Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podchod pro otrlé a řidičský stůl. Opravit nádraží firmu nikdo nedonutí

Autobusová nádraží v Pardubicích a v Chrudimi jsou v rukách soukromých firem, které inkasují poplatky za průjezd autobusů, ale peníze do areálů nevracejí. Podle toho i vypadají. Vedení obou měst sice plánuje takzvané dopravní terminály, ale pro cestující se toho zatím mnoho nezmění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M69i92l85a13n 75V36o75l11e86k 5709573546459

Ať se k tomu vyjádří nějaký odborník na privatizaci z 90. let. Nějak si to přece představovat musel.

0/0
30.11.2016 10:21

T55o77m39á92š 82C17h91r76a94s59t53n46ý 2741634611413

Tak je to snad dnešní standard ala Veiola Water - peníze si vyberem, fond oprav držíme, ale opravit rekonstruovat to musí stát/město ze svého.

+1/0
30.11.2016 10:12

J41a39n 11C19h63o97b59o25t 5853158889417

Jaromír Paula by se mohl zfleku stát Ovčáčkovým nástupcem. nechává chátrat nádraží a jako důvod uvádí, že se město chystá stavět vlastní (protože tohle je zchátralé).

Kdyby to nebyla parta zlatokopů a trochu zainvestovala, mají před městem náskok, mohli mít dobré perspektivní nádraží. Když ho ale jen dojí a na cestující i dopravce Xerou, nemůžu se divit, že se město poohlídne po jiných možnostech. No vždycky tam ale můžou postavit parkoviště, bordel, nebo vietnamskou tržnici. Prý se teď ruší nějaké kapacity v Brně, třeba se tam rádi přestěhují. Mohli by s sebou vzít i Pliskovic famílii, tak si tady se společností pana Pauly bude mít co povykládat. Nebo na sebe vytáhnou nože...

+1/0
30.11.2016 10:01

Š81á33r36k12a 32M29a20t46y91á32š69o35v71á 1151925972369

udělejte si městské autobusové nádraží, když sem- na to sdtaré, nebudou jezdit autobusy, co bude společnost dělast- vydělávat asi ne....

+2/0
30.11.2016 7:07

J58a39n 61C21h48o54b39o27t 5533368919787

Vždyť to plánují...a ti vexláci to obratem udávají jako důvod, proč to tam všechno nechávají spadnout.

+1/0
30.11.2016 10:01
Foto

J79i76ř95í 11R12o44h22a36n 5274438527435

Pokud to spravují soukromé firmy, se kterými není řeč, existuje několik cest jak to vyřešit:

- Město by s nimi mělo vypovědět smlouvu. Každá smlouva se dá nějak vypovědět.

- Uzavřít smlouvu s konkurenčním dopravcem, že pokud je z města vystrnadí, dostane výhodnou smlouvu s městem (samozřejmě postavenou tak, aby se to vyplatilo i městu)

- Zažalovat je (důvody se zcelajistě najdou, třeba i zástupné)

- Hned vedle autobusového nádraží postavit velký bilboard s informacemi kdo to autobusové nádraží spravuje a kdo je za jeho stav odpovědný. Ideálně s fotkami ředitelů, aby lidi věděli kdo je za to zodpovědný

Vím že něco z toho jsou podpásovky, ale když to nejde po dobrém a nedá se s nimi dohodnout...

+11/0
29.11.2016 23:58

D51a94v49i17d 41K82o91s92t65e26l59n56í59k 9795696831

Když se chce, tak to jde. Když se nechce, tak se hledají důvody, aby to nešlo. A to bude asi případ v Pardubicích.

+1/0
30.11.2016 9:30

M80i72l14a75n 83V53o22l52e92k 5399693126579

Unikl vám podstatný údaj, nejde o nájemce, ale o vlastníka, jak už to při privatizaci bývá.

0/0
30.11.2016 10:23

L84u98c41i94a18n 77P96a58p89a20z22i52a10n 5854247591455

Fetišismus, že vše privátní je lepší bere za své.

+7/0
29.11.2016 23:47

D54a52v64i52d 51K45o69s47t66e67l51n36í64k 9475536311

Ten autobusak na fotkach vypada jak prumerny autobusak v Indii nebo na Kube.

+2/0
29.11.2016 22:52

J90i18ř41i 59Č24a64d70a 8901863329825

Vypadá líp než v Karlových Varech .

0/0
29.11.2016 22:48
Foto

M92i63l40o53s35l37a42v 93Z25í58t92k41a 8570954347690

Protože město Karlovy Vary ho v současné poloze nechce, potřebuje plochu uvolnit - ustoupit developerovi. Takže čím hůř, tím líp pro ty, kdo za tím stojí. O cestující vůbec nejde......

0/0
30.11.2016 7:49

Z20d39e17n62e55k 73Š98i77t93i16n28a 2843398870925

Tak si ty svatostánky Pardubic shrňme : Autobusové nádraží, budova vlakového nádraží, parkoviště lihovar a okolí, území bývalé Prokopky na Palackého, bývalá Tesla u nemocnice, chodníky od nádraží do centra a na 17.listopadu a ......

+5/0
29.11.2016 22:05

J61a64n 23B86a54r13t36a 7961118361151

Boze to je humac. Bukurest 1998.

0/0
29.11.2016 19:56

M59i16c41h24a98e12l 28H39a10k 7798561248308

jj neni nad to vse zprivatizovat a pak se divit, ze majitel nedava do infrastruktury ani floka. stejny je to s vodovody. nastesti zeleznicni sit, a energetickou sit rozprodat nestihli.

+28/0
29.11.2016 19:35

V47l89a41d74i41s31l24a18v 85G70r98y79c 9924814478252

Cíl je jasný. Přeměna na stavební pozemek. Jen se čeká na vhodnou konstelaci zastupitelů.

+14/0
29.11.2016 19:27

P17e13t20r 60M29a68r48š71o61u90n 5285828206576

V Pardubicích si to dovedu představit stoprocentně

+4/0
29.11.2016 19:35
Foto

M91i80l17o97s65l16a23v 93Z32í69t14k89a 8500294707250

Přesně, naprosto stejné jako v Karlových Varech. O cestující vůbec nejde.

0/0
30.11.2016 7:50

V28l18a45d91a 84S72i52m14o68n28i30k 3919123783405

Nevidím nikde jména těch firem a jména těch korupčníků, co tu tzv. privatizaci podepsali.

+16/−1
29.11.2016 18:01
Foto

J95a35n 74Č22e16r98m84á83k 4809188935197

nenazýval bych je hned korupčníky... Také nevím, kdo to podepsal a schválil, ale možná by se to i dalo dohledat... V každém případě v 90. letech vládla nejen korupce, ale i jakési bláznovské nadšení a privatizace byla málem svatým grálem ještě navíc viděná růžovou optikou... A to obecně napříč společností (kupodivu i mezi občany s rudou knížkou)... Nedostatky se začaly projevovat až později, kdy už s nimi nešlo nic (či téměř nic) dělat...

+13/−2
29.11.2016 18:07

T86o90m24á77š 97M51a90r74e10k 7733736651177

nebuďte naivní, jestli to nebyla přímo korupce, tak to byla nenažranost nejen osobní, ale i jako členů zastupitelstev. Zápotocký prý kdysi řekl, že je těžké poznat kde končí hloupost a začíná sabotáž. Tato úvaha by se dala plně adaptovat i do současnosti.

+5/0
30.11.2016 1:21

R17o63m93a95n 87R91ů11ž29i89č73k93a 2244530571187

Kdo s nimi podepsal tak SKVELE smlouvy?

+23/0
29.11.2016 17:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.