- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen si myslím že nás tady pan redaktor vodí za nos... Roční náklady na traťovou jízdenku v nejlevnější možné variantě(čtvrtletní jízdenky a aplikace IN50) jsou třeba z té dobrouče 16320,- Roční INKARTA 100 stojí 19990,- u té už jaksi místenku neplatí a může s tím jet i na dovolenou. Kde je těch 7000 o kterých píše pan z Dobrouče???
Vážená cestující veřejnosti!!!
Uvědomte si prosím, že cestování na kolejích bez vlaků není možné. A zároveň vstup osob do kolejiště je zakázán.
Navíc si uvědomte, že dráhy bez cestujících existovat mohou. Dopravcům odpadnou starosti s jízdními řády, s cestujícími, cestující nebudou reklamovat zpoždění, ztrátu návaznosti spoje, nevytopený vlak a podobné nesmysly.
Kdyby jen déle, ale také dřívěji a dřívěji.....když jsem nastupoval do práce, jezdil mi první ranní spoj lehce před pátou hodinou ranní.....v současnosti mi jezdí ve 4:36...a od prosince už 4:31...
Takže jestli to na základě sklizených mínusů správně chápu, tak to, aby stejné vlaky odjížděly vždy od stejných nástupišť, je úplně zcestné. Nic na tom nemění ani skutečnost, že v zemích, k nimž se stále snažíme vzhlížet, je to naprostou samozřejmostí. Čechům holt vyhovuje český bordel a šlendrián.
Stát/kraj nechce na trati platit dopravní obslužnost a diví se, že ji tam nemá? A jinak jsou na úřadě svéprávní?
Dráhy mají pocit,že trocha adrenalinu po ránu neškodí
Nasype se miliarda do obnoy tratě ,aby se jezdilo pomaleji nebo dokonce o 2 km/h rychleji
Pokud kraji záleží na Králicku, tak ráno na šestou do práce a na osmou do školy by měl být spěšňák samozřejmost.
ČD (a potažmo i SŽDC), jejichž zaměstnanci si jezdí po Evropě takřka zadarmo na "fipky", by si z té Evropy také mohly konečně odvážet nějaké rozumné postřehy a ne sestavovat grafikony odpovídající potřebám před 50 a více lety. Například to, že regionální doprava je zejména v západní Evropě postavená jednak na vlacích RE (používám německá označení, v jiných zemích je to obdobné), což jsou v podstatě rychlé kapacitní spěšné vlaky (tj. kategorie, která u nás téměř chybí), a jednak na S-Bahn, což jsou zastávkové spoje projíždějící obvykle skrz městskou aglomeraci. Nebo to, že se přípoje, u nich je předpoklad přestupu většího počtu cestujících, pokud možno umisťují k témuž nástupišti na protější kolej (tzv. systém "hrana-hrana"), aby cestující mající na přestup pár minut nemuseli denně obíhat celé nádraží a zjišťovat, ze kterého peronu a ze které jeho části jejich přípoj zrovna dnes odjíždí. To samozřejmě předpokládá přistavovat každý den stejné vlaky ke stejným nástupištím, což je v mnoha našich stanicích věc neslýchaná.
To by musela mít ta nádraží hran dostatečný počet. V Pardubicích ve špičce science fiction.