Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Řidič ignoroval červenou, na přejezdu uvázl. Minulo ho pendolino

K hazardérům, kteří na přejezdu v Uhersku na Pardubicku nerespektují blikající červená světla, se přidal řidič menšího bílého nákladního auta. Na přejezdu pak zůstal uvězněn a jen o několik chvil později ho minulo pendolino. To tudy projíždí rychlostí 160 kilometrů za hodinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V31l36a98d80i57m22í47r 78F13i22b56i52g12e44r 5824141701234

Řidič udělal velkou chybu, naštěstí se nic nestalo a zaplatí za to. Ale které pako vymyslelo na trati kde je 160km rychlost a jezdí jeden vlak za druhým klasický přejezd. Mělo by tam a na spoustě podobných úseků být mimoúrovňové křížení.

0/0
26.12.2016 18:42

M24i46c69h28a56l 85U91r36b19a42n 2608169272288

To se o tom driv neinformovalo, nebo je ted tech bezmozku vic???

0/0
25.12.2016 1:15

K33a52r27e13l 50H64o16r33á44k 2138469983133

Neinformovalo.

0/0
25.12.2016 11:16

V34l84a59d29i43m63í61r 25F87i72b13i78g22e87r 5314121151284

Říkali že se to tam děje několikrát týdně nebo měsíčně.

0/0
26.12.2016 18:48

P96e93t38r 29M59a26r79e63č15e16k 1903121669808

Já bych navrhoval montáž pořádných šípáků na čelo všech souprav..Takový správně tvarovaný a dimenzovaný pluh by při kinetické energii vlaku smetl z trati prakticky cokoliv.

+2/0
24.12.2016 8:31

P57e82t67r 50M59a23r27e51č65e12k 1443781249338

Kde se stále berou taková stvoření bez mozku? Takoví už by neměli nikdy dostat řidičák.

+2/0
24.12.2016 8:10

P37e75t84r 31F38r84a49n14c 9747151358428

Ten je taky dobry"

http://www.auto.cz/dalsi-idiot-na-prejezdu-jeho-zapas-se-zavorami-vas-ale-pobavi-101184

+1/0
24.12.2016 7:53

M48a79r58t54i34n 85P16r31á31š39e30k 8805511900113

zajímaly by mšě záběry přejeuzdu z druhé strany.

0/0
23.12.2016 15:35
Foto

M54i37c35h83a79l 11N56a35j38m31a68n 7729813416530

Proč? Myslíte, že světla neblikala?

0/0
23.12.2016 17:18

M17a61r24t27i74n 47P92r21á77š58e72k 8915121970553

nápis: V nebezpečí PRORAZ ZÁVORU ..

0/0
23.12.2016 15:34

J13i79ř47í 83E93r75b49e30n 1543404906537

A pro jistotu vícejazyčně: česky, polsky, maďarsky a rumunsky :-)

+1/0
23.12.2016 17:49

J29i32ř65í 22H34o89v76o32r68k65a 8347266622615

a co portugalština?

0/0
23.12.2016 23:01

P26e57t35r 17M18a54r37e82č27e88k 1353971469768

Jo! A ti bezmozci si to vyloží tak že mohou prorazit závoru když jim bude hrozit zdržení.

0/0
24.12.2016 8:05

K67a40r68e85l 82H92o73r88á22k 2458489123343

Stačilo by tam dát fotku ministra dopravy.

0/0
25.12.2016 11:22

M75i85c47h54a30e30l 42M59e91n94s47i32k 8461266450142

Pendolina a cestujících v něm by byla škoda,

ale těchhle řidičů, natož jejich aut, nikoli.

Nemohli by každého takového vylízance po podobném činu nějakým humánním způsobem utratit?

+1/−1
23.12.2016 14:26

M75i86c35h52a10l 63U37r96b48a42n 2698869372448

Jejich aut? Ridic neni nutne majitel vozu. A nakladu uz tuplem nemusi byt vlastnik.Takze spis - skoda tech ridicu nikoli. :-)

0/0
25.12.2016 1:14

A88n68t16o29n61í96n 79N43o14v77á14k 7261757450317

No mě hlavně fascinuje jak v těchto případech ti řidiči místo aby prorazili ty papundeklové závory tam radši zůstanou stát. To je snad IQ pod 50 nějaký kvalifikační požadavek na řidiče náklaďáku?

+4/0
23.12.2016 14:07

V63á46c76l38a83v 45A58p22l58t33a21u58e49r 7165865591542

Zavřít ho IDIOTA až zčerná.

+3/−1
23.12.2016 13:13
Foto

M32i56c15h78a25l 26N63a48j33m41a81n 7579483826870

Nevím, co je nepochopitelného na červeném blikajícím světlu doprovázeného akustickou signalizací. Předpokládám, že není řidič slepý a zároveň hluchý....

+5/0
23.12.2016 11:51

M91i75c84h95a92e58l 52M98e40n55s57i95k 8501476400372

Zapomínáte na jedno adjektivum: "b..." :-(

+3/0
23.12.2016 14:27

J26i27ř58í 93E28r39b51e47n 1293224886607

On to zdálky měl zjevně rozjeto na 70 km/h, ale nepochopitelně to zašlajfoval až těsně před přejezdem a zastavil na první koleji. Kdyby nebrzdil, tak to přejel celé... ;-D

0/0
23.12.2016 17:51

M13i75c63h19a49l 32B65a73r31t90o66s95z 5782572737326

Nechapu, proc se za tohle nedava 10 let natvrdo, v pripade nehody dozivoti. Jednoznacne umyslne verejne ohrozeni.

+1/0
23.12.2016 10:14

A67n30t23o10n92í14n 64S39á89d88l68í61k 7338469763793

Tak 10 let jistě ne, to by naše přeplněná vězeňská zřízení rozhodně nezvládla.

Ovšem peněžní trest ve výši 50 tisíc korun by ty chvátajíco individua od

těchto trestných činů jistě odradila - kamerové systémy jsou již všude,

tak by se pachatel jen obtížně trestu vyhnul!

+3/0
23.12.2016 12:27

A68n91t94o63n90í47n 55N27o81v66á15k 7351607620247

Za úmyslné OO je 3 - 8 let, pokud někdo umře 8 - 15.

0/0
23.12.2016 14:04

P70e64t29r 79M97a97c88h67á98č21e33k 9297604633

Nějaký uhlíř - inteligent Rv.

+1/0
23.12.2016 9:32

V13á49c83l23a85v 36S86v62o20b40o30d74a 5956278359

Toho vola za volantem bych vůbec nelitoval,i kdyby tam zůstal.Ale jde o lidi ve vlaku,samozřejmě se strojvedoucím. Ti by dopadli špatně kvůli jednomu de....vi!

+5/0
23.12.2016 9:22

P98e38t78r 37D73v96o96r13a66k 3771810797339

Já nechápu, proč prostě neupraví logiku sklápění závor tak, aby nejprve padly závory před přejezdem a pak za přejezdem. Pokud už se najde nějaký takovýhle pyj, tak by měl aspoň šanci projet a nezůstal uvězněný.

+2/−9
23.12.2016 8:35

V95á52c67l27a93v 63K77o26p30t22a 4734353362

no protože to co je před přejezdem a co je za přejezdem záleží na tom, z které strany jedete.

+10/−1
23.12.2016 8:49

V18í54t 88K58u33č11e70r41a 6104819549912

Proč, já přece vždycky jezdím jen z jedné strany?

(Pro jistotu píšu, že je to parafráze - ale bohužel jsem moc často svědkem rozhovorů, kdy je takový názor míněn vážně...)

+2/0
23.12.2016 9:46

J86a65n 16J45u27r45n14í56č63e65k 7667720124794

Nemáte pravdu. Ty závory jsou totiž zpravidla z každé strany dvě - pro každý jízdní pruh jedna - a u nás se jezdí v pravém jízdním pruhu. Tím je definováno, které dvě závory z těch čtyř jsou před přejezdem a které za přejezdem.

0/0
24.12.2016 8:18

Z42d49e19n77ě26k 15H11i47n88k 8519247171531

Jj. zrovna jako v tomto případě?

0/0
25.12.2016 17:52
Foto

M79i18c91h95a69l 22N35a17j97m70a79n 7139753696770

Z které strany jsou před přejezdem? Moc jednosměrných přejezdů neznám - tam by to mělo možná smysl.Napřed trochu myslet - pak teprve psát....

+3/0
23.12.2016 11:48

J72a51n 86J26u56r52n68í31č31e31k 7657490904494

Závora před přejezdem je ta, kterou před sebou vidí řidič jedoucí v pravém jízdním pruhu, přijíždějící k přejezdu jako první. Závora za přejezdem je tak, kterou vidí řidič jedoucí v pravém jízdním pruhu vpravo když opouští přejezd. Ty, co vidíte vlevo, tedy v levém jízdním pruhu jsou závory pro řidiče jedoucí v opačném směru, než jedete vy.

0/0
24.12.2016 8:22

J75a64n 31J19u90r33n48í70č69e96k 7597760724444

... ovšem koukám, že tady je z každé strany přejezdu jedna závora, takže pochopitelně žádná závora před přejezdem a za přejezdem tady není: Závora před přejezdem je současně závorou za přejezdem pro řidiče jedoucí z opačné strany.

Mimoto: Pokud by byly na každém přejezdu 4 závory, které by se zvedaly, jak navrhuje pan Dvořák, tak by to nezabránilo spěchajícím íkváčům ve slalomu.

+2/0
24.12.2016 8:27

A77n38t73o49n44í32n 73S46á63d97l60í10k 7218869693733

To je velmi chytré pane Dvořák, ještě upřesněte z které strany!

+1/0
23.12.2016 12:30

J13i72ř44í 67E31r16b58e92n 1833464396117

To už bývalo, do počátku 80. let, třeba na I/35 v Ostroměři a v Sadové, jestli se nepletu. Jenomže jiní pyjové tyto sekvenčně klesající závory objížděli protisměrem..

+2/0
23.12.2016 17:53

M80a88r66t78i79n 34P52ř92e56m25e14c67k74ý 8398107334583

pardon, měla to být reakce na jeden komentář, pokusím se ještě jednou napasovat na správné místo ;-)

0/0
22.12.2016 19:54

M90a21r61t11i95n 92P85ř42e15m23e71c79k80ý 8648977924713

Na policii by to v žádném případě nebrali jako důkaz, což je jedině dobře, protože případných fotomontáží a účelově získaných fotek, za účelem někoho poškodit, by se jedině zneužívalo, což by s českou mentalitou nebylo nic výjimečného.

Trošku se v tomto případě divím tomu zaměstnavateli. Jak mohl z fotky poznat, že světla zrovna nezačala blikat, teprve když dotyčný na přejezd vjel? Jestli to bylo ze zadu s padající závorou, tak zase mohl z jakéhokoli důvodu za přejezdem zastavit již delší dobu před tím?

+1/−10
22.12.2016 19:50
Foto

M64i73c41h80a30l 86N43a76j26m87a68n 7759913906150

Že by třeba autor udělal více fotek?

0/0
22.12.2016 19:56

M34a44r92t34i77n 10P84ř94e79m46e74c21k79ý 8228757594163

A co by to jako změnilo. Jak jsem již psal, světla začnou blikat, když je auto cca 10 m před přejezdem, to už by nikdo normální nebrzdil, aby zůstal stát na přejezdu (i když už jsem viděl jednu husu i couvat, když se světla rozblikaly v momentě jak vjela na přejezd ;-D), ale projel s tím, že tam samozřejmě je dostatečná rezerva. Vy ho vyfotíte na přejezdu, několik fotek během projíždění, dotyčný za přejezdem zastaví a vy dál fotíte a sklápějícími se závorami. Případně změníte čas na posledních fotkách. To je podle vás důkaz?

+1/0
22.12.2016 20:06

J73i12ř73í 35E91r77b70e34n 1273334786157

Jenomže tohle je video, s časovou stopou, z více stanovišť...

+1/−1
23.12.2016 17:54

K27a65r22e31l 65H54o45r70á72k 2258719783773

V elektronickém světě jde všechno zfalšovat.

0/0
25.12.2016 11:36

J60a43n 54P75i62n63d49l37i61k 5114894271789

aby se clovek zacal bat jezdit vlakem..

+3/0
22.12.2016 18:50

M42i66l32a98n 59K76o15s89i62k 7801620880243

Kdy začnou dávat tři reklamy za sebou?!!!!!!

+17/0
22.12.2016 18:41

J67i39ř87í 42E58r40b93e57n 1403434256587

To třetí je přeci taky reklama - na blbost... :-/

0/0
23.12.2016 19:19

V63í68t38ě77z64s63l31a13v 86K21l78o48z72í64k 3941739874967

SŽDC, že zvazte aretaci polohy zavory nahoře sikmo pokud uz byla dole a je nadzvednuta...

+1/−6
22.12.2016 18:25
Foto

M62i91c85h48a95l 19N48a28j52m59a32n 7319123336170

Jako, aby si řidiči mohli přizvednou závoru a ta by pak držela v otevřené poloze??? To myslíte vážně?

Pokud nevíte (a učí se to v autoškole), tak jsou závory navrženy tak, aby šli snadno přerazit/zlomit - právě kvůli takovým řidičům na videu.

+8/0
22.12.2016 18:30

P50e94t17r 76M21a97x26a 8406852367559

A nechcete, aby se rovnou nesklápěly? ;-D

+9/0
22.12.2016 19:22

P60e49t69r 93S44u30c68h42ý 1798339714256

Technický dotaz ..... jestliže to stihl těsně, proč tu není celé video? Proč je tam ten střih?

+4/0
22.12.2016 15:55

V72o28j39t45ě21c71h 80C64i19g55á40n32e68k 5878969766

O chování uživatelů pozemních komunikací na železničním přejezdu mluví zákon č. 361/2000 Sb.

V §28 v prvním odstavci se uvádí:

Před železničním přejezdem si musí řidič počínat zvlášť opatrně, zejména se přesvědčit, zda může železniční přejezd bezpečně přejet.

V extrémních případech, tam kde jsou mizerné rozhledové poměry, by to pro řidiče mohlo znamenat i nutnost zastavit, vystoupit, přiblížit se ke koleji, nastražit uši, chvíli čekat a vyhodnocovat a pak urychleně přejet přejezd.

To zvláště u velkých vozidel asi bude těžko proveditelné.

Co však může udělat každý, je výrazně zpomalit, ztlumit rádio, popř. otevřít okno, zbystřit sluch a zrak a s nějakým nižším rychlostním stupněm opatrně překonat koleje.

Zkrátka, když vím, kolik smrtelných případů, se na železničních přejezdech stává, tak se jako řidič ke každému blížím až téměř s posvátnou bázní.

+2/0
22.12.2016 15:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.