k 9982904434141

skutečně? a jak je to na dálnících? Tam jsem nikde semafory neviděl. Hlavní železniční koridor není nějaká okreska na předměstí

0/−1
31.1.2017 8:03

J10a68k66u38b 40N21o34v90á47k 9462554154961

možná bych volil trochu mírnější vyjadřování, ale jinak v zásadě souhlas. Mimochodem rychostní limit 160kmh u nás na koridoru je právě nejvíce limitován těmi přejezdy.

+1/−1
31.1.2017 8:05

D90a50v70i79d 55P94e58c18a 1375464341696

Přejezdy nejsou důležité, jde o dotace.

0/0
31.1.2017 12:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.