Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jednání města s armádou o silnici vázne. Vytáčky, tvrdí aktivisté

V Pardubicích se už stalo tradicí, že každá garnitura radních má alespoň jeden velký problém s ochránci přírody. Parta kolem primátorky Fraňkové bojovala o opravu Tyršových sadů, jejich nástupci o Červeňák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J78a54n 21V56r73a85b31e46c 4572260386624

Lokalita Červeňák je asi šestá, kterou chtějí ekoteroristi uhájit.

No já jsem zvědav, co všechno "ekologického" tam po vojákách při (doufám) brzké čistce najdeme...;-D

V Pardubicích máme extrémní množství lokalit na odpočinek: od krásných parků, po lesoparky (Dukla), neošetřované zony (pravý břeh labe od jezu až po srnojedský jez) až po hluboké lesy (od Dubiny až po Staročernsko). Já občas nevím, kam dříve vyrazit...

Zato ze západu města dojet k nemocnici je to horor!

A už vůbec nechápu "obavu" z toho, tu drzost - že by tam mohl někdo bydlet? ;-D

Spojil, Srch, Hradiště, Němčice, Srnojedy,...všechny jsou trojnásobné. Pardubice naopak o x tisíc lidí menší a ten trend pokračuje.

Proč? Protože ve městě nejsou kdekoliv jakékoliv parcely k rodinné výstavbě. Takže když chce někdo dům-v podstatě jej vyženeme z města.

Proč by tímto směrem na Nemošice nemohly být RD?

+2/0
22.1.2017 21:52

P20e55t94r 43M56a46r79š86o17u37n 5515948866766

RD ;-D to se developerům opravdu vyplatí ;-D Kdo myslíte, že by to od města skoupil? ;-D

0/0
23.1.2017 0:57

J26a33n 10V10r49a88b48e94c 4152560896414

Nevlastní je město, ale armáda. A celou lokalitu chtěla prodat za 40milionů.

Kdyby se zastavila celá lokalita, vejde se tam minimálně 200domků. Parcelu za 200tis? To by rozbilo "prasátko" asi většina pardubáků...;-D

0/0
23.1.2017 20:36

M40a77r70t64i10n 49H26a23v26e41l43k92a 8564982844

No a to ještě netuší, že tam chce stát postavit další ohromný viadukt typu nadjezdu k Nemocnici. Pro trať do Chrudimi.

Nebude to sice zcela skrz toto území, ale v těsném sousedství a bez vlivu to nebude.

Myslím, že to bude vypadat hrozně.:-/

0/0
22.1.2017 19:07

J59a39n 90V47r82a15b78e97c 4542300346264

Nebojím se, že železnice do Chrudimi se v tomto století dožijeme...

0/0
22.1.2017 21:55

M37i23c30h17a98l 37S10t55e48b55l39o 5669851944477

Dělá to dobře...hlavně at už je tam silnice.

Poté klidně i opatrná výstavba a udržovný park s anpojením na ostatní parky podél ChrudimkyR^!!V[>-]

Eko tupce neposlouchat a absolutně nebrat vážně!!;-€

+2/−1
22.1.2017 17:01

M60i13l16o68š 66P56r42á49z20n54ý 5274989930578

Jan Horák - nadjezd u nemocnice je v havarijním stavu. Proto by bylo vhodné vést trasu přes Červeňák. Jezdit přes Nemošice, kde jsou 30 km a 40 km povolení rychlosti, nehledě o delší vzdálenost nemůžeme brát jako náhradu. A obchvaty - ty jsou otázkou desetiletí.

+4/−1
22.1.2017 13:26

J71a90n 65H54o28r91á95k 4886285226859

Jenže přes Nemošice se už takhle jezdí pár let...a opět, řešení přes Červeňák bez vyřešení následného napojení tak, aby doprava byla plynulá, tak to jsou opět vyhozené prachy a řešení na prd!!!! A delší vzdálenost? Myslíte cca něco kolem 1 km v autě? Řekl bych, že je to zanedbatelné....ps: k omezení rychlosti....myslíte, že někomu vadí "40," když kolony ráno jsou od garáží sanitek až do Nemošic?

+1/−4
22.1.2017 13:40

J56a70r84o14s90l44a18v 25J29o82n60á92š 4278274572705

Od hřbitova je cesta přes Nemošice o 2,5 km delší než přes Červeňák. A tím následným napojením myslíte co?

+2/−1
22.1.2017 17:18

J65a87n 66H88o82r81á56k 4546975666749

Od hřbitova určitě, ale osobně více než polovina jede dál na duklu, kde se ten rozdíl snižuje. Napojení? Třebas křižovatka u garáží sanitek. Další křižovatky - napojení na Chrudimskou (Nemošická a Pod Břízkami)...a na druhé straně směrem do města je špunt opět v Anenském podjezdu.....takže já si troufám tvrdit, že propojka přes Červeňák bez dalších dopravních řešení nemá smysl....

+1/−3
22.1.2017 19:03

P29e49t28r 68K16o26r49b54e69l 9846777340502

Je to tak. Vyhnete se koloně u sv. Anny, abyste se zarovnal na příjezdu od Nemošic. Ale to jim nedojde.

0/0
22.1.2017 21:41

J36a63r85o41s52l18a15v 60J11o73n48á27š 4618334282665

Od stadionu RH na Dukle je to přes Červeňák do Pardubiček 2,3 km, přes Nemošice 3,7 km. Nutit auta, aby jezdila téměř dvojnásobnou (1,6 x delší přesně) vzdálenost, to je velmi ekologické!

Samozřejmě by se musela situace vyřešit komplexně, tedy asi i výstavbou dvou kruháčú - u Sv. Anny a v Pardubičkách u hřbitova (nebo nějakým jiným způsobem). Ostatně když se bude muset zavřít nadjezd u nemocnice, tak ty špunty vzniknou ať už se bude jezdit přes Červeňák, nebo přes Nemošice. Akorát že přes Červeňák to bude o ten 1,5 až 2,5 km kratší.

0/0
23.1.2017 19:12

J87a12n 56H45o45r50á50k 4106435416349

Jestli jsem dobře pochopil, tak i Vy tvrdíte, že bez dalších úprav trasy Dukla - Pardubičky nemá cenu dělat Červeňák...nebo se pletu? Nebo to dopadne jako vždy a všude, že teda uděláme propojku přes Červeňák a najednou zjistíme, že křižovatky na začátku a na konci trasy nevyhovují, tak teprve potom je předěláme?

PS: a k té ekologii. Kdy auta by měly jezdit o 1,4 km delší trasu...za jak dlouho dosáhne ekologická zátěž (emise) stejného množství, jako ekologická zátěž při vybudování této krátké propojky? Jinak já osobně tu propojku uvítám, protože bydlím v Pardubičkách a každý den jezdím na Duklu přes Nemošice, ale vadí mi absolutní nekomplexnost každého dopravního řešení, které se v Pardubicích vytvoří :-( A když jsme u toho, tak bych raděj oželel Červeňák a místo něj bych rád v celém městě silnice bez děr a výmolů!!!

0/0
25.1.2017 8:10

J20a10r17o26s95l13a88v 64J42o55n91á68š 4668244662235

Všechno je třeba dělat komplexně a s rozmyslem. Že se to v Pardubicích občas nedaří, neznamená, že by se nemělo dělat nic.

Tu ekologii posoudit nedokážu, ale pokud jedno auto jedoucí z Višňovky a Dukly ujede cestou do Pardubiček a zpět zbytečně 4 km, pak je to při zatížení pouhými 500 auty denně celkem 2000 zbytečně ujetých km den co den. To krátké propojení JZ a JV části města, kterému vojenský prostor bránil, je pro Pardubice důležité. Oni to věděli už komunisté, když navrhovali propojení Průmyslové ulice s Pichlovou přemostěním Chrudimky.

0/0
25.1.2017 21:00

J87a26r93o66s97l87a30v 51J27o89n31á92š 4898284442905

Pane Hlavo, než dáte mínus, zkuste si to přeměřit. Já jsem nevyjádřil názor, se kterým byste mohl nesouhlasit, ale holý fakt.

0/0
23.1.2017 19:16

J51a73n 73H36o89r72á41k 4116645306399

Nemám rád ekoteroristy, ale v tomto případě s nimi souhlasím! Ona silniční propojka přes Červeňák absolutně nic neřeší (momentálně je funkční alternativa této trasy přes Nemošice). Řešení by to bylo pod podmínkou, že se bude řešit dopravní situace dále. Například: křižovatka u sanitek (prý je zadána studie, jak to předělat), napojení Kyjevské na rychlodráhu (žel do té doby se nadjezd a celá Kyjevská opravovat nebudou, takže tankodrom na x let dopředu jistý) a eventuelní napojení Nemošic s Foxonnem.....ve stručnosti, VYBUDOVÁNÍ JV OBCHVATU !!!!!!

+4/−6
22.1.2017 11:44

J12a55r56o64s76l78a35v 82R85y54c24h39t53á11ř 2284949549846

JV obchvat se bude budovat až po SV obchvatu. Na SV obchvatu se dosud ani nekoplo. Je jenom moc pěkná (a zřejmě i drahá) vizualizace od ŘSD.

Řešení křižovatky u sanitek je také v úrovni keců...

+4/0
22.1.2017 13:15

J97a42n 48H64o73r33á75k 4716915496619

Souhlas, ono na tom je ještě nejlepší, že v posledním územním plánu se JV přestal řešit....no, jak jsem koupil informace od dost vysoce postaveného člověka, tak prodávám dál..... :-(

0/−2
22.1.2017 14:02

M35i31l35o96š 32P98r21á24z44n74ý 5384229480198

Jan Horák - už jste toho napsal dost, ale nevnucujte ji ostatním.

0/0
22.1.2017 20:26

J17a65n 28H58o95r46á70k 4226155206459

Jak poroučíte pane Prázdný :-)

0/0
22.1.2017 21:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.